Gå til innhold

E3 2015: Generell diskusjon og spekulasjon

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Å...nå ble jeg enda gladere. Spillet jeg synes så mest spennenes ut på Microsoft sin pressekonferanse kommer vistnok til Windows 10 også. 

Tenker da på Sea of Thieves 

Gjest Slettet+130498
Skrevet

Jeg er vel en av de få på kloden som håper EA viser frem et Army of Two spill den neste timen :ninja:

Skrevet (endret)

Ok Mass Effect confirmed, høytidsesongen neste år. Skuffende trailer, men ja! Som jeg sa, start med Mass Effect.

Endret av Akrabra
Skrevet

Når det står holiday, betyr det jul?

Nei, betyr vel Oktober til Desember? 

Er vel Halloween i slutten av oktober, Thanksgiving i november og jul i desember, så er nok i det tidsrommet. Kjipt det ikke er før til neste år, men spiller vel fortsatt Fallout 4 da. :p

• Liker 1
Skrevet

Er vel Halloween i slutten av oktober, Thanksgiving i november og jul i desember, så er nok i det tidsrommet. Kjipt det ikke er før til neste år, men spiller vel fortsatt Fallout 4 da. :p

Gjør nok det ja. Uansett godt og se at det er tilbake og uten en 4 i tittelen. Ny galakse og ny historie. 

Skrevet

Gjør nok det ja. Uansett godt og se at det er tilbake og uten en 4 i tittelen. Ny galakse og ny historie. 

De har sagt helt fra starten at neste Mass Effect ikke vil dreie seg om Shepard (selv om h*n kan dukke opp), så det er ikke rart de ikke har et 4-tall i tittelen. På denne måten kan de jo også lage Andromeda 2 og 3. :)

Men å gå fra Mass Effect til Need for speed? Skuffende...

Skrevet

Damn...Need for Speed ser jo helt sykt ut.

10kr på at det blir downgrade, så for bra ut :p

Ble litt småkvalm av den kameravinkelen også

• Liker 2
Gjest Slettet+130498
Skrevet

Det var en rimelig nervøs person. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...