Gå til innhold

E3 2015: Generell diskusjon og spekulasjon


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Skjønner ikke helt hva som var så grusomt med Ea? Fordi du ikke har tilgang til EA access muligens?

Jeg har ikke behov for EA access, jeg har Origin. Nei jeg mener at hvis man bringer Peter Moore på scenen, så få han til å snakke om noe annet. Det er så mye potensiale, skjønner at de ikke kan vise noe utrolig stort pga de sin egen pressekonferanse senere. Men EA Access og Plants Versus Zombies? really?

Endret av Akrabra
Lenke til kommentar

Så er spørsmål: Hvordan i all verden skal Sony i det hele tatt nå Microsoft til knærne? Dette var rått.

Dette var ikke rått i det hele tatt, ingen spill som frister, eneste som var bra var BC men har jo spilt alle spilla som var verdt å spille siste gen, er ganske sikker på at vi vil få noen gode overaskelser fra sony men var mest spent på fallout 4 og mass effect 4

Lenke til kommentar

Så er spørsmål: Hvordan i all verden skal Sony i det hele tatt nå Microsoft til knærne? Dette var rått.

Sony har nok mye rart de kan briefe med. Gran Turismo, Uncharted, Street Fighter 5, Tekken kanskje. Og hvem vet? Kanskje PS4 blir bakoverkompatibel, nå som Xbone er det? :) (om det er noen tvil: ja, fysiske XB3650-spill vil funke på Xbone, ifølge IGN.)

 

Totalt urelatert kommer Rock Band 4 i oktober. Er bare å glede seg. :) (og ja, det er bakoverkompatibelt med de gamle sangene.)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...