Gå til innhold

The Witcher 3 har nedgradert grafikken. Ny skandale ala Watchdogs.


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Skjønte ikke hva du mente med linkene dine og at det var ikke direkte til deg jeg pekte på. Det jeg peker på er noe som viser hvor svakt PS4 egentlig er, trenger ikke mye PC til for å være bedre, kanskje det koster 1-2 tusen mer men det er likevel verdt det. Men nå er jo dette noe ingen kjøper, hvis dem skal gå inn for gaming. PS4 er sikkert bra kjøp for folk som vil spille AAA titler uten å betale skjorta.

 

Men jeg personlig hadde aldri taklet 30 FPS, bruker å få hodepine ved å se på slideshow  :lol:

Lenke til kommentar

Tror mange ser seg blinde på FPS også. I spill som The Witcher 3 er det ikke så farlig med 60 FPS, som det er med f.eks bilspill, skytespill osv, hvor ting er litt mer hektisk. Hos meg flyter det nå rundt 40 FPS med det meste skrudd ganske høyt. Det synes jeg flyter ganske greit og er greit kompromiss mellom bildekvalitet og FPS.

Spiller jeg Battlefield på 40 FPS får jeg fnatt.

Lenke til kommentar

Det er forskjell på å barbere seg og å kappe av seg hodet, absolutt. Men dypper det under 50 så skrues settings ned for å få det opp til 60 igjen. Klart at alle er forskjellige på toleransen for FPS, men lav FPS er i mine øyne verre enn lavere settings. Hvis bildet hakker drar det meh rett ut av skjermen og tilbake til stolen.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...