TomHenning Skrevet 6. november 2003 Skrevet 6. november 2003 HJELP! skal bestille ADSL til privat bruk, men er ganske fersk. hva er best? Online ADSL fra Telenor, Nextgentel, Tele2 eller kanskje noen andre leverandører jeg ikke vet om?? Tom Henning
[BiGG] Skrevet 6. november 2003 Skrevet 6. november 2003 Nextgentel er vel det beste,, Biliig raske stabile linjer. Har telenor selv og syns det er noe dritt med 10gb begrensning
PoleCat Skrevet 6. november 2003 Skrevet 6. november 2003 Det finnes vel nok av "bredbåndsguider" hvor du kan sammeligne pris/hastighet. Vet Dagbladet og ITAvisen har en sånn og sikkert mange andre. Den som er dumt med disse er at det burde vært en kolonne for karakter av kundeservice og service generelt. Vet om et stort selskap som hadde kommet dårlig ut av de statistikkene. Telen.. Nei, hva er det de heter nå igjen..?
Admin'c Skrevet 6. november 2003 Skrevet 6. november 2003 kvalito skal være billig så jeg kommer til å prøve det, selv om folka der ikke kan en dritt om adsl virker det som... Kan nok selv heldigvis *grin*
Savage Skrevet 7. november 2003 Skrevet 7. november 2003 kvalito skal være billig så jeg kommer til å prøve det, selv om folka der ikke kan en dritt om adsl virker det som... Kan nok selv heldigvis *grin* Må gjerne kunne så mye du bare vil, men det hjelper dårlig når linja er ustabil som et h***** og er gjerne borte i noen dager, pingen til flere nettsteder er høy, kundeservice bare svarer med "regner med at det blir fiksa i løpet av neste uke", hastigheten er MYE lavere enn det du bestiller osv....
Tåkefyrste Skrevet 7. november 2003 Skrevet 7. november 2003 Tiscali har meget gode priser.... www.tiscali.no
vindusvisker Skrevet 7. november 2003 Skrevet 7. november 2003 Tiscali har meget gode priser.... www.tiscali.no Ikke Tiscali hvertfall. Hørt masse dritt om dem her på forumet. Er Nextgentel tilgjengelig bør du absolutt velge det..
Ar`Kritz Skrevet 7. november 2003 Skrevet 7. november 2003 Bluecom er bra. Raske og stabile linjer. Ikke noe router dritt, kun et modem, og de deler ut opptil 5 IP'er. De er ikke de aller billigste, men forskjellene er ikke store uansett.
Bro2 Skrevet 7. november 2003 Skrevet 7. november 2003 Ar`Kritz: Ikke noe router dritt ja den var god...lol en vits ikke sant?
Tåkefyrste Skrevet 7. november 2003 Skrevet 7. november 2003 Tiscali har meget gode priser.... www.tiscali.no Ikke Tiscali hvertfall. Hørt masse dritt om dem her på forumet. Er Nextgentel tilgjengelig bør du absolutt velge det.. Ja, men du skal ikke tro absolutt alt du hører på forumet heller, hvis en person har problemer, så betyr ikke det at alle har det
DocJ Skrevet 7. november 2003 Skrevet 7. november 2003 Har veldig god erfaring med Nextgentel. Veldig bra hastigheter og priser :-)
agvg Skrevet 7. november 2003 Skrevet 7. november 2003 ja den var god...lolen vits ikke sant? Hvorfor skulle det være en vits? Synes utsagnet var meget fornuftig jeg eller ønsker du og bli påtvungen en router kanskje enten du vill eller ei?
McMort Skrevet 10. november 2003 Skrevet 10. november 2003 ja den var god...lolen vits ikke sant? Hvorfor skulle det være en vits? Synes utsagnet var meget fornuftig jeg eller ønsker du og bli påtvungen en router kanskje enten du vill eller ei? Enig der, vil heller kunne velge ruter selv enn å bli påtvunget en netopia-ruter fra NGT. Har Bluecom selv, og er kjempefornøyd, noe jeg forsåvidt var med NGT også.
ASCIWhite Skrevet 10. november 2003 Skrevet 10. november 2003 NGT ...... Har hatt det i 2 år nå og har ikke hatt downtime i det hele tatt + at du gjerne får mer båndbredde en det du betaler for, jeg har 3000/690 og jeg pleier og ligge på 470kbs nedlasting jevnt over....... *grin* NGT PS : men som med all overføring over nett må den andre siden kunne levere, ellers hjelper det ikke med fete linjer....
Rikky Skrevet 10. november 2003 Skrevet 10. november 2003 Tiscali har meget gode priser.... www.tiscali.no Ikke Tiscali hvertfall. Hørt masse dritt om dem her på forumet. Er Nextgentel tilgjengelig bør du absolutt velge det.. Ja, men du skal ikke tro absolutt alt du hører på forumet heller, hvis en person har problemer, så betyr ikke det at alle har det Vel, jeg har hvertfall store problemer med Tiscali.
cm630et Skrevet 10. november 2003 Skrevet 10. november 2003 Jeg har heller ikke problemer med linjene til Tiscali. Det er den helt for jævli lange responstiden både på telefon og e-post som suger. Bruker 1 måned på å svare på e-post og over 3 kvarter for å snakke med de på telefon. Ikke ringte de tilbake som de lovet heller.
mars001 Skrevet 10. november 2003 Skrevet 10. november 2003 Det virker som alle selskapene sliter med telefon/mail support. Har jevnt over dårlig erfaring med de jeg har hatt. Grunnen er at de ansetter en viss mengde personer på helpdesk, så går de ut med tilbud på adsl, da kommer det selvsagt veldig mange nye kunder, men ingen flere blir ansatt. (har jobba på helpdesk en gang, aldri igjen) :gretten:
Znoken Skrevet 10. november 2003 Skrevet 10. november 2003 Ja, men du skal ikke tro absolutt alt du hører på forumet heller, hvis en person har problemer, så betyr ikke det at alle har det Greit nok det Apollox,men her er det vel ikke snakk om 1 eller 10 personer men heller en hel landsdel...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå