Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Superorgasme


Anbefalte innlegg

Jeg er gutt.

 

Jeg opplevde å få superorgasme av analstimulering sist helg. Testet dette etter at kameraten fortalte om at han hadde prøvd dette på seg selv og fortalte at han fikk en helt sykt sterke orgasmer av det for en stund siden.

 

Jeg bestemte meg for å teste dette og kjøpte meg en butplug med vibrator på nett, som hadde fått god score.

 

Med forberedelser å mye massasjeolje. Gikk den inn, litt utvidelse i starten og litt uvant, men plutselig sklei den inn i meg. Jeg skreik, like mye av overraskelsen og det ukjente som av at det var godt. Butplugen er krumbøyd å designet for guttas g-punkt sto det. Oppdaget at det var superdeilig og var så kåt at jeg ristet å skalv å stønnet ukontrollert når jeg traff et punkt inni meg opp mot magen. Når jeg satte på vibratoren å presset mot punktet, spente jeg kroppen i bue mot taket, hadde aldri kjent noe så deilig før, jeg stønnet å skreik å skalv veldig. Jeg ble mer å mer hysterisk og mistet helt kontrollen å ble helt stiv i kroppen når jeg nærmet meg orgasmen. Jeg presset butten hardt mot punktet og alt svartnet når orgasmen kom. Jeg må ha hylt veldig, for var helt hes etterpå.

 

Jeg var helt elektrisk den natten, og var like kåt etter den første orgasmen og bare fortsatte rett etterpå. Jeg holdt på til jeg utmattet sovnet med butten inni meg etter den 7 orgasmen den natten.

 

Jeg er helt hekta å gjør dette hver dag:-)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg ble mer å mer hysterisk og mistet helt kontrollen å ble helt stiv i kroppen når jeg nærmet meg orgasmen. Jeg presset butten hardt mot punktet og alt svartnet når orgasmen kom. Jeg må ha hylt veldig, for var helt hes etterpå.

 

Jeg var helt elektrisk den natten, og var like kåt etter den første orgasmen og bare fortsatte rett etterpå. Jeg holdt på til jeg utmattet sovnet med butten inni meg etter den 7 orgasmen den natten.

 

Jeg er helt hekta å gjør dette hver dag:-)

Wow.

 

Sånn utover at det kanskje mer heter "testerisk", så jo, good for you.

 

Thanks for sharing!

 

Har du link, forresten?

Lenke til kommentar

 

Man trenger ikke være homo for å like å bli tilfredstilt der bak også ;)

Klart man er det. På samme måte som BDSMere er psykopater, ageplayere er pedofile, bifile er egentlig bare homser som ikke tør å komme helt ut av skapet og lesber som bruker strapon egentlig bare trenger en skikkelig kuk for å bli hetero.That's just common sense!

Nailed it! :)

Lenke til kommentar

Klart man er det. På samme måte som ... ageplayere er pedofile,

That's just common sense!

Jeg veit du er sarkastisk nå, men det er faktisk en egen psykiatrisk lidelse, å ha tvangstanker som gjør at man tror man er pedo.

 

Don't take my word for it, ask google: https://www.google.no/search?q=pocd

 

Seriøst, det er hele forum på nettet som har blitt totalt utradert og gjennomført uinteressante, fordi folka med tvangstanker - som ikke har tiltrekninger til mindreårige - ramler inn som en gjeng med vannbøffler i en porselensfabrikk, og klarer ikke å høre etter når man forteller dem at de ikke er pedoer (som psychforums.com/paraphilias).

 

Jaja. Det var bare mine to øre, now back to the regular program.

Lenke til kommentar

Hvis dette er en normal heteroaktivitet, så er det vel bare å be dama di ta på en strapon og ta deg hardt bakfra? Jeg tror jeg vet hva hun kommer til å tenke ... Her er en fyr som får kraftigere orgasmer av å få en plastpenis i anus enn å elske med en kvinne. Men vi trenger ikke sette merkelapp på det, om det får deg til å føle deg bedre.

Lenke til kommentar

 

Kult.

 

Prostata er en morsom liten sak, ja. ;) Ser ut til at du har fått deg en ny hobby. :D

 

Anonymous poster hash: e1e74...6c0

Yess, fått en ny hobby hihi. Jeg gjør der hver dag. I dag har jeg holdt på i flere timer, holdt på i hele dag og helt hes, nesten ikke stemme igjen. Har blitt helt hekta å får ubeskrivelige orgasmer hver gang det går for meg:)

Lenke til kommentar

Yess, fått en ny hobby hihi. Jeg gjør der hver dag. I dag har jeg holdt på i flere timer, holdt på i hele dag og helt hes, nesten ikke stemme igjen. Har blitt helt hekta å får ubeskrivelige orgasmer hver gang det går for meg:)

Fortell mer, er det for eksempel slik at du har problemer med å gå på do fordi du klarer ikke å motivere deg til å trekke ut leketøyet ditt?

Lenke til kommentar

 

Jeg ble mer å mer hysterisk og mistet helt kontrollen å ble helt stiv i kroppen når jeg nærmet meg orgasmen. Jeg presset butten hardt mot punktet og alt svartnet når orgasmen kom. Jeg må ha hylt veldig, for var helt hes etterpå.

 

Jeg var helt elektrisk den natten, og var like kåt etter den første orgasmen og bare fortsatte rett etterpå. Jeg holdt på til jeg utmattet sovnet med butten inni meg etter den 7 orgasmen den natten.

 

Jeg er helt hekta å gjør dette hver dag:-)

Wow.

 

Sånn utover at det kanskje mer heter "testerisk", så jo, good for you.

 

Thanks for sharing!

 

Har du link, forresten?

Hei! Yess its good for me:)

 

Ser flere skriver at jeg både må være syk og homo. For meg har det ingenting med homofili å gjøre, prøvde bare ut noe kameraten min hadde prøvd. Han fikk mye sterkere og lengre orgasmer, ville prøve dette selv. Følte jeg oppdaget en helt ny uoppdaget verden. Det er virkelig et wow, jeg oppdaget en nytelse og orgasmer jeg ikke trodde fantes. Det går så vannvittig for meg, får orgasmer jeg besvimer av. Jeg kommer garantert å alltid gjøre dette, for bare må ha de orgasmene dette gir meg. Ikke er orgasmene bare himmelske, jeg får mange orgasmer å kan holde på i mange timer før jeg faller sammen av utmattelse. Blitt helt hekta.

Lenke til kommentar

 

Yess, fått en ny hobby hihi. Jeg gjør der hver dag. I dag har jeg holdt på i flere timer, holdt på i hele dag og helt hes, nesten ikke stemme igjen. Har blitt helt hekta å får ubeskrivelige orgasmer hver gang det går for meg:)

Fortell mer, er det for eksempel slik at du har problemer med å gå på do fordi du klarer ikke å motivere deg til å trekke ut leketøyet ditt?

Jeg prøver å gå på do først. Men når jeg er igang og blitt heltent og holdt på å teaset orgasmen en stund, blir jeg helt hekta. Jeg holder på i flere timer å merker ikke at jeg hverken må på do eller blir sulten eller tørst. Hele kroppen blir helt elektrisk å skriker etter mer nytelse og flere orgasmer. Jeg blir helt umettelig, jeg skjelver og rister å stønner konstant og tar meg til orgasme om og om igjen. Det er en helt anderledes orgasme, innvendig og som påvirker hele kroppen. Orgasmene er mye lengre og mye sterkere og ikke minst, jeg blir bare kåtere og villere jo flere orgasmer jeg får. Kommer garantert alltid til å gjøre dette, også med kjæreste.

Lenke til kommentar

Jeg ser for meg at TS her kommer til å klikke en dag på fest med litt for mye innabords, og bare utbasunere "ha ha jeg har fått meg en vibrator og den er så deilig oppi rumpa mi og jeg trenger ikke dere jævla fitter, brenn i helvetet ha ha ha ha ha".

 

#DeGærneHarDetGodt

Endret av EinSånnEinJa
  • Liker 3
Lenke til kommentar
×
×
  • Opprett ny...