Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Superorgasme


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

 

ITT: Usikre, homofobe og forutinntatte folk.

Det er et biologisk faktum at menn får kraftige orgasmer av protatatimulerin.

Prostataorgasme er syretesten på homofil legning.
Jeg kjenner ikke snev av hpmofile tendenser. Jeg har oppdaget hvor mye enn går glipp av, som ikke opplever sånne orgasmer.
Lenke til kommentar

Hvis dette er en normal heteroaktivitet, så er det vel bare å be dama di ta på en strapon og ta deg hardt bakfra? Jeg tror jeg vet hva hun kommer til å tenke ... Her er en fyr som får kraftigere orgasmer av å få en plastpenis i anus enn å elske med en kvinne. Men vi trenger ikke sette merkelapp på det, om det får deg til å føle deg bedre.

Kan godt hende jeg vil at ei dame skal ta meg med strap on, har faktisk fantasert om at dette må være digg.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

 

ITT: Usikre, homofobe og forutinntatte folk.

Det er et biologisk faktum at menn får kraftige orgasmer av protatatimulerin.

Prostataorgasme er syretesten på homofil legning.

 

 

Nei. Både fordi det er null sammenheng, fordi det ikke hadde funket på homofile kvinner, og fordi syretesten på homofil legning er "blir du forelsket i personer av samme kjønn".

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Hvilken type butplugvibrator er det snakk om?

 

 

Anonymous poster hash: 8405f...0d7

 

Er ikke sikker på hvilken trådstarter har, men jeg kan anbefale Aneros sine produkter. De selges på Erotikknett f. eks.

Kan anbefale Helix Syn. Kjøp uansett en uten vibrasjon og ikke gå for den største du finner hvis du aldri har hatt noe oppi rompa før ihvertfall.

 

Her er veldig mye informasjon for alle som er interesserte:

http://wiki.malegspot.com/index.php?title=Main_Page

Anonymous poster hash: 89158...b0e

 

Anonymous poster hash: 89158...b0e

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Hva er fordelen med en uten vibrasjon? Har vurert å kjøpe en Aneros av ett eller annet slag.

Kan jeg ikke helt tenke meg, men gitt at prostata-massering er ganske vanlig å gjøre i dyreparker på elefanter for å fylle opp kjertelen der med sæd, så kanskje man mener at en med vibrering gjør at man spermer for mye, eller kommer for raskt?

 

Uansett, jeg hadde gått for vibrering, skal det være så skal det være, så får man bare sperme litt ekstra da.

 

Dorull får man kjøpt i butikken (de pleier å ha tilbud på ganske store pakker med sånt, for ganske billige penger).

 

Å si at prostataorgasme er syretesten på homofil legning er syretesten på å være religiøs fundamentalist. Hva synes du er værst?

Gi kidsa en anal-vibrator før Jesus kommer og tar dem, hadde nå jeg meint.

 

Eller det blei kanskje litt feil... :p

Endret av EinSånnEinJa
Lenke til kommentar

Hva er fordelen med en uten vibrasjon? Har vurert å kjøpe en Aneros av ett eller annet slag.

 

Prostataen kan bli nummen, og det ødelegger litt. Vi er alle forskjellige, så det kan jo funke på noen, men inntrykket mitt er at de fleste foretrekker uten vibrasjon (på Aneros sine forum/Wikien).

Anbefaler deg å lese litt på den Wikien, står veldig mye nyttig informasjon der!

Kjøpte selv en Aneros Vice (den har vibrasjon) først. Kjøpte en Aneros Helix Syn noen måneder etterpå, og i ettertid angret jeg på at jeg ikke gikk for sistnevnte med en gang. Den er mye mindre også. Vice kan være litt stor, ihvertfall for nybegynnere. De selger forøvrig Vice uten vibrasjon også, den heter DeVice tror jeg.

 

Anonymous poster hash: 89158...b0e

  • Liker 1
Lenke til kommentar

 

 

Hva er fordelen med en uten vibrasjon? Har vurert å kjøpe en Aneros av ett eller annet slag.

Prostataen kan bli nummen, og det ødelegger litt. Vi er alle forskjellige, så det kan jo funke på noen, men inntrykket mitt er at de fleste foretrekker uten vibrasjon (på Aneros sine forum/Wikien).

Anbefaler deg å lese litt på den Wikien, står veldig mye nyttig informasjon der!

Kjøpte selv en Aneros Vice (den har vibrasjon) først. Kjøpte en Aneros Helix Syn noen måneder etterpå, og i ettertid angret jeg på at jeg ikke gikk for sistnevnte med en gang. Den er mye mindre også. Vice kan være litt stor, ihvertfall for nybegynnere. De selger forøvrig Vice uten vibrasjon også, den heter DeVice tror jeg.

 

Anonymous poster hash: 89158...b0e

Den gjør ikke prostata nummen, men jeg varierer på vibreringen, fra ingen til sterk vibrasjon. Som oftest har jeg kraftig vibrasjon før orgasmen kommer, mens jeg kjører på rolig vibrasjon gjennom orgasmen. Det er dette som er diggest.
Lenke til kommentar

 

Hvilken type butplugvibrator er det snakk om?

 

 

Anonymous poster hash: 8405f...0d7

Er ikke sikker på hvilken trådstarter har, men jeg kan anbefale Aneros sine produkter. De selges på Erotikknett f. eks.

Kan anbefale Helix Syn. Kjøp uansett en uten vibrasjon og ikke gå for den største du finner hvis du aldri har hatt noe oppi rompa før ihvertfall.

 

Her er veldig mye informasjon for alle som er interesserte:

http://wiki.malegspot.com/index.php?title=Main_Page

 

Anonymous poster hash: 89158...b0e

 

Anonymous poster hash: 89158...b0e

Den ligner på Aneros sin, den er helt krumbøyd, nesten som en U, med en klump på tuppen, ca 18 cm total lengde og er ikke så tykk. Den heter Rude Boy. Den har trinnløs vibrator. Jeg elsker vibreringen og kan bare skru denne ned eller av hvis jeg ønsker det.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Hvis en ikke vil ha noe oppi rompa, er det mulig å få det til utenfra. Trykk/masser rett under pungen og oppover, det har blitt veldig populært her i huset hvertfall :)

Ja, jeg vet, kjenner noe av det samme, men for meg langt fra så intenst og sterkt. Jeg får ikke helt krampeorgasme, på samme måte som når jeg får den inn i meg.

Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...

Jeg tror egentlig denne greia er et hack fordi man skiller utløsning og orgasme. Min teori på dette er at prostata kveler flyten av sæd og at man havner i en slags låst situasjon hvor kroppen havner i tilstand hvor den ikke helt får fullført den normale uttømmingsrefleksen og blir låst i en pleasure-loop, ikke ulikt det narkomane opplever med stimulering av sterke stoffer. Usikker på hvor lurt det er å holde på med dette i lengden.

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...