Gå til innhold

Har Chromebook uten at jeg vet det


zetlitz

Anbefalte innlegg

Jeg har fått meg en eldre laptop av typen Compaq Mini 110, og den forrige eieren installerte Windows 7 Ultimate på denne. Det ble gjort uten å endre partisjonene, slik at jeg kun har under 20 mb ledig kapasitet på Windows-partisjonen, uten at dette trolig har noe med dette problemet å gjøre.

 

Problemet mitt er nettleseren, som er IE 11, som ser ut til å ha litt identitetsproblemer. Noen ganger vises nettsider som normalt, mens andre ganger får jeg en lofi-versjon av de, hvor det ser ut til at den ikke laster inn CSS eller noe. Når jeg forsøker å laste ned Firefox så sender den meg automatisk til nedlastingssiden for Firefox for Android, da den påstår hardnakket at det er det jeg har. Når jeg forsøker å laste ned Chrome så får jeg beskjed om at jeg ikke trenger det, fordi at min Chromebook(!!) kommer med Chrome ferdig installert. Men jeg har ikke Chrome, eller Android, eller noen andre nettlesere enn IE installert.

 

Jeg har ikke mulighet til å reinstallere noe som helst per nå, da jeg er på en lengre ferie i sør-amerika for tiden.

 

Er det noen som har noen tips til hva som kan ha skjedd, og hva jeg kan gjøre for å få laptopen til å gjøre som jeg sier? Om jeg ikke får lastet ned noen ny nettleser så er ikke det noen krise, bare jeg kan få nettsidene jeg besøker til å forstå at jeg faktisk har Windows og IE, og ikke Chromebook eller noe annen "Android-dritt".

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...