Gå til innhold

FEATURE: Desse spela gler vi oss til i mai


Anbefalte innlegg

 

Elendig timing på Witcher 3 - hadde det kommet en uke før så kunne en tatt seg fri fredag 15. og fått en ekstra lang langhelg å spille det på.

Ja, både overraskende og skuffende at en polsk utvikler ikke tar hensyn til Norges nasjonaldag :p

 

 

17. er jo en søndag uansett... :) Men torsdag den 14. er himmelspretten og den feires jo i en del andre land enn Norge også, så med en liten fridag på fredagen så hadde en hatt 4 fridager å spille på - enda bedre for de land som ikke må bruke tid på tog og pølsespising på søndagen mao :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

 

Hmm, blir stramt tidsskjema. Blir jeg ferdig med Pillars of Eternity før Witcher 3 ankommer?

 

For min del hadde jeg ikke hastet med Pillars for å rekke Witcher 3, spesielt ikke med tanke på Witcher 2 som i mine øyne var blitt et rent konsoll spill. Trolig også kraftig begrenset pågrunn av daværende konsoller som det måtte tilpasse seg for å fungere.

Mer håp nå  som de har et pr hakk bedre hardware å tilpasse spillet til (ps4 osv), men en våt drømm hadde selvsagt vært et åpent Witcher spill tipasset PC midrange + (spillere).

Snedig kommentar fordi spillet kom vel til pc mange år før det kom til konsoll. Og grafikken var jo utrolig bra på den tida.

Lenke til kommentar

 

 

Hmm, blir stramt tidsskjema. Blir jeg ferdig med Pillars of Eternity før Witcher 3 ankommer?

For min del hadde jeg ikke hastet med Pillars for å rekke Witcher 3, spesielt ikke med tanke på Witcher 2 som i mine øyne var blitt et rent konsoll spill. Trolig også kraftig begrenset pågrunn av daværende konsoller som det måtte tilpasse seg for å fungere.

Mer håp nå  som de har et pr hakk bedre hardware å tilpasse spillet til (ps4 osv), men en våt drømm hadde selvsagt vært et åpent Witcher spill tipasset PC midrange + (spillere).

Snedig kommentar fordi spillet kom vel til pc mange år før det kom til konsoll. Og grafikken var jo utrolig bra på den tida.

 

Hele meny systemet var tirlettelagt konsoll, jeg kjønte med en gang jeg kjøpte det at dette kom på konsoll senere. Hele menysystemet var konsoll tilrettelagt, det var også a til b spillingen inkl cutscenes. Combat systemet i Witcher 3 var også helt håpløst å random... kunne fortsatt men det er vell ikke noe poeng, jeg likte ikke spillet.

 

Witcher 1 var i mine øynen et mye bedre spill, men foretrekker helt klart spill som Pillars of Eternity som var poenget med første svaret mitt :) ...

Endret av simalarion
Lenke til kommentar

Testet demoen av P&D: SMB og likte den ganske godt. Problemet var at tutorialen var helt grei, og jeg pløyde gjennom den uten å tenke stort. Deretter testet jeg det "vanlige" spillet, og ble totalt overkjørt. Er nok ikke så enkelt som det ser ut, tydeligvis. :p Men skal selvsagt gi fullversjonen en sjanse.

Lenke til kommentar

 

 

Hmm, blir stramt tidsskjema. Blir jeg ferdig med Pillars of Eternity før Witcher 3 ankommer?

For min del hadde jeg ikke hastet med Pillars for å rekke Witcher 3, spesielt ikke med tanke på Witcher 2 som i mine øyne var blitt et rent konsoll spill. Trolig også kraftig begrenset pågrunn av daværende konsoller som det måtte tilpasse seg for å fungere.

Mer håp nå  som de har et pr hakk bedre hardware å tilpasse spillet til (ps4 osv), men en våt drømm hadde selvsagt vært et åpent Witcher spill tipasset PC midrange + (spillere).

Snedig kommentar fordi spillet kom vel til pc mange år før det kom til konsoll. Og grafikken var jo utrolig bra på den tida.

Witcher 2 er fremdeles sikkert top 3 peneste spill som finnes den dag i dag. Det var vel nesten ingen pcer som griede å kjøre det på max når det var nytt, mange greier det ikke i dag (må vel sli til eller en av de dyre kortene som komi fjor til.

Lenke til kommentar

 

 

Elendig timing på Witcher 3 - hadde det kommet en uke før så kunne en tatt seg fri fredag 15. og fått en ekstra lang langhelg å spille det på.

Ja, både overraskende og skuffende at en polsk utvikler ikke tar hensyn til Norges nasjonaldag :p

 

 

17. er jo en søndag uansett... :) Men torsdag den 14. er himmelspretten og den feires jo i en del andre land enn Norge også, så med en liten fridag på fredagen så hadde en hatt 4 fridager å spille på - enda bedre for de land som ikke må bruke tid på tog og pølsespising på søndagen mao :)

 

 

Mulig du har fri mandag 25. mai da siden det er 2. pinsedag. Tar du fri fredag 22. får du da 4 dager ganske tett på lansering ;)

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...