Gå til innhold

PC-eksklusiv racing i DiRT Rally


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Skal vi se...

 

  • FFB er dårlig. Føler lite kontakt med underlag og hva som faktisk skjer med bilen.
  • Bilene virker seige, undermotoriserte, med alt for gode bremser.
  • Sliter med å få WRC-bilene over 140-145 km/t med mindre det går i bra nedoverbakke.
  • Ikke noe vektforflyttning i bilen. Enda demperene er satt opp som meget myke, så virker bilen "flat", ingen bevegelse.
  • Bløt grus, 4500 RPM, 2.Gir, Full gass, WRC bil, og motoren dør, istedenfor å sparke løs med hjulspinn.
  • Kan bremse ekstremt seint in til svingene - en kombinasjon av alt for lav fart, og for gode bremser.
  • Bilene glir ikke rundt, virker veldig... limt til underlaget.
  • Monaco, på snøen når man bremser virker det som om det er asfaltdekk, men når man svinger, eller gir gass på snøen, så sitter det som om det skal være snødekk.
  • Monaco, på asfalten sitter det som om det skal være asfaltdekk.
  • Ingen mulighet til å endre Ride Height, eller dekk på bilen.
  • Kontroller-instillingene blir resatt hver gang man går ut av spillet.
  • Typisk DiRT-etapper. En lang etappe, som blir delt i 3-4, som så kjøres begge veger, dermed så har man veldig få unike etapper i spillet.

Positive ting da...

 

  1. H-giring med tvungen Clutch. Bør endres så man kan gire selvom man clutcher "feil", mot at man ødelegger girkassen.
  2. Etappene, i hvertfall grusetappene, virker bra lagd, de er smale, de har "lure feller". Det gir en bedre rallyfølelse enn mye annet.
  3. De har i det minste koblet sammen de 3-4 etappedelene til en lang!
  4. Potensialet er der, men hvorvidt Codemasters faktisk klarer å utnytte det, er en annen sak.

 

Med mindre man virkelig liker DiRT-serien, eller har full tillitt til at Codemasters klarer å utvikle dette til en skikkelig sim. Så bør man vente med å kjøpe det, og heller se hva som skjer!

Lenke til kommentar

Skal vi se...

 

  • FFB er dårlig. Føler lite kontakt med underlag og hva som faktisk skjer med bilen.
  • Bilene virker seige, undermotoriserte, med alt for gode bremser.
  • Sliter med å få WRC-bilene over 140-145 km/t med mindre det går i bra nedoverbakke.
  • Ikke noe vektforflyttning i bilen. Enda demperene er satt opp som meget myke, så virker bilen "flat", ingen bevegelse.
  • Bløt grus, 4500 RPM, 2.Gir, Full gass, WRC bil, og motoren dør, istedenfor å sparke løs med hjulspinn.
  • Kan bremse ekstremt seint in til svingene - en kombinasjon av alt for lav fart, og for gode bremser.
  • Bilene glir ikke rundt, virker veldig... limt til underlaget.
  • Monaco, på snøen når man bremser virker det som om det er asfaltdekk, men når man svinger, eller gir gass på snøen, så sitter det som om det skal være snødekk.
  • Monaco, på asfalten sitter det som om det skal være asfaltdekk.
  • Ingen mulighet til å endre Ride Height, eller dekk på bilen.
  • Kontroller-instillingene blir resatt hver gang man går ut av spillet.
  • Typisk DiRT-etapper. En lang etappe, som blir delt i 3-4, som så kjøres begge veger, dermed så har man veldig få unike etapper i spillet.
Positive ting da...

 

  • H-giring med tvungen Clutch. Bør endres så man kan gire selvom man clutcher "feil", mot at man ødelegger girkassen.
  • Etappene, i hvertfall grusetappene, virker bra lagd, de er smale, de har "lure feller". Det gir en bedre rallyfølelse enn mye annet.
  • De har i det minste koblet sammen de 3-4 etappedelene til en lang!
  • Potensialet er der, men hvorvidt Codemasters faktisk klarer å utnytte det, er en annen sak.
 

Med mindre man virkelig liker DiRT-serien, eller har full tillitt til at Codemasters klarer å utvikle dette til en skikkelig sim. Så bør man vente med å kjøpe det, og heller se hva som skjer!

Dette er infromasjon du må skrive til de som LAGER spillet! Gjerne i et review på steam/forum eller noe.

Lenke til kommentar

Skal vi se...

 

  • FFB er dårlig. Føler lite kontakt med underlag og hva som faktisk skjer med bilen.
  • Bilene virker seige, undermotoriserte, med alt for gode bremser.
  • Sliter med å få WRC-bilene over 140-145 km/t med mindre det går i bra nedoverbakke.
  • Ikke noe vektforflyttning i bilen. Enda demperene er satt opp som meget myke, så virker bilen "flat", ingen bevegelse.
  • Bløt grus, 4500 RPM, 2.Gir, Full gass, WRC bil, og motoren dør, istedenfor å sparke løs med hjulspinn.
  • Kan bremse ekstremt seint in til svingene - en kombinasjon av alt for lav fart, og for gode bremser.
  • Bilene glir ikke rundt, virker veldig... limt til underlaget.
  • Monaco, på snøen når man bremser virker det som om det er asfaltdekk, men når man svinger, eller gir gass på snøen, så sitter det som om det skal være snødekk.
  • Monaco, på asfalten sitter det som om det skal være asfaltdekk.
  • Ingen mulighet til å endre Ride Height, eller dekk på bilen.
  • Kontroller-instillingene blir resatt hver gang man går ut av spillet.
  • Typisk DiRT-etapper. En lang etappe, som blir delt i 3-4, som så kjøres begge veger, dermed så har man veldig få unike etapper i spillet.
Positive ting da...

 

  • H-giring med tvungen Clutch. Bør endres så man kan gire selvom man clutcher "feil", mot at man ødelegger girkassen.
  • Etappene, i hvertfall grusetappene, virker bra lagd, de er smale, de har "lure feller". Det gir en bedre rallyfølelse enn mye annet.
  • De har i det minste koblet sammen de 3-4 etappedelene til en lang!
  • Potensialet er der, men hvorvidt Codemasters faktisk klarer å utnytte det, er en annen sak.
 

Med mindre man virkelig liker DiRT-serien, eller har full tillitt til at Codemasters klarer å utvikle dette til en skikkelig sim. Så bør man vente med å kjøpe det, og heller se hva som skjer!

Kanskje du skal undersøke litt før du skriver en roman om ting som du tror ikke finnes i justering av bil.

Når du har kjørt en bil en stund, låser du opp avanserte innstillinger for akkurat den bilen. Og under avanserte innstillinger finnes mye av det du savner...

Lenke til kommentar

Kanskje du skal undersøke litt før du skriver en roman om ting som du tror ikke finnes i justering av bil.

Når du har kjørt en bil en stund, låser du opp avanserte innstillinger for akkurat den bilen. Og under avanserte innstillinger finnes mye av det du savner...

Så bra da! :) Jeg har i all hovedsak kjørt open events, da jeg ikke bryr meg nevneverdig om "karriere"modus i noe som skal være ett simulatorspill :) Da er det grinding FTW skjønner jeg!

Lenke til kommentar

Kanskje du skal undersøke litt før du skriver en roman om ting som du tror ikke finnes i justering av bil.

Når du har kjørt en bil en stund, låser du opp avanserte innstillinger for akkurat den bilen. Og under avanserte innstillinger finnes mye av det du savner...

Etter å ha grindet en stund så tar jeg opp igjen denne. Eneste som dukker opp er Ride Height (av hva jeg har nevnt). Så. Mye av det jeg savner?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...