Gå til innhold

Hw.no julekalender i år?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Snakker vi ikke om julekalender her, det har dama mi også

Mi mor har også.... "julekalender" men jeg går da ikke å graver i den :sick::yucky:

Nå begynner humoren å bli litt vel sær her. Kanskje det er et hint om at det er på tide å ta kvelden...

Definitly, venter i 15 min til så drar jeg ræva mi til senga :)

Skrevet (endret)
Nei da får jeg vel gå inn til dama og høre om hun har en  "luke" som skal åpnes :evil:  :evil:

men den luka var jo for 2 dager siden :mrgreen:

Endret av heraldo
Skrevet (endret)

Nå ser vi hva som skjer når luka er for sen...noen i hw.no som tør å la dette fortsette i lengden? Vet ihvertfall at det ALDRI kommer til å ta lang tid å få ut luka mer. :lol:

Endret av SunKing
Skrevet

Hmm..ingen julekalender....Kanskje hw-folka fikk tak i noen andre ;) "julekalendre" ;) så de glemte oss...

jaja...får dra til sengs jeg og...

Skrevet (endret)

koselig sak i kalenderen... er dog litt misfornøyd med avslaget...men det er kanskje ikke så mye man kan kutte et HK i pris... jeg trenger uansett ikke noe nytt hk foreløpig... mitt NF7-M holder koken...

Endret av AMD-guru #1
Skrevet (endret)

Godt poeng Strupstad ;)

Venter selv på 160GB, 8P gigabit, p4, p4c800-e og viktigst av alt r9800pro :yes:

Endret av shahin
Skrevet

Jeg kjøpte en Slik igår og gleder meg til jeg får den.. Har brukt over 6000kr på megselv på 1uke nå og det gikk i et Kamera og denne spillern..jaja.. Nå er kassen tom FØR jeg skal kjøpe julegaver..

Skrevet (endret)

Det er en Raptor i en julekalender... klarer dere å finne den ? :D

Det er ikke kødd.

EDIT: bare for å gjøre det helt klart, det trenger ikke være HW sin. Det kan f.eks. være Komplett sin egen julekalender.

Endret av Cthulhu Dawn

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...