Gå til innhold

Hw.no julekalender i år?


Anbefalte innlegg

Hey,

 

Jeg har benyttet meg av tilbudene siste to årene på Hw.no sin julekalender :love: , og lurte på om det blir kalender i år også?

 

Håper det, og håper dere får med noen webshops med sikkelig bra tilbud :woot:

 

 

Hmm, kunne tenkt meg Asus 9800XT, 160gb disker under 950kr, en H950 til for kjøring av Dual 19", P4 2.8-3.2 cpu's, hovedkort... ahhh, gleder meg :lol:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
eneste som er dumt med den er at man måå vente..... Isj jeg skal lizzm kjøpe dupeditter nå men så må jeg vente til 25 desember om det ikke dukekr opp i lukene...

Det er sant, skal selv kjøpe en hel del... vel, bruker heller pengene på oppussing av kjøkken osv. og utsetter all hw kjøp til romjula. Hw dropper i pris, men Ikea kjøkken går opp i pris :lol:

Lenke til kommentar

Hansol H950 under 4750kr

160GB 7200rpm Seagate under 950kr

Billige Intel P4 2.8->3.2.

Billige Asus hovedkort (high-end)

 

Hele meningen er egenltig bare at det skal være billigere enn billigste i prisguiden, ellers blir det jo liten vits og da er den aktuelle dagens tilbud totalt uinteressant...

 

Yiiihaw, gleder meg allerede :woot:

 

PS: Håper dere får til tilbud på dyrere varer... AS3 til 1/2 pris er jo ikke så superbra tilbud... :lol:

Lenke til kommentar

Hmm, PowerColor 9800Pro. Siden det er billig fra før vil man jo kunne få kjempepriser på det i et skikkelig tilbud :)

 

Høytalere. Z-640 og oppover-typen :)

Kombinert CD og DVD-brenner. + og - også

Server? :)

Zalman Heatpipe

TwinMOS DDR400-brikke :)

Sprite, Cola ++ (Få med dere Rema 1000, nå som de og prøver seg på PC-markedet :D)

Lenke til kommentar

Lian Li kabinettet i sort med støydemping frister jo, ellers var Powercolor som ble foreslått her MEGET bra forslag... tenk om det kommer ned mot 2200kr... ahhh :O)

 

Bør være produkter flest mulig kjøper, slik at det kommer flest mulig hw.no medlemmer til gode :yes: Derfor er vel skjermkort, cpu, lcd skjerm bra? Heatpipe f.eks., hvor mange % kommer til å kjøpe det...

Lenke til kommentar
hvis du vinner en cola da som luke 5 eller noe

 

tror ikke akkuratt den er noe serlig god når den har blitt sendt ørten mil i posen *grin*

Uhm, vet du hvordan julekalenderen fungerer?

 

For hver dag får vi et nytt tilbud på en vare. Melder vi fra til butikken om at kjøpet er i forbindelse med HW.no så får vi den prisen vil vil ha.

 

Hvis dag 5 var 5kr for en 1.5l flaske Cola på Rema 1000 hadde iallefall jeg benyttet meg av det! Bare sagt "HW.no" i kassen og betalt 5kr+pant. Genialt! :)

Lenke til kommentar
hvis du vinner en cola da som luke 5 eller noe

 

tror ikke akkuratt den er noe serlig god når den har blitt sendt ørten mil i posen  *grin*

Uhm, vet du hvordan julekalenderen fungerer?

 

For hver dag får vi et nytt tilbud på en vare. Melder vi fra til butikken om at kjøpet er i forbindelse med HW.no så får vi den prisen vil vil ha.

 

Hvis dag 5 var 5kr for en 1.5l flaske Cola på Rema 1000 hadde iallefall jeg benyttet meg av det! Bare sagt "HW.no" i kassen og betalt 5kr+pant. Genialt! :)

ah, "im stupid"

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...