Gå til innhold

TEST: Logitech G303


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Corsair M60 har laser og fungerer utmerket. Brukes til FPS, RPG og litt av alt ellers i utgangspunkt her i hus. Aldri sviktet og passformen er litt "acquired taste" men fungerer ypperlig etter litt bruk. Solid føles den også med aluminiumsramma :)

 

Men jeg må ærlig talt innrømme at jeg kommer til å snuse på optisk sensor når tiden er inne for en update. Har mange gode minner fra MX518-tida!

Lenke til kommentar

Spiller mye CSGO, så jeg har utviklet en sans for datamus, det er litt interessant å se hvilke mus proffene bruker osv.

Har hatt G303 siden den ble lansert. Skikkelig ræva form på den, kjøp heller noe annet.

Det viktigste er at den er god i handen, så Zowie er noe å sjekke ut

Kjøpte Zowie Fk i fjor, grei den. Helt basic da og uten driver, det er vel sånt som pros`a liker vett

Lenke til kommentar

 

 

 

For liten :(

 

Anbefalinger på en mus som er større en de fleste?

Razer Deathadder kanskje? Den er iallefall større enn Taipan fra samme produsent.

 

Men det er razer.

Razer Deathadder er fantastisk.

 

Jeg har brukt Razer Diamondback, Microsoft Habu, Roccat Kone, Razer Imperator, Logitech G5, Logitech Mx518 Razer DeathAdder Respawn og har nå Razer DeathAdder 2013.

 

Diamondback og Habu er gått ut på dato, men jeg likte de. Diamondback var spesiell tho'- Habu litt dårlig kvalitet.

Logitech G5 og mx518 liker jeg ikke formen til, men de er gode.

Så hadde jeg DeathAdder i 3 år til jeg knuste den (internet rage). Ikke pga dårlig kvalitet.

Så prøvde jeg Roccat Kone og Razer Imperator som ikke klarte å holde følge med mine bevegelser (200dpi, 2.3 ingame sens) og ble derfor kastet- begge disse har laser sensor.

Kjøpte så Razer DeathAdder 2013 siden jeg var fornøyd med den gamle DeathAdderen. Den er fantastisk og jeg digger den.

Nå er det lansert en Razer DeathAdder Chroma, som rett og slett er lik, men du kan velge farge på lyset selv. Er liksom ikke store forskjellen akkuratt.

Lenke til kommentar

 

 

 

 

For liten :(

 

Anbefalinger på en mus som er større en de fleste?

Razer Deathadder kanskje? Den er iallefall større enn Taipan fra samme produsent.

Men det er razer.

Razer Deathadder er fantastisk.

 

Jeg har brukt Razer Diamondback, Microsoft Habu, Roccat Kone, Razer Imperator, Logitech G5, Logitech Mx518 Razer DeathAdder Respawn og har nå Razer DeathAdder 2013.

 

Diamondback og Habu er gått ut på dato, men jeg likte de. Diamondback var spesiell tho'- Habu litt dårlig kvalitet.

Logitech G5 og mx518 liker jeg ikke formen til, men de er gode.

Så hadde jeg DeathAdder i 3 år til jeg knuste den (internet rage). Ikke pga dårlig kvalitet.

Så prøvde jeg Roccat Kone og Razer Imperator som ikke klarte å holde følge med mine bevegelser (200dpi, 2.3 ingame sens) og ble derfor kastet- begge disse har laser sensor.

Kjøpte så Razer DeathAdder 2013 siden jeg var fornøyd med den gamle DeathAdderen. Den er fantastisk og jeg digger den.

Nå er det lansert en Razer DeathAdder Chroma, som rett og slett er lik, men du kan velge farge på lyset selv. Er liksom ikke store forskjellen akkuratt.

Meh. Har brukt razer selv. Testet bla.a deathadder 2013, og var ikke akkurat særlig imponert. Styrer som regel unna razer.

Lenke til kommentar

Hvorfor degraderte du fra 518 da

 

En COD-session med en del pils innabords gjorde sitt for å teste "kvaliteten" på musa. Etter det var jeg innom en Logitech G7 (som fungerte utmerket til tross for trådløs, helt til donglen ikke ville mer), 2 versjoner av Razer Mamba, SteelSeries Sensei RAW (mye for pengene der!) og endte på M60en. Er såpass fornøyd at jeg ikke kommer til å se på oppdateringer før den må pensjoneres.

Lenke til kommentar
  • 10 måneder senere...

Dere anbefaler Corsair m65, som har en laser sensor med en god del input lag? Da har jeg vanskelig for å kunne stole på omtalen må jeg innrømme. Jeg kjøpte meg en M65 for noen måneder siden da jeg trodde den var optisk og forskjellen mellom den og Steelseries Rival er ENORM(bruker en 1MS 144hz skjerm). Hvis M65 RGB fortsatt bruker laser er det bare å styre unna.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...