Gå til innhold

Den store LG G4 tråden!


Anbefalte innlegg

Jeg har og lyst på denne eller g3

 

OK.

 

De som klager på batterikapasitet. Jeg har nå brukt LG G4 en periode og Sony Xperia Z3 som på papiret har (nesten) samme kapasitet på batteriet. Jeg kan si at batteriet på Z3 er OVERLEGENT. Så hvis batteri er en viktig sak er det ingen tvil om Z3. Sonyen klarte jeg faktisk aldri å tømme på en dag. Og det er den første smarttelefonen på 10 år jeg ikke har klart det med. G4 gikk ganske greit å tømme. Samme med S6 Edge som jeg har nå. Den er enda værre enn G4. :) Må nok basere meg på å lade rundt middagstider.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg får et ekstra batteri med ekstern lader i posten straks. Innimellom at jeg har en batteripakke i sekken som holder til minst 3 ladinger og et ekstra batteri i lommeboka som gjør at jeg enkelt kan gå fra 0% til 100% på 10 sekunder så ser jeg ingen problemer med batteritid.

 

-

 

 

Hei, fornøyd med lader og batteriet ? Hvor kjøpte du den ? Gjerne link hvis du har :) 

Lenke til kommentar

 

Jeg får et ekstra batteri med ekstern lader i posten straks. Innimellom at jeg har en batteripakke i sekken som holder til minst 3 ladinger og et ekstra batteri i lommeboka som gjør at jeg enkelt kan gå fra 0% til 100% på 10 sekunder så ser jeg ingen problemer med batteritid.

 

-

 

 

Hei, fornøyd med lader og batteriet ? Hvor kjøpte du den ? Gjerne link hvis du har :)

 

Prøv Ebay ;)

Lenke til kommentar

 

 

Jeg får et ekstra batteri med ekstern lader i posten straks. Innimellom at jeg har en batteripakke i sekken som holder til minst 3 ladinger og et ekstra batteri i lommeboka som gjør at jeg enkelt kan gå fra 0% til 100% på 10 sekunder så ser jeg ingen problemer med batteritid.

 

-

 

 

Hei, fornøyd med lader og batteriet ? Hvor kjøpte du den ? Gjerne link hvis du har :)

 

Prøv Ebay ;)

 

 

:hrm:  ... Skal gjøre det, tenkte link siden du allerede har kjøpt og testet det spesifikke produktet/selger 

Lenke til kommentar

 

 

 

Jeg får et ekstra batteri med ekstern lader i posten straks. Innimellom at jeg har en batteripakke i sekken som holder til minst 3 ladinger og et ekstra batteri i lommeboka som gjør at jeg enkelt kan gå fra 0% til 100% på 10 sekunder så ser jeg ingen problemer med batteritid.

 

-

 

 

Hei, fornøyd med lader og batteriet ? Hvor kjøpte du den ? Gjerne link hvis du har :)

 

Prøv Ebay ;)

 

 

:hrm:  ... Skal gjøre det, tenkte link siden du allerede har kjøpt og testet det spesifikke produktet/selger 

 

http://www.ebay.com/itm/LG-G3-BL-53YH-3000mAh-Spare-Battery-BC-4300-White-Charging-Cradle-Charger-/131403175530?var=&hash=item1e983d566af ex

Lenke til kommentar

Da har jeg hatt G4 en liten uke, og har gjort meg opp noen førsteintrykk i forhold til Galaxy S6 som jeg hadde tidligere (og som brått avgikk ved døden).

 

Hovedpunktene blir da for meg disse:

Kamera -  Knepen seier til S6, men G4 er ikke langt bak. Føler S6 er noe kjappere til å fokusere, men store forskjeller er det ikke. Bildekvaliteten i seg selv er ikke noe jeg klarer å skille fra hverandre.

 

Batteri - G4 er merkbart bedre enn S6. Dette var kanskje ett av de største irritasjonsmomentene med S6.

 

Skjerm - Føler ikke at LG sin skjerm står noe tilbake for S6 sin. Her vil jeg si uavgjort.

 

Kvalitetsfølelse - S6 føles solid bygget, og er nok en liten favoritt der. Den er imidlertid utrolig glatt. Med svart skinndeksel på G4 ligger telefonen mye bedre i hånden, og kvalitetsfølelsen er slettes ikke gal der heller.

 

Pris -  Naturligvis klar seier til G4. Sparer mye på å velge G4 fremfor S6.

 

Annet - Ble glad i fingeravrykksleseren på S6. Skulle gjerne ha sett denne på G4. Minnekort er pluss på G4, da det blir tatt en del bilder og video.

 

Alt i alt er jeg veldig fornøyd med G4 så langt. Om jeg skulle valgt på nytt, hadde det nok blitt G4. Helt klart mest valuta for pengene. Dette er kun subjektive meninger, og jeg har ikke gjort noen grundige tester av kamera osv, men baserer seg på den daglige bruken av telefonen.

Lenke til kommentar

Noen her som har opplevd at fargen flasser på innsiden av glasset?

Skjedde helt plutselig i dag. Veeeeldig merkelig!

 

attachicon.giflgg4.jpg

 

Se øverst i hjørnet der.

 

Og da har jeg fått "dommen".. Verkstedet skylder på ...trommevirvel... vannskade. Jeg har altså etter å ha hatt mobiltelefoner siden 1995 vannskadet min første telefon etter 4 ukers bruk. Imponerende DÅRLIG KVALITET. Må si LG er rimelig håpløst hvis dette er noe man må regne med. Jeg har ikke en gang vært på stranden med den. Xperia Z3'en min dykket jeg med for pokker...! Håpløst. 

 

Jaja, jeg hadde i grunnen allerede avskrevet den og kjøpte meg en S6 edge da jeg leverte den til service. Mest fordi det var Edge jeg EGENTLIG ville ha da jeg sto i butikken den dagen Z3 gikk i bakken, men de hadde ikke Edge inne med fornuftig mengde langringsplass. SÅ da ble det G4. :-/

 

Ellers kommentar til learntofly som har gått motsatt vei av meg - også på en uforutsett måte. :)

 

Kamera - Enig, selv om jeg var VELDIG fornøyd med kamera på LG så sier magefølelsen at jeg får litt bedre detaljnivå og litt bedre farger fra Samsungen. I hverfall når jeg sammenlikner på de bildene jeg har tatt med de to ulike. Men under noen omstendigheter med fin sommersol er det veldig vanskelig å skille dem.

 

Batteri - Enig igjen, har kjøpt meg en ladeplate til stuen for å løse problemet..

 

Skjermen er veldig bra på begge to. Jeg likte veldig godt størrelsen på G4 og den drar på en måte bedre nytte av antall pixler fordi det nesten er litt overkill mange piksler på S6 i forhold til størrelsen.

 

Kvalitetsfølelse - Lett match. G4 var bra for å være plast, men det kan ikke konkurrere mot glass/metall. I dig it (S6)!

 

Pris - I utgangspunktet klar seier til LG.. MEN jeg har hatt tidenes avskrivning på min. Man får jo nesten 2 LG G4 til prisen av en Edge 64GB. Med mitt forbruk trenger jeg egentlig en del flere hvis jeg skal komme meg gjennom et år... Så pga det som etter min mening er ubrukelig kvalitet - seier til Samsung.

Endret av Andyoid
Lenke til kommentar

Fikk meg LG g4 i dag oG er delvis for fornøyd. Skjermen er såvidt lysere på venstre side mot høyre side. Ellers virker alt bra hittils

 

 

Holdt pusten mens jeg sjekket min egen, ser ut som lyset er jevnt på min  :w00t:

Velkommen til "klubben" Jeg er forsåvidt ny jeg og,men har da noen dager på deg  :tease:

Merket noe til varmen ? har egentlig ikke fått fiklet nok med den da jeg er for opptatt til å virkelig sette meg ned og kose meg. Men har du noen app tips eller triks du oppdager så bare å dele :)

Selv så enablet jeg developer mode og satte animasjoner til 0,5, gammel android vane

Endret av technicality
Lenke til kommentar

Jeg instalerte raskt air Remote til å styre Apple tv. Ellers liker jeg LG sin backup tjeneste. Gikk fra LG g flex 2 til denne og tok backup til minnebrikke og overførte alt til denne. Gikk som drøm og alt fra den gamle er på den nye.

 

Min ble varm i starten men etter det har ene holdt seg rolig. Kanon bra telefon. Ujevn belysning er marginalt men nokk til å irritere men ikke nokk tilbake å bytte. LG g flex var værre. .

 

Hvis du legger telefonen med skjermen ned på flat bord. Vagler din og litt?

Lenke til kommentar

Jeg instalerte raskt air Remote til å styre Apple tv. Ellers liker jeg LG sin backup tjeneste. Gikk fra LG g flex 2 til denne og tok backup til minnebrikke og overførte alt til denne. Gikk som drøm og alt fra den gamle er på den nye.

 

Min ble varm i starten men etter det har ene holdt seg rolig. Kanon bra telefon. Ujevn belysning er marginalt men nokk til å irritere men ikke nokk tilbake å bytte. LG g flex var værre. .

 

Hvis du legger telefonen med skjermen ned på flat bord. Vagler din og litt?

 

Min forrige telefon sovnet inn etter et heindundrandes fargeshow (skjermen viste alle farger den var istand til å vise) Så hadde ikke mye å flytte over utenom det som lå på google backupen.

 

Plassert den på ark på flatt bord, nei...ikke noe vagling.

Oppdaget at LG kjørte kampanje i statene, hvor man gratis fikk med ekstra batteri,lader til denne og minnekort ( en annen promo var med skinndeksel) Forsøkte å kontakte LG om denne batterilader+batteri skulle komme til salgs, men det kunne de ikke svare på... kjipe greier, hadde ikke hatt noe imot å plukke opp den bundelen

 

linker til promoene

 

http://www.lg.com/us/mobile-phones/g4/cover-promo

 

http://www.lg.com/us/mobile-phones/g4/battery

Endret av technicality
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...