Gå til innhold

....


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hjelp !!

 

Har fått tilbud på en brukt (men så god som ny) til 1300 kroner. En Nintendo 3DS XL. 

 

Er det stor forskjell på New Nintendo 3DS XL at eg burde kjøpe en slik for 2100 enn å kjøpe en brukt 3DS XL til 1300?

Ny

1690 med spill

 

http://cdon.no/spill/nintendo_3ds_xl_super_smash_bros_special_edition-28097281?utm_source=prisjakt&utm_medium=cpc&utm_term=Nintendo+3DS+XL+Super+Smash+Bros+Special+Edition&utm_content=28097281&utm_campaign=prisjakt_no_

 

 

Eller denne

http://www.prisjakt.no/product.php?p=1302384

Endret av PÃ¥inter
Lenke til kommentar

Hjelp !!

 

Har fått tilbud på en brukt (men så god som ny) til 1300 kroner. En Nintendo 3DS XL.

 

Er det stor forskjell på New Nintendo 3DS XL at eg burde kjøpe en slik for 2100 enn å kjøpe en brukt 3DS XL til 1300?

Det er vel slik at new N3DS er litt kraftigere slik at noen av de nye spilla som kommer vil kun komme til new.

Lenke til kommentar

Sitter å tenker enda. Vanskelig valg. 2100 er bare starten. Så kommer spillene på 300-400 pr. Sitter å vurderer å la være. Men det frister så sykt og kjøpe meg en New Nintendo 3DS XL.. Men jeg vet med meg selv at jeg går lei ting ganske fort for tiden. Før kunne jeg elske en konsoll i flere år. Nå blir jeg lei en konsoll ganske fort. Vet rett og slett ikke hvorfor det er slik. Har ganske mange konsoller nå..

Lenke til kommentar

Sikkert lurest å sjekke hva du egentlig vil spille av spill til den. Er det mange spill du tror blir verdt investeringen?

I tillegg, det er håndholdt, hvilke situasjoner tror du at du kommer til å bruke det? Hvis du f.eks. har mye buss-/tog-turer på over 30 min i hverdagen vil jo noe håndholdt fort bli en god investering i livsglede, mens hvis den må konkurrere mot x antall andre, større skjermer som hjemmeunderholdning kan det jo fort gå lang tid mellom hver gang du setter deg med den.

Eventuelt kan du jo prøve å selge noe av det andre spillutstyret du har som du ikke bruker og bruke det du tjener på det til å kjøpe nytt (finn torget har vel blitt gratis, så hvis du lager en annonse som er oversiktlig, ser seriøs ut, og stiller en konkurransedyktig pris burde det være helt mulig å selge konsoller og saker som ikke er det nyeste også).

Endret av Roedthaarogfregner
Lenke til kommentar

Jeg bruker nesten ikke min 3DS XL utenom de to-tre gangene i året jeg reiser hjem til foreldrene mine i jul/sommer.

 

Ser liksom ikke vitsen når jeg har både PC og 40" HD skjerm å spille andre konsoller på.

Kjøpte både Majoras Mask 3D og Monster Hunter 4 når de kom ut, har enda ikke prøvd noen av dem.

Endret av Bytex
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Jeg bestemte meg for å kjøpe min 3ds i 2011, siden da ble jeg hekta. Året etter kjøpte jeg 3ds xl og jeg kjøpte den nye 3ds xl'n når den kom ut 13 feb. Jeg har vell rundt 15 spill nå, har samlet opp mange gode spill gjennom tiden. New nintendo 3ds kan jo spille gamle ds spill og, så det er mye å ta i.

Det å kjøpe den nye 3ds'n sikrerer du deg som sagt fremtidige spill som må ha mer cpu..

 

Det å velge konsoll er vanskelig, hvilke spill liker du? xbox har halo serien og playstation har The last of us.. det samme gjelder for håndhodlte konsoller

 

Jeg kjøpte nettopp en ps vita kun for å spille sly cooper på den. Er fornøyd så langt! 

 

Det du må spør deg: er det noen gøye spill der ute til nintendo 3ds? Hvis ja, løp og kjøp. Jeg anbefaler deg å kjøpe den nye 3ds'n, den har en unik 3D- slik 3D'n på den originale skulle ha vært.. ;)

 

- K

Lenke til kommentar

Hver gang jeg sitter med 3ds hjemme i sofaen tenker jeg at bildet skulle vært på den store skjermen istedet for

For meg er det nesten motsatt, foretrekker å diskré kunne sette meg ned og dra frem 3DS-en. I en leilighet føles spilling på TV-skjermen fort som om det opptar hele stua, og forstyrrer i større grad eventuelle andre i husstanden. I tillegg er det greit å slippe å styre med TV-en hvis jeg skal spille i kort eller ubestemt tid. Faktisk er muligheten til å spille en del på Gamepaden muligens grunnen til at jeg kommer til å ende opp med å kjøpe Wii U. Men hva man synes om dette kommer jo selvfølgelig an på bolig- og livssituasjon, samt hvilke typer spill man foretrekker.

 

Til trådstarter: Er masse flotte spill til 3DS, både til lange og korte økter. Umulig å vite om du kommer til å bli fornøyd, dog. Kjøp New 3DS i så fall, siden det sikkert blir flere og flere eksklusive spill til den.

Endret av Serjiously
Lenke til kommentar

Har både playstation 1-2-3 og 4. Samtidig xBox 360. Har også Nintendo Wii. PSP, og den gamle Nintendo DSi. Men finner ikke noen spill til DSi utenom at eg nylig kjøpte Hannah Montana til DSi. Men finner ikke spillgleden mer.. Prøver å spille alle spillene eg har men finner ikke noe eg liker. Er nok bare meg det er noe gale med. Liker jo ingenting for den :(

Lenke til kommentar
  • 2 måneder senere...
  • 1 måned senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...