Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Tenker dere på jenter dere har tatt dyden til?


Anbefalte innlegg

 

Husk at 99% av alle menn tenker som TS.

 

Nei. Med forbehold om at jeg ikke kjenner 99% av alle menn i verden personlig. Men det gjør vel ikke du heller. :)

 

Geir :)

 

Oopss, Faktafeil!  (Jeg skylder på the Atheist expreience)  Tallet er egentlig 98%. Sånn ca. alle troende på jord. (Iflg Wikipedia er ca 2% av jordens befolkningen ateister.) 

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Merkelig, det her. Før jeg hadde sex første gangen fikk jeg også inntrykket av at det var noe veldig spesielt å ta jomfrudommen. Men da kvelden kom var det jaggu meg ikke mye magisk. Jeg gråt to ganger og kasta opp. Nå er det vel neppe så ille for alle, men jeg vil heller tro det er bedre for begge om begge har litt erfaring fra før. Det er på tide å avmystifisere hele den der jomfruillusjonen som enkelte er så opptatt av.

 

For å holde oss litt i det "nasty" hjørnet.. Er det like ille som å pule noen som har mensen, kanskje? Har jo prøvd det en gang, men det ble med den ene gangen  :green:

 

 

 

Tror man blir lykkeligere om man velger en partner, ikke mange one-night-stands.

 

 

Som en god kompis av meg ordla seg:

"Man skulle kunnet gjort avtale om å ha dem på leasing". Da kunne man gitt tydelig beskjed om at man ikke syntes det innfridde helt etter forventningene.  :wee:

 

Tanken er ihvertfall litt artig å tenke på  :huh:

Humor er en fin ting. (uff nå blir det fort grisete..)  :ohmy: Humor

Endret av G
Lenke til kommentar

Oopss, Faktafeil!  (Jeg skylder på the Atheist expreience)  Tallet er egentlig 98%. Sånn ca. alle troende på jord. (Iflg Wikipedia er ca 2% av jordens befolkningen ateister.) 

 

 

Det var vel nok en faktafeil. Eller logisk feil, det er slett ikke slik at alle som ikke er ateister tror. Mange har rett og slett ingen tro, eller en tro som ikke er monoteistisk. Du kan ikke ta alle religioner til inntekt for det kristne/muslimske synet på dette.

 

Wikpedia sier følgende:

 

"Studies on the demographics of atheism have concluded that atheists comprise anywhere from 2% to 8% of the world's population, whereas with irreligious individuals are 10% to 20%.[1][2][3] One study by Gallup International recorded that 13% of those interviewed said they were "convinced atheists".[4] In Scandinavia and East Asia, and particularly in China, atheists and the nonreligious are the majority.[4] Globally, atheists and the nonreligious are concentrated in Asia and the Pacific with over 76% of all the irreligious or nonreligious people in the world residing in those regions.[5] In Europe, the nonreligious make up 12.5% of the population and in North America they make up 5% of the population.[5] In Africa and South America, atheists are typically in the single digits.[4]"

 

Altså langt mer enn 2%. Bare i Kina er over 90% av befolkningen ikke monoteister. Det vil si at der alene er det 1,2 milliarder mennesker som ikke tror på en monoteistisk Gud, eller 16% av jordens befolkning. Og så har du paradokser som Norge, hvor offisielt 77% er medlem av statskirken, men hvor de færreste av disse er aktivt troende. Bare 2% av nordmenn går i kirken regelmessig, og bare 20% sier at religion er viktig for dem.

 

Nå kan det selvsagt være andre kulturelle grunner til å tenke som trådstarter, så er det sagt.

 

Off topic dette...

 

Geir :)

Lenke til kommentar

Bort ifra dette tro-praten og tilbake til topic:

 

Det å være den første er ikke akkurat det jeg går for, det er mer en tillits-ting der a faktisk har deg som sin første så tyder det at a stoler på deg en del ( kommer ann på situasjonen ) men personlig så er ikke jeg akkurat så erfaren på området og jeg kunne heller tenkt meg en partner som kan litt mer enn meg. 

 

Det at det er en sjalusi for at du ikke var den første er litt feil tankegang synes jeg, det er litt sånn å bli sjalu på at noen eide en bil før deg, eller at noen satt på et bord i en resturant før deg. 

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Hvor stor er sannsynligheten for at møydommen ryker på "kjøttmarkedet" / etter besøk på nattklubb, bar og slikt?

 

Sett i forhold til det Dracoknight nevner om "en tillits-ting".. der man virkelig har lært å kjenne vedkommende man har elskov sammen med.

Endret av G
Lenke til kommentar

Blir vanskelig å komme seg videre eller danne et forhold om en skal tenke på slike ting.

Om alle skulle tenke slik som dette så blir det få forhold og små muligheter for å videreføre våre gener, så de er nok i et fåtall de som fremdeles er sammen med den første, uavhengig om det er kvinner eller menn det er snakk om.

 

 

 

Leste en liten tekst på veggen ved dassen på et utested for mange år siden, det går vel kanskje mer i retning av en forsmådd partner dette her (uten at jeg vet det), men han trøstet seg i hvert fall med at han var første mann ser det ut til.....

 

 

En rik mann kom og stjal min kvinne,

men hennes uskyld vil du aldri finne.

Denne perlen får du aldri fatt i,

kun den rammen den engang satt i.

Lenke til kommentar

Merkelig, det her. Før jeg hadde sex første gangen fikk jeg også inntrykket av at det var noe veldig spesielt å ta jomfrudommen. Men da kvelden kom var det jaggu meg ikke mye magisk. Jeg gråt to ganger og kasta opp. Nå er det vel neppe så ille for alle, men jeg vil heller tro det er bedre for begge om begge har litt erfaring fra før. Det er på tide å avmystifisere hele den der jomfruillusjonen som enkelte er så opptatt av.

Det der er helt sant. Å få jomfrudommen tatt er ikke behagelig, magisk, mystisk, fantastisk, osv, osv, det er rett og slett forferdelig. Jeg er faktisk glad for at han jeg er sammen med nå ikke er den som tok jomfrudommen min, fordi, i motsetning til min eks, elsker jeg denne fyren, og jeg hadde ikke hatt noe lyst til at det var han som skulle påføre meg den forferdelige smerten det er å ha sex for første gang. Og det har han også sagt. Vår første gang var magisk, fantastisk, vidunderlig, osv, fordi det ikke var min første gang.

 

Nei, ikke tro at første gangen er noe spesielt, jenter. Eller jo, spesielt er det, men ikke på en god måte. Kanskje det finnes unntak, men jeg tror de fleste damer kan si seg enig. Så det at du, TS, ikke var den første, tror jeg du skal være glad for. Du hadde ikke villet se din utkårede gå gjennom den smerten, tro meg.

 

Anonymous poster hash: bf124...384

Lenke til kommentar

Blir vanskelig å komme seg videre eller danne et forhold om en skal tenke på slike ting.

Om alle skulle tenke slik som dette så blir det få forhold og små muligheter for å videreføre våre gener, så de er nok i et fåtall de som fremdeles er sammen med den første, uavhengig om det er kvinner eller menn det er snakk om.

 

 

Jeg tipper slike folk finner seg en passende religiøs tøs, som har møydommen inntakt enda. Også danner de seg en sekt sammen. Etterhvert så blir de så lykkelig alle disse sektsmedlemmene da møydomsbevarelse blir et sentralt mantra, inntil ekteskapet eller noe sånn. Da har de det så fint, for de slipper maset med å lete etter disse få kvinnene som enda har møydommen. Eller gå på barnerov for å finne seg ekteskapspartnere. Også forplanter de seg, og det blir noe innavl må man regne med. Men, det er ikke det som trigger at kulten endrer retning. For når det kommer en passe gal leder så tar de kollektivt selvmord.

Endret av G
Lenke til kommentar

 

Blir vanskelig å komme seg videre eller danne et forhold om en skal tenke på slike ting.

Om alle skulle tenke slik som dette så blir det få forhold og små muligheter for å videreføre våre gener, så de er nok i et fåtall de som fremdeles er sammen med den første, uavhengig om det er kvinner eller menn det er snakk om.

 

 

Jeg tipper slike folk finner seg en passende religiøs tøs, som har møydommen inntakt enda. Også danner de seg en sekt sammen. Etterhvert så blir de så lykkelig alle disse sektsmedlemmene da møydomsbevarelse blir et sentralt mantra, inntil ekteskapet eller noe sånn. Da har de det så fint, for de slipper maset med å lete etter disse få kvinnene som enda har møydommen. Eller gå på barnerov for å finne seg ekteskapspartnere. Også forplanter de seg, og det blir noe innavl må man regne med. Men, det er ikke det som trigger at kulten endrer retning. For når det kommer en passe gal leder så tar de kollektivt selvmord.

 

 

Ja, jeg tenker akkurat som TS. Jeg har passert 20, og sjansene er ganske små for at jeg noensinne vil få en jomfrukjæreste.

 

Jeg er i et forhold med ei jente nå, og jeg vet ikke akkurat hvor mange hun har pult - men jeg tenker det er mellom 20 og 30 - og det er grunnen til at forholdet vårt er dødsdømt, og at jeg før eller senere må slå opp med henne. Jeg blir kvalm av tanken på å binde meg til henne.

 

Jeg tviler på at jeg noen gang vil få et langvarig forhold med ei anna jente igjen.

 

cartoon23.jpg

 

Anonymous poster hash: 350d2...bc3

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...