Gå til innhold

Folk er gærne


Dr.Geek

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Det største problemet med den audien er at det er en dieselbil.

 

Njet, det største problemet med Audien er at den eies av en egoistisk drittsekk!

 

Jeg antar motivasjonen for å parkere slik er fordi eier er livredd for riper i lakken og vil ha avstand til andre biler for å ikke få en bildør i siden.

Endret av Bond007
  • Liker 3
Lenke til kommentar

 

Det største problemet med den audien er at det er en dieselbil.

 

Njet, det største problemet med Audien er at den eies av en egoistisk drittsekk!

 

Jeg antar motivasjonen for å parkere slik er fordi eier er livredd for riper i lakken og vil ha avstand til andre biler for å ikke få en bildør i siden.

 

Å ta vare på sine materielle verdier er ikke hva jeg vil kalle egoistisk drittsekkadferd..

 

Men vi er vel ikke enige om det, så du får parkere bilen din inntil handlevogntrillende kjærringer og se hvor fin den blir.

Lenke til kommentar

 

 

Det største problemet med den audien er at det er en dieselbil.

 

Njet, det største problemet med Audien er at den eies av en egoistisk drittsekk!

 

Jeg antar motivasjonen for å parkere slik er fordi eier er livredd for riper i lakken og vil ha avstand til andre biler for å ikke få en bildør i siden.

 

Å ta vare på sine materielle verdier er ikke hva jeg vil kalle egoistisk drittsekkadferd..

 

Men vi er vel ikke enige om det, så du får parkere bilen din inntil handlevogntrillende kjærringer og se hvor fin den blir.

 

Tja, nå er vel den korrekte metoden for å minimere parkbulkrisiko å parkere ytterst på plassen, og gå de ekstra meterne til døra. Der ingen andre gidde parkere rett og slett.

  • Liker 6
Lenke til kommentar

Å ta vare på sine materielle verdier er ikke hva jeg vil kalle egoistisk drittsekkadferd..

 

Men vi er vel ikke enige om det, så du får parkere bilen din inntil handlevogntrillende kjærringer og se hvor fin den blir.

Jeg ville ikke gjort det selv, men når folk parkerer på den måten som Audien der fortjener de å få bilen nøklet.

 

Parker gjerne langt unna folk om du er redd for bilen din. Men ikke ta to plasser der andre parkerer.

Endret av Audun_K
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Såklart. Det er jo en ræva ting å gjøre.

 

Men jeg hadde heller ansatt nøkleren enn parkereren, for å si det sånn. Nøkleren kan iallfall forbedre seg. Parkerer man sånn som det der har man meldt seg ut for min del. Samme konsept som å dømme folk etter hvordan de behandler servitører, kassepersonell og tiggere.

Endret av Audun_K
  • Liker 3
Lenke til kommentar

 

 

Det største problemet med den audien er at det er en dieselbil.

 

Njet, det største problemet med Audien er at den eies av en egoistisk drittsekk!

 

Jeg antar motivasjonen for å parkere slik er fordi eier er livredd for riper i lakken og vil ha avstand til andre biler for å ikke få en bildør i siden.

 

Å ta vare på sine materielle verdier er ikke hva jeg vil kalle egoistisk drittsekkadferd..

 

Men vi er vel ikke enige om det, så du får parkere bilen din inntil handlevogntrillende kjærringer og se hvor fin den blir.

 

 

Hvis du må tilsidesette normal folkeskikk for å ta vare på dine materielle verdier så bør du kanskje ta velge en annen fremgangsmåte...kanskje slik som toth beskriver.

  • Liker 3
Lenke til kommentar

 

I en del tilfeller ville nøkleren hatt svært begrensede muligheter til å ta jobben.

Fordi vedkommende er en idiot, eller fordi vedkommende har mistet beina i en "ulykke"?

 

 

Det er vel fare for skader tenker jeg.

 

Hvis du må tilsidesette normal folkeskikk for å ta vare på dine materielle verdier så bør du kanskje ta velge en annen fremgangsmåte...kanskje slik som toth beskriver.

En del steder finnes det svært dårlig med alternativer.

Lenke til kommentar

 

 

Hvis du må tilsidesette normal folkeskikk for å ta vare på dine materielle verdier så bør du kanskje ta velge en annen fremgangsmåte...kanskje slik som toth beskriver.

En del steder finnes det svært dårlig med alternativer.

 

 

Men om du velger å ta to (eller tre) plasser der det er allerede er fullt gjør du problemet enda verre for de som kommer etter. Ergo; du er ræva. 

 

Ta taxi, eller parker et annet sted, eller kjøp en billigere bil, eller budsjetter med litt mikrolakk innimellom. Bare ikke la din paranoia gå ut over de rundt deg.

Endret av Audun_K
  • Liker 5
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...