Gå til innhold

GeForce Gtx 10**/Titan og Pascal tråden


Anbefalte innlegg

 

 

men et kort ligger ca 8-10c lavere i BF4 enn 980Ti på samme vifteprofil i afterburner. Dvs ca 62-63c kontra 70-72c på 980Ti. Vifta på 1080Ti går da på rundt 50%.

 

Hvordan får du til å holde ett 1080Ti FE på 63C med en vifteprofil på 50%...? Da jeg hadde mitt kort steg temp opp til over 80C rimelig fort da jeg spilla. Hva er trikset ditt, ha PC'n inne på et kjølerom? :p

 

Klokket du kortet?

 

 

Testet med både stock og OC. Nå har jeg fått pengene tilbake av Komplett for det kortet, så venter på custom korta. EVGA FTW3 er det jeg liker best, men får se når de uilke har fått reviews.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

 

Nå har komplett en bekreftet dato på Strixen på 6. april, men jeg antar at det bekreftete kontingentet er utsolgt (på min bestilling står det bekreftet, på produktsiden står det ubekreftet).

Har du bestilt ett kort, vil du få ett den 6, 4, 17. om de får det på lager den dagen. :tease:

 

 

Håper ikke det flytter seg en gang til, jeg hadde notert 29.03 i kalendern min for det var datoen som sto da jeg bestilte... 

Lenke til kommentar

 

Og her sitter jeg å venter på en skikkelig oppfølger av supreme commander (2ern sugde) med bedre grafikk. Som var konge LAN spill. :-D

 

Kanskje prøve it Ashes of singularity?

Regner med du har testa Forged Alliance? Er ikke uten grunn:

OVERALL:Overveldende positive (2,113 anmeldelser)

Takker! Men japp, forged alliance vi spiller i hovedsak ja. ^^ Ikke noe som å se trynet til en kompis når en nuke raser mot basen hans, og counter measures akkurat ikke er ferdig.
Lenke til kommentar

Om man setter map settings til at spillet ender på at alle enheter må utslettes, så er det litt morsomt å teleportere sin egen commander inn i basen til motstanderen også. Tar litt tid og tiere opp til at den kan teleportere, men verdt det når motstandern ikke skjønner hvorfor din commander plutselig står *der* og dessverre så skyter alle enhetene hans på commandern din

  • Liker 1
Lenke til kommentar

 

The card produces a tiny bit of coil noise, nothing annoying.

Synd... De 1080 Gaming X korta du har lager vel ikke CW eller Nizzen?

Det ene 1080 vanilla gaming x kortet har litt cw i menyer der fps er svært høy.

 

Det ene evga 1080ti fe har cw om det er kobla til evga g3 psu men ikkje på antec 1300pro. Ja det er Snedig :p

Lenke til kommentar

Til ettertanke:

 

GTX680: "It's overkill for 1080p"

GTX780: "It's overkill for 1080p"

GTX780 Ti: "It's overkill for 1080p"

GTX980: "It's overkill for 1080p"

GTX980 Ti: "It's overkill for 1080p"

GTX 1080:"It's overkill for 1080p"

GTX 1080Ti: "It's......" and so on...

This!

Har hørt på alle gpu oppgradinger jeg har hatt og likevel så er det "mange" spill det er vansklig å ha 144fps@1080

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...