Gå til innhold

GeForce Gtx 10**/Titan og Pascal tråden


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

CDon.no feirer 18 år i disse dager da... Var usikker på om jeg skulle vente til 1080Ti sank i pris, evt. vente til AMD slipper VEGA. Nå er TI versjonen vel ca. 30% raskere enn 1080, men med dette tilbudet så er det nesten 2700kr i forskjell på pris. For øyeblikket har jeg bare full HD på skjermene så jeg vil vel ikke få utnyttet en TI modell??

Lenke til kommentar

Hehe, da bikka GTX 1080 under 5K, 4699Kr på cdon.no

http://cdon.no/elektronikk/kfa2-geforce-gtx-1080-exoc-hdmi-3xdp-8gb-p40103128?utm_source=prisguide_no&utm_medium=cpc&utm_campaign=prisguide_no

 

Noen som har erfaring med Kfa2? Aldri hørt om...

Kjempekort det der. Bare å slå til!

Og folk legger ut brukte 1080'er til 4-5000 på markedet nå når man får flere kort for 4700-5000 nytt.

Endret av Randeboy
Lenke til kommentar

Fikk solgt mine 980Ti, så da ble det visst 2 stk 1080Ti på meg.  :)

 

Komplett fikk inn ca 50 Asus 1080Ti før helga, blir fort borte disse 1080Ti kortene.

 

Så nå gjenstår det å kaste ut 1080p skjermen å vente på at Samsung slipper sin 31,5" 1440p 144Hz HDR G-sync Quantum Dot skjerm, den skal kjøpes så fort den slippes. Forhåpentligvis i løpet av kort tid.

Endret av Simkin
Lenke til kommentar

Så nå gjenstår det å kaste ut 1080p skjermen å vente på at Samsung slipper sin 31,5" 1440p 144Hz HDR G-sync Quantum Dot skjerm, den skal kjøpes så fort den slippes. Forhåpentligvis i løpet av kort tid.

 

Jeg googla det, og skjermen er på bare 27" da og ikke 31.5". Venter selv på en slik skjerm, men da i 32" størrelse.

Lenke til kommentar

Fikk solgt mine 980Ti, så da ble det visst 2 stk 1080Ti på meg.  :)

 

Komplett fikk inn ca 50 Asus 1080Ti før helga, blir fort borte disse 1080Ti kortene.

 

Så nå gjenstår det å kaste ut 1080p skjermen å vente på at Samsung slipper sin 31,5" 1440p 144Hz HDR G-sync Quantum Dot skjerm, den skal kjøpes så fort den slippes. Forhåpentligvis i løpet av kort tid.

Sikker på at samsung kommer med g-sync? Isåfall post en link :)

 

Har bare sett Asus og Acer med g-sync/hdr/quantum dot

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...