Gå til innhold

Utforsk den enorme Star Citizen-galaksen gratis


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

20GB? Da takker jeg for meg. Har ikke sjans å laste ned så mye på så kort tid, spesielt om jeg skal få testet spillet grundig også. Liker ikke helt denne arrogante utviklingen. "Vi har mer enn nok linje til å laste det ned, så da får du vær så god også ha det." FFS...

 

Men blir jo morsomt å høre hvordan fanboys kommer til å forklare dette. En patch på 5GB er enormt mye i de fleste andre spill, og 10GB er vanvittig mye. Men en demo på 20GB og et spill på 100GB er helt greit. WTF, fanboys? :p

 

Arrogante utviklingen? Hva er det du røyker? Sokkene mine? Mener du at utviklere er arrogante når de lager store episke spill? Og kun fordi du ikke har god intenett så er de arrogante?

Du for ta deg en pille og våkne opp. Verden går ikke rundt deg... Om du ikke har rask internett så er det ikke demmes problem eller våres problem.

jeg har 45/10 fra Telenor, hva har du? ADSL?

Og at du klager på "mulig" store patcher viser bare hvor ignorant du egentlig er. Det du bør se på mulighetene for utbedring av noe som er bør utbedres. Å klage da at de patcher er idioti.

 

De fleste "andre" spill som du henviser til er "trailshooters" hvor du ikke har mulighet til å gjøre noe some helst foruten om å følge en bestemt rute. Du kan ikke vike fra ruten, om så så er det ett minimum med avvik. Det korter ned på lagringsplass. Men med en gang du tar en titt på "sandbox" spill så vil du se at mange spill i dag passerer 50GB og kanskje til og med nærmer seg 100GB med alle mulige DLC'er etc. Og med tanken på hvor mye og hvor stort universet i SC blir så er ikke 100GB serlig mye, og i dag er lagring billig. Du får 1Tb for 550,-.....

 

Hvorfor svarer jeg egentlig på denne? Ingen tvinger deg til å prøve dette spillet. Move on, this is not for you.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

 

Villedende overskrift, og utvikler er fortsatt ikke Roberts Space Industries.

Oh Yeah Rick Hunter to the rescue :D

 

Eneste som manglet i innlegget ditt var theme sangen

Jeg ler! 86'er du også ser jeg.. Robotech og Transformers var det råeste jeg visste om som barn. Leide de samme VHS'ene om og om igjen, fra den lokale videosjappa :) Soundtracket til Robotech er :love:

Vet det er en klisjè å si at ting var bedre før i tida, men "barne-tv" kommer aldri til å bli like bra som det var på 80- og 90-tallet.

 

Apropo gamle dager.. Husker jeg og en kompis fant en webside med alle episodene av Transformers: First Generation. Hver episode var delt opp i .rar filer, hvor hver enkelt .rar passet akkurat inn på en floppy disk.

Vi fyrte opp hver vår 56Kb-linje og lastet ned halvparten hver, som tok ca. en hel aften.

Etter en lang og kostbar dag med nedlasting, og innkjøp av brus og sjokolade, besøkte vi hverandre for å sette sammen episoden med hjelp av haugevis av floppys.

Alt dette for 20 minutter med underholdning :) Ikke uvanlig at mødrene våre fikk fakturaer på flere tusen kroner, månedlig.

 

 

PS: Rick Hunter theme låta skal spilles på høyt volum når jeg dogfighter med Hornet'n min i Star Citizen PU :rofl:, og selvfølgelig Kenny Loggins - Danger Zone.

 

Starten på denne fikk meg til å innse hvor kult SC kommer til å bli. Dusinvis av fighters som spruter ut av en Bengal. :dribble:

Endret av fluks1
  • Liker 3
Lenke til kommentar

Jeg skjønner ikke hvor jeg taster inn koden og hvordan det funker. Kan det lastes ned frem til 20.3 ? Står til 15.3 på en annen side.

Er frem til 20.3 - Alle steg står oppført på lenken under :)

 

https://robertsspaceindustries.com/promotions/sxsw-2015

 

Step 1: Lag ein konto

Step 2: Log på og legg inn SXSW koden og trykk Apply Coupon.

Step 3: Last ned Star Citizen, log på og fly.

Endret av thoojs
Lenke til kommentar

 

Jeg skjønner ikke hvor jeg taster inn koden og hvordan det funker. Kan det lastes ned frem til 20.3 ? Står til 15.3 på en annen side.

 

Er frem til 20.3 - Alle steg står oppført på lenken under :)https://robertsspaceindustries.com/promotions/sxsw-2015

 

Step 1: Lag ein konto

Step 2: Log på og legg inn SXSW koden og trykk Apply Coupon.

Step 3: Last ned Star Citizen, log på og fly.

Fant det til slutt takk for hjelp

Lenke til kommentar

PS: Rick Hunter theme låta skal spilles på høyt volum når jeg dogfighter med Hornet'n min i Star Citizen PU :rofl:, og selvfølgelig Kenny Loggins - Danger Zone.

Det blir AC/DC når jeg jakter pirater i min Hornet. "Thunderstruck" og "Fire your guns".

Vokste selv opp med Robotech/Macross og Transformers. Husker jeg våknet kl 06.30 på lørdager og gledet meg til Fun factory for Sky channel :) Digget også Wing Commander serien. Gleder meg mye til Squadron 42 og Star Citizen.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

 

 

Villedende overskrift, og utvikler er fortsatt ikke Roberts Space Industries.

Oh Yeah Rick Hunter to the rescue :D

 

Eneste som manglet i innlegget ditt var theme sangen

Jeg ler! 86'er du også ser jeg.. Robotech og Transformers var det råeste jeg visste om som barn. Leide de samme VHS'ene om og om igjen, fra den lokale videosjappa :) Soundtracket til Robotech er :love:

Vet det er en klisjè å si at ting var bedre før i tida, men "barne-tv" kommer aldri til å bli like bra som det var på 80- og 90-tallet.

 

Apropo gamle dager.. Husker jeg og en kompis fant en webside med alle episodene av Transformers: First Generation. Hver episode var delt opp i .rar filer, hvor hver enkelt .rar passet akkurat inn på en floppy disk.

Vi fyrte opp hver vår 56Kb-linje og lastet ned halvparten hver, som tok ca. en hel aften.

Etter en lang og kostbar dag med nedlasting, og innkjøp av brus og sjokolade, besøkte vi hverandre for å sette sammen episoden med hjelp av haugevis av floppys.

Alt dette for 20 minutter med underholdning :) Ikke uvanlig at mødrene våre fikk fakturaer på flere tusen kroner, månedlig.

 

 

PS: Rick Hunter theme låta skal spilles på høyt volum når jeg dogfighter med Hornet'n min i Star Citizen PU :rofl:, og selvfølgelig Kenny Loggins - Danger Zone.

 

Starten på denne fikk meg til å innse hvor kult SC kommer til å bli. Dusinvis av fighters som spruter ut av en Bengal. :dribble:

 

 

Good times, takk for at du delte det :D

 

Selv om det er en klisje og mye er nostalgi angående gamle tegneseriene så er jeg er helt enig, det er også grunnen til at jeg laster ned så mye av de gamle seriene og har de på back up hardisker og skylagring. Alt fra Ducktales, Gummi Bears, Transformers, gamle Jon Bluth filmene, Looney Tunes, Classic Donald Duck, GI Joe, Robotech, Ranma 1/2 osv slik at hvis jeg eventuelt får barn kan jeg heller la de se de gamle gode seriene istedenfor søppelet som eksisterer i dag. For eksempel Disney channel viser bare reality serier som minner meg om den elendige reality serien på FOX KIDS hvor det var high School på et cruise eller noe, forskjellen er at nå er det det eneste som blir tilbudt barn i dag. Og animasjon seriene er helt elendige, til og med på Boomerang er det bare ny dritt. Og det beste eksempelet på at ting var bedre før var at hele familien kunne bli underholdt av for eksempel Looney Tunes, men i dag er bare barn som klarer å se på seriende pga kvaliteten og humoren er så elendig.

 

Adventure Time og Rick and Morty er eksempler på gode animasjoner i dag men det er absolutt ikke noe jeg vil vise til noen under 14. Også når det gjelder anime så er for eksempel Attack on Titan ikke noe en vil vise til unge sinn mens Robotech er både en dyp emosjonell serie som passer for både voksne og action sekvensene er tamme nok til at det passer for små barn.

Lenke til kommentar

 

20GB? Da takker jeg for meg. Har ikke sjans å laste ned så mye på så kort tid, spesielt om jeg skal få testet spillet grundig også. Liker ikke helt denne arrogante utviklingen. "Vi har mer enn nok linje til å laste det ned, så da får du vær så god også ha det." FFS...

 

Men blir jo morsomt å høre hvordan fanboys kommer til å forklare dette. En patch på 5GB er enormt mye i de fleste andre spill, og 10GB er vanvittig mye. Men en demo på 20GB og et spill på 100GB er helt greit. WTF, fanboys? :p

Skal man holde tilbake innovasjon og nyvinninger fordi enkeltstående ikke har mulighet til å laste ned x antall Gigabyte?

 

 

Saken er at det er ikke en nyvinning som gjør at det er stort, heller lening på hundgammel teknologi ifølge utviklerne selv.

Altså en elendig backend... Dette setter da spørsmålstegn, er det mer som ikke er i ordning bak teppet? Dette kan fort gi massive hodepiner i fremtiden.

Uansett, enda en god grunn til at Windows trenger ett ZFS filsystem mer enn noensinne.

Lenke til kommentar

 

 

 

Villedende overskrift, og utvikler er fortsatt ikke Roberts Space Industries.

Oh Yeah Rick Hunter to the rescue :D

 

Eneste som manglet i innlegget ditt var theme sangen

....

 

 

Good times, takk for at du delte det :D

 

Selv om det er en klisje og mye er nostalgi angående gamle tegneseriene så er jeg er helt enig, det er også grunnen til at jeg laster ned så mye av de gamle seriene og har de på back up hardisker og skylagring. Alt fra Ducktales, Gummi Bears, Transformers, gamle Jon Bluth filmene, Looney Tunes, Classic Donald Duck, GI Joe, Robotech, Ranma 1/2 osv slik at hvis jeg eventuelt får barn kan jeg heller la de se de gamle gode seriene istedenfor søppelet som eksisterer i dag. For eksempel Disney channel viser bare reality serier som minner meg om den elendige reality serien på FOX KIDS hvor det var high School på et cruise eller noe, forskjellen er at nå er det det eneste som blir tilbudt barn i dag. Og animasjon seriene er helt elendige, til og med på Boomerang er det bare ny dritt. Og det beste eksempelet på at ting var bedre før var at hele familien kunne bli underholdt av for eksempel Looney Tunes, men i dag er bare barn som klarer å se på seriende pga kvaliteten og humoren er så elendig.

 

Adventure Time og Rick and Morty er eksempler på gode animasjoner i dag men det er absolutt ikke noe jeg vil vise til noen under 14. Også når det gjelder anime så er for eksempel Attack on Titan ikke noe en vil vise til unge sinn mens Robotech er både en dyp emosjonell serie som passer for både voksne og action sekvensene er tamme nok til at det passer for små barn.

 

 

Artig men spesiell lesning. Jeg har gjort akkurat det samme, og av samme grunn :) Blir det barn en dag, så aldri i verden at han/hun skal se det som går på tv i dag. Vet ikke om det kan klassifiseres som barne-tv engang. Da setter jeg heller på Snipp & Snapp Redningspatruljen til ungen.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
  • 2 måneder senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...