Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Sex med eldre mann.


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg synes det er geit, men aldersforskjellen kunne gjerne vært større.

 

Selv reagerer jeg ikke på at 16-åringer er sammen med 70-åringer.

 

Men dersom 16-åringer er sammen med 72-åringer, så blir jeg kjempesint og full av hat.

 

 

I klartekst: alderforskjell er tull å bry seg om, akkurat som hudfarge.

Endret av ærligøs
Lenke til kommentar

Jeg synes det er geit, men aldersforskjellen kunne gjerne vært større.

 

Selv reagerer jeg ikke på at 16-åringer er sammen med 70-åringer.

 

Men dersom 16-åringer er sammen med 72-åringer, så blir jeg kjempesint og full av hat.

 

 

I klartekst: alderforskjell er tull å bry seg om, akkurat som hudfarge.

Sinne kommer vanligvis fra Sjalusi. Hvis en annen mann pulte kjæresten min så ville jeg sannsynligvis blitt sint på grunn av sjalusi.

 

- Jeg holder meg til mange fisker ute i havet ideologien. Så hvis hun er utro så skifter jeg bare dame.

Endret av Obiwan
Lenke til kommentar
Gjest Slettet-GlDE6z

 

Jeg synes det er geit, men aldersforskjellen kunne gjerne vært større.

 

Selv reagerer jeg ikke på at 16-åringer er sammen med 70-åringer.

 

Men dersom 16-åringer er sammen med 72-åringer, så blir jeg kjempesint og full av hat.

 

 

I klartekst: alderforskjell er tull å bry seg om, akkurat som hudfarge.

Sinne kommer vanligvis fra Sjalusi. Hvis en annen mann pulte kjæresten min så ville jeg sannsynligvis blitt sint på grunn av sjalusi.

 

- Jeg holder meg til mange fisker ute i havet ideologien. Så hvis hun er utro så skifter jeg bare dame.

 

Ok? Hvor er sammenhengen med spørsmålet?

Lenke til kommentar

Hei!

 

Jeg er 22 år og vurderer å ha sex med en mann som er 43. Dette handler i utgangspunktet bare om sex. Hva slags tanker har folk som det mht aldersforskjell?

 

Lurer mest på det i tilfelle jeg forteller dette til venner og hvordan de ville reagert.

 

Livet er til for å nytast meiner eg. Dersom du vil ha samleie med ein som er 21 år eldre, så gjer det. Eg håpar det er ein person som respekterer din alder og at du har 21 år mindre livserfaring.

 

Det er i utgangspunktet ikkje noko feil med forhold med så stor aldersforskjell, og i alle fall ikkje når det er snakk om kun sex. Det kan gje deg mykje glede og ein erfaring rikare i livet. Både den som er eldre og den som er yngre kan ha mykje glede av eit forhold mellom generasjonar. Ikkje nødvendigvis eit intimt forhold.

 

Du er enno ung og du må passe på at han ikkje utnyttar deg. Med god dialog burde det gå bra.

 

Nokon vil kanskje reagere negativt på det. Mest fordi det er uvant og dei ikkje heilt veit korleis dei skal reagere, kanskje dei synest det er litt tabu. Eg hadde ikkje reagert negativt om ein eg kjende hadde eit sånt type forhold, men det er ikkje godt å spå korleis dine bekjente vil reagere. Du må sjølv vurdere kor mange og kven du eventuelt vil fortelje det til.

 

Hugs beskyttelse og lykke til. :)

  • Liker 4
Lenke til kommentar

 

 

Jeg synes det er geit, men aldersforskjellen kunne gjerne vært større.

 

Selv reagerer jeg ikke på at 16-åringer er sammen med 70-åringer.

 

Men dersom 16-åringer er sammen med 72-åringer, så blir jeg kjempesint og full av hat.

 

 

I klartekst: alderforskjell er tull å bry seg om, akkurat som hudfarge.

Sinne kommer vanligvis fra Sjalusi. Hvis en annen mann pulte kjæresten min så ville jeg sannsynligvis blitt sint på grunn av sjalusi.

 

- Jeg holder meg til mange fisker ute i havet ideologien. Så hvis hun er utro så skifter jeg bare dame.

 

Ok? Hvor er sammenhengen med spørsmålet?

 

 

Det var bare et eksempel på at man kan unngå sinne ved å ikke bli sjalu.

Hvem blir ikke sint når en gammel olding knuller en heit ung dame?

Lenke til kommentar

 

Hvem blir ikke sint når en gammel olding knuller en heit ung dame?

 

Norske kvinner blir veldig sinte, mens norske menn ender opp i en forvirret tilstand et sted mellom forakt og beundring.

 

Vi burde ikke bli sinte for at to mennesker koser seg sammen, men sånn er det. Vi liker heller ikke at naboen vinner i Lotto.

  • Liker 5
Lenke til kommentar

 

 

Hvem blir ikke sint når en gammel olding knuller en heit ung dame?

 

Norske kvinner blir veldig sinte, mens norske menn ender opp i en forvirret tilstand et sted mellom forakt og beundring.

 

Vi burde ikke bli sinte for at to mennesker koser seg sammen, men sånn er det. Vi liker heller ikke at naboen vinner i Lotto.

 

 

Mennesker er egoistiske. Vel de fleste av dem, men ikke alle.

- Å fordømme andre menneske og hate dem bare fordi de vinner lotteri er et tegn på egoisme og sjalusi. Hvorfor egoisme? Fordi hvis jeg ikke vinner så hvorfor skal du vinne? Dette er egoisme :)

Endret av Obiwan
Lenke til kommentar

For et par år siden hadde jeg ei lekevenninne på 23, jeg var vel 38 da. Vi hadde det kjempefint sammen en liten periode. Greia var ikke stort mer enn vennskap og sex, men mange fine samtaler også. Var ute og spiste såvidt og. Greia vår gikk ut på dato og ble gradvis avsluttet uten noe videre diskusjon rundt det. Så dama såvidt for noen mnd. siden, smilte og vinka da jeg kjørte forbi :)

Alt i alt en fin liten fling som begge parter hadde glede av.

  • Liker 4
Lenke til kommentar

 

jeg er 27 og har siden jeg var 19 av og til hatt sex med damer som er minst 20 år eldre... ikke noe problem.

 

 

 

Bare sunt, da får du mye nyttig erfaring. :)

 

Selv debuterte jeg like før jeg fylt 15, med ei på 24 år. Vi hadde regelmessig sex (i perioder) i mange år. Men hun hadde andre og jeg fikk også andre sexpartnere. (Gjevnaldrende tenåringsjenter, som aldrig visste hva de ville, gadd jeg ikke å nøde for mye).

 

Da jeg reiste "ut på sjøen" (utenriksfart), ble jeg oppfordret til å ta kontakt, når jeg kom/var hjemm(e) på ferie. Kan nevne en episode da jeg var 17 år og ble innvitert på en hyttetur, med henne og 2 vendinnder. Vennindene skulle ha med inviterte menn, men det endte opp med at jeg ble aleine med de tre damene. Den elste var 43 år, slank og sexy. Det endte opp med sex med alle tre, opp til flere ganger. Hyggelig påske, med mye sex, selv om det aldrig var gruppesex.

 

Så er kjemien god og en har lyst, har alder hatt lite å bety for meg. Men de senere år, er alder og vekt et større problem. Jeg liker ikke "bryggesjauere" av kvinnfolk.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

sånne ting som dette har jeg tenkt mye på.

Og det er så feil av andre å "fordømme" folk som tar andre valg enn du ville gjort selv!

la nå folk få lov å knulle hvis dem vil!!!

 

Selv hadde jeg sex med en 10 år eldre dame, og hun ble gravid og vi ble foreldre og.

I prosessen var det mye krangling, og jeg er overbevist om at venninnene hennes gav henne masse "gode" råd...

(det er slutt nå, etter gode råd fra venninnene hennes etc...)

 

Så det er så jvælig lurt og høre på venninner,,,, jævlig lurt.

 

Man må høre på hjertet sitt. Venner og venninner, hvis de veier tyngre enn hjertet ditt, da har du gjort noe alvorlig feil.

Endret av ragge_jz
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Hei!

 

Jeg er 22 år og vurderer å ha sex med en mann som er 43. Dette handler i utgangspunktet bare om sex. Hva slags tanker har folk som det mht aldersforskjell?

 

Lurer mest på det i tilfelle jeg forteller dette til venner og hvordan de ville reagert.

Kom gjerne å besøk meg.. Lover full diskresjon og kan gjøre hva du vil, i trygge og gode omgivelser. ;)

Lenke til kommentar
×
×
  • Opprett ny...