Gå til innhold

Ski-VM 2015, Falun


Latias

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Gidder ikke å diskutere med deg mer. Svensken krysset løypa for ny stav etter første russer datt, da er det svensken sin feil at russer nr som er på vei full fart ut, at svensken tror han er alene i verden og ikke tenker at noen kan komme bak.

 

Det var ikke det som skjedde. Russeren som var på vei ut ble ikke noe hindret av det som skjedde. Du ser ut til å være den eneste her som har oppfattet det som svensken sin feil, men der tar du nok feil. Du bør se klippet flere ganger.

Lenke til kommentar

 

 

Gidder ikke å diskutere med deg mer. Svensken krysset løypa for ny stav etter første russer datt, da er det svensken sin feil at russer nr som er på vei full fart ut, at svensken tror han er alene i verden og ikke tenker at noen kan komme bak.

 

Det var ikke det som skjedde. Russeren som var på vei ut ble ikke noe hindret av det som skjedde. Du ser ut til å være den eneste her som har oppfattet det som svensken sin feil, men der tar du nok feil. Du bør se klippet flere ganger.
Hva i alle dager? Svensken hindrer russeren? Hvor har du det fra Lami?

 

Russeren på nest siste etappe kjører ned svensken rett etter å ha klappet på sin ankermann. Kiriouku blir ikke hindret i det hele tatt av svensken.

Lenke til kommentar

 

 

Gidder ikke å diskutere med deg mer. Svensken krysset løypa for ny stav etter første russer datt, da er det svensken sin feil at russer nr som er på vei full fart ut, at svensken tror han er alene i verden og ikke tenker at noen kan komme bak.

 

Det var ikke det som skjedde. Russeren som var på vei ut ble ikke noe hindret av det som skjedde. Du ser ut til å være den eneste her som har oppfattet det som svensken sin feil, men der tar du nok feil. Du bør se klippet flere ganger.
Har ikke sagt russeren ble hindret, hvor har du det fra?

 

Til og med Krogh sa at det var svensken sin egen feil at det skjedde. Skyld så mye dere vil på russeren, latterlig. Hørte ikke sånn syting når svenske kjerringa kom som en bulldoser på tyskeren i svingen. Vel fortjent Russland, heia.

Endret av Lami
Lenke til kommentar

Lami: Peterson og Kriukov står side om side. Svensken får klapp på skulderen og begynner å gå. Beint fram. Så kommer petukhov bakfra i stor fart og pløyer med seg svensken.

 

Hva er det Peterson gjør feil? Eg skjønner ikke.

 

Etter dette har Peterson nada balanse og svinger inn i banen og holder på å ta med seg et annet lag, ikke Russland. Samtidig som han mister staven.

 

Eg skjønner ikke ka du mener han gjør feil? Hvor skal Peterson gå når han har fått klappet? Til venstre for å unngå petukhov? Blir ikke mye logisk for meg....

Endret av Jotun
Lenke til kommentar

Gidder ikke å diskutere med deg mer. Svensken krysset løypa for ny stav etter første russer datt, da er det svensken sin feil at russer nr som er på vei full fart ut, at svensken tror han er alene i verden og ikke tenker at noen kan komme bak.

Hva er det du prøver å skrive. Manglende ord gjør det vanskelig å skjønne hva du mener....
Lenke til kommentar

Tror du han pløyet svensken med vilje? Russland skal bli disket? Helt idiotisk å tro. Gidder ikke å diskutere mer, meg og Krogh står enig om at det var svensken sin skyld, mens du og dere andre får holde på hva dere så og kjøre deres eget løp :) Hvis Krogh i tillegg sier det var svensken sin egen skyld, hva med å være enig når han var vitne til det..

Endret av Lami
Lenke til kommentar

For en idiotisk måte å diskutere på.....

 

Gidd å lese det eg skriver. Eg prøver hvertfall å lese det du skriver.

 

Eg har sagt flere ganger at russeren ikke gjør noe galt og at det blir rart om han skulle bli disket. Du lever i din egen lille verden, livredd for å diskutere rett i forsvar. "gidder ikke diskutere med deg" så hva i alle dager gjør du her på et forum?

 

Les forstå og svar.

 

At Krogh mener ditt og datt er ikke noe du kan bruke til å "vinne". Du kan gjemme seg bak det. Greit nok. Men ikke legg meninger til meg som eg ikke har sagt eg har.

 

Krogh kan være så mye vitne han vil. Eg har sett situasjonen over ti ganger det har ikke Krogh. Hvor sier Krogh det var svensken sin skyld?

 

Som eg har sagt hvis du er interessert i å høre det da, så mener Eg at det er ingens feil. Det er bare for smalt.

 

Når det er sagt, hvorfor føler petukhov at han må unnskylde seg fra bunnen av hjertet når det er svensken sin egen feil?

Endret av Jotun
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...