Gå til innhold

Telenor Fiber oppgraderer hastigheten.


Anbefalte innlegg

 

Sendte de mail..

 

Hei, og takk for din henvendelse!

 

Ja, det er sendt melding til de av våre kunder som får en automatisk abonnementsendring.

 

Fra 09.03.15 skjer det en gladnyhet med vår bredbåndsportefølje. Dere er også velkommen til å endre abonnementet tilsvarende, fra 50/50 Mbps, kr 549,- pr. mnd. til 100/100 Mbps kr 649,- pr. mnd.

 

Vi kan nås på telefon 815 00 391 alle hverdager mellom kl. 08:00 og 20:00 eller e-post [email protected].

 

 

hvor i landet holder du til?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Mange er nok uenig i at en dobling av hastigheten for 100 kroner ikke er verdt det. Med en slik holdning kan du jo halvere hastigheten du har i dag, og spare 100 kroner...

 

70 Mbit for 899, DET var dyrt, det...

ArKritz. Det spørs jo hvordan du ser det. Jeg er fornøyd med 50/50 og synes allerede 549 for dette er dyrt, derfor er det ikke verd det for min del å betale enda 100kr til i mnd.

 

Sunhawk er inne på det jeg mener.. At de burde økt de andre linjene også, eller kuttet prisene.

Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...

telenor virker å ha litt bedre kapasitet ut av norge , en altibox. Spesielt i travle tidspunkter. Men altibox har bedre lokal kapaditet,og veldig kraftige linker til sentralene. Er ofte 10gbit , og noen steder DWDM med over 100gbit kapasitet.

 

Har selv vært i noen av nodene og sett,det er rimelig bøst.

 

(på små tettsteder)

 

Har vært borti steder der telenor sin pon er overbelasta,så kundene fikk 2-5 mbit på kvelden.

Lenke til kommentar

Teknisk mulig men telenor overselger ikke nodekapasitett.

Så derfor ikke mulig

Det betviler jeg sterkt. Overbooking til en viss grad skjer hos mer eller mindre samtlige ISP-er. Spørsmålet er om Telenor gjør det forsvarlig, og det tror jeg de gjør.
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...