Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Ver så snill alle sammen, la oss komme ned på jorden igjen ;)

Mens du er her, Snekkern: Hvorfor svarer du ikke på PMen jeg sendte deg? Har du fått dato på XT?

joda jeg har svart, men kan godt svare her også.

Jeg har satt den i bero til fordel for andre ting rett og slett fordi ytelsen på den og prisen ikke står i stil til det jeg har nå, derfor blir jeg å vente å se med det inntil vidre.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Ver så snill alle sammen, la oss komme ned på jorden igjen ;)

Mens du er her, Snekkern: Hvorfor svarer du ikke på PMen jeg sendte deg? Har du fått dato på XT?

joda jeg har svart, men kan godt svare her også.

Jeg har satt den i bero til fordel for andre ting rett og slett fordi ytelsen på den og prisen ikke står i stil til det jeg har nå, derfor blir jeg å vente å se med det inntil vidre.

Nei, du har ikke svart. Uansett, jeg har litt problemer med å forstå hva du mener her: Et XT står ikke i stil til ditt nåværende oppsett? Spør du meg står et XT i stil til hva som helst.

Lenke til kommentar

For å si en ting KLINKENDE KLART TIL ALLE "AMD FANS"! Dere maste mye i begynnelsen av denne tråden: jaja, men man må jo ses på det som er å få kjøpt NÅ, ikke det som kommer om et halvt år.. så gikk vi med på det.. Men NÅ begynner dere, men P4 har et mye bedre chipsett som er godt utviklet bla bla bla, mens A64 kjører med et helt nytt som ikke er utprøvd/optimalisert skikkelig, men vent et halvt å til når det får skikkelige chipsett!

 

SÅ FOR ******!!! SE HVA DERE SELV SKRIVER FFS!! Nå MOTARBEIDERE dere dere selv! Dette beviser bare at det er mere 14tisser som har AMD, fordi de ikke klarer tenke lengre enn snabelen er lang! Og når vi snakker om 14tisser, så er det en tillstand, ikke en alder! En på 13åran fint være mer moden i hodet enn en på 25år..

 

KONKLUSJONEN min er da: SE HVA DERE SKRIVER FØR DERE DRITER PÅ LEGGEN!! :grumpy:

 

Slike ting som dette gjør meg skikkelig forbanna! Liker ikke å kritisere folk for deres meninger, men når jeg leser slike ting som dette så føler jeg meg "nødt" til å gjøre det!

Lenke til kommentar

det jeg sier (ikke nødvendigvis alle andre) er at dette er en dårlig test...og at the best one hyper p4ee litt for mye...dessuten å si at p4 eier a64 vitner om en overlegen 14iss som kanskje burde oppleve litt mer av verden...

 

dessuten er det lenge til jeg hører noen si å drite på leggen...ikke for å disse, men bruk et noe mer ikke 14iss språk...

Lenke til kommentar
Helt enig , dette er det samme som da p4 kom med 800mhz og HT det kunne ikke brukes da det var urettferdig vi måtte vente til amd kom med A64.

:yes::yes: Var de argumentene "AMD FANSEN" kom med da.. Det jeg syntes er merkelig er at når "DE" begynner med slik ting, og "VI" begynner med det samme, bare 1 år etter eller noe sånt så er det TOTALT GALT! Jeg mener selv at man alltid skal sammenligne det beste som er på markedet til enhver tid, samma ****** om det har et rævkjørt chippsett eller krever reg minne! Det er produsenten av produketet som har bestemt dette, og IKKE konkurenten!

Lenke til kommentar
Helt enig , dette er det samme som da p4 kom med 800mhz og HT det kunne ikke brukes da det var urettferdig vi måtte vente til amd kom med A64.

:yes::yes: Var de argumentene "AMD FANSEN" kom med da.. Det jeg syntes er merkelig er at når "DE" begynner med slik ting, og "VI" begynner med det samme, bare 1 år etter eller noe sånt så er det TOTALT GALT! Jeg mener selv at man alltid skal sammenligne det beste som er på markedet til enhver tid, samma ****** om det har et rævkjørt chippsett eller krever reg minne! Det er produsenten av produketet som har bestemt dette, og IKKE konkurenten!

MEGET godt sagt... :cool:

Lenke til kommentar
Ser ut som om P4 IGJEN har tatt over 3dmark 2001 tronen!

 

Alle AMD fans se HER:

 

P4 EE:

 

http://service.futuremark.com/compare?2k1=7181942

 

mot den stakkars lille A64 greia de slapp for litt siden.. :

 

http://service.futuremark.com/compare?2k1=7178028

 

:lol::lol::lol::lol:

 

dette syntes jeg var fryktelig morsomt!

Du er tydelig enda en fjortiss unge som laget denne tråden bare for å lage frustrasjon..alle vet at P4 Emergency edition ikke hamler opp me a64..

i tillegg har hovedkort\chipset siden til A64 i kommet så langt.

når det ikke er sammenlignbare systemer skal du bare la vær å legge ut noe som dette.

skjerp deg. :grumpy:

Lenke til kommentar
En lett måte å se om en bruker bruker AMD eller Intel:

 

Sier man Emergency Edition, er man AMD-fanboy

Sier man Extreme Edition, digger man Intel

 

Jeg sier Extreme Edition...

Dårligste konklusjonen jeg har hørt på lenge. Du vet at "Extreme Edition" er selve betegnelsen på prosessoren? At det er produktnavnet? Vil du si at alle nettsteder som har omtalt denne prosessoren som nettopp "Extreme Edition" er pro-Intel, altså?

Lenke til kommentar
En lett måte å se om en bruker bruker AMD eller Intel:

 

Sier man Emergency Edition, er man AMD-fanboy

Sier man Extreme Edition, digger man Intel

 

Jeg sier Extreme Edition...

Og jeg sier Extreme diskusjoner.......

Jepp. En gyllen regel her på forumet er at man ALDRI skal spørre om man skal kjøpe Intel eller AMD-prosessor neste gang. Det ender ALLTID i krangling og stengning av tråden. Er bare sånn det er ...

Lenke til kommentar

Joda, P4 EE viser seg å være meget raskt, og undervurdert av endel "benchere". MEN, legg merke til at det er mot en A64 3200+, som faktisk er billigprosessoren i 64bits-programmet til AMD. Joda, den koster endel nå, men P4 EE vil nok bli betraktelig dyrere når den engang blir i handelen her, og svært få kommer til å eie den. "P4-bencherne" sitter med ferdig moddede og tweakede hovedkort som er veldig godt utprøvd, og kan bare hive prosessoren under Prommien sin og klokke i vei.

 

"...men det jeg mener er at amd har her en helt ny plattform som skal konkurere med neste genrasjon fra Intel dette bør gi dem et fortrinn i utgangspunktet"

 

Jeg blir stadig overrasket over hvor lite folk husker fra et par år tilbake... noen som husker P4 Wilamette?

 

Hvorfor er det så vanskelig å holde diskusjonen på et mer "voksent" nivå? En slik diskusjon kan være interessant den, hvis 14tiss-fanboys holder seg unna med uttalelser som "Intel er best azz, AMD sux0rz" "Fuck deg a, AMD rulezzz".

 

Hvis folk heller kan komme med gode argumenter, og for all del lar andre motargumentere, blir alt så mye bedre.

Lenke til kommentar
Ikke for å fyre opp her men en P4 EE takler helt klart en A64 det er det ikke tvil om , men den kommer til kort mot en FX.

vil du mene at vi ikke krangler om a64 fx, men den andre råtne greia?? neida, den ekke råtten, men den er jo sær som fy...

Vel jeg for min del ser på A64 som en prosessor og FX som en helt annen er det FX man mener så må man skrive det ellers blir forvirringen total,

en EE slår jo helt klart en A64 og er faktisk på høde med FX i enkelte tester, men fy for en pris.

Lenke til kommentar
Hvorfor er det så vanskelig å holde diskusjonen på et mer "voksent" nivå? En slik diskusjon kan være interessant den, hvis 14tiss-fanboys holder seg unna med uttalelser som "Intel er best azz, AMD sux0rz" "Fuck deg a, AMD rulezzz".

 

Hvis folk heller kan komme med gode argumenter, og for all del lar andre motargumentere, blir alt så mye bedre.

Enig der! Er intel "fan" selv, men har ikke noe problem med å innse at AMD har den beste cpu'en som er ute nå..

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...