Gå til innhold

Noen voksne gamere i omløp her?


Anbefalte innlegg

Vi som ble født i slutten av 70-tallet og begynnelsen av 80, vokste jo opp under datarevolusjonen. Jeg ble først gamefrelst av Nintende 8bit. Senere gikk det over til 486, voila, en helt ny spilleverden åpnet seg.

 

Mens jeg gikk på VGS kom Warcraft 3 ut og da forgjengeren til hele Mobasjangere, Dota. Dette ble spilt dag og natt. Det ble en pause under studietiden og årene etterpå grunnet utenlandsopphold, men nå er jeg tilbake for fullt i en alder av 31. Bruker League of Legends hver dag til å koble ut med etter en travel hverdag.

 

Mener kanskje bestemt at i fremtiden så er det gaming pensjonistene vil drive med? :new_woot::new_woot::new_woot:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Er selv 30år og elsker gaming. Har drevet på mer eller mindre siden NES og snake på 386 :p

 

Vært uten PC (Stasjonær) nå siden høst 2013 pga boligprioriteringer, men det ser ut som det blir noe snart igjen. Kabinett og skjerm står klart så får jeg se når resten kommer.

Endret av FiveInline
Lenke til kommentar

+30 her. 2 unger under 4 år. Spiller selvsagt når dem er i seng. Foretrekker Dota2 eller SC2 for tiden, men på grunn av rankingsystemet (og leave-straff i Dota) får jeg problemer om en av ungene våkner. Spesielt om konemor er opptatt eller ute..

 

Derfor har jeg gravd fram AoE2 HD fra Steam-skuffen siste tiden. Siste "vanlige" spill jeg spilte gjennom var vel Southpark eller en av disse Max Payne-spillene. Greit å kunne ta på pause..

 

Har falt litt av konsoll-jaget og har ikke kjøpt siste Nintendo U-Wee eller hva den heter. Ei eller Xbone. PS4 står stort sett ubrukt under TV. Har 2 spill, Fifa 14 og Fifa 15. Fifa 15 ble kjøpt på release og ligger fortsatt i plasten. Foretrekker PC, mus og tastatur.

 

Det har hent at jeg drar fram CS 1.6 og CS GO for å vekke gamle minner, men det virker som om hele miljøet der har falt ned. Tror ikke det finnes norske CS-servere lenger.

 

Edit:

Se her ja. Logget inn som den brukeren. Må få slått sammen disse brukerne mine.

 

4 innlegg på 10 år. Ikke værst.

Endret av Sparco
Lenke til kommentar

blir 30 iår. spiller daglig, siden jeg ikke ser på tv. favoritt sjangere er rollespill og racing

 

spiller mye bilspill (har forza 2,3,4+h1 - gt3,4,5,6 noen i dirt serien og grid serien.)

spillte mye totala og c&c opp til generals.

 

akuratt nå spiller jeg d3 på ps4. venter på et ordentlig bilspill til ps4, trur jeg nesten må kjøpe xbone bare for forza serien..

 

har drøssvis av konsoller. ps2 ps3 ps4 x360 psp wii, så har jeg en 2012-13 ish gaming pc.

ser ingen grunn til å slutte med gaming. det er en av de rikeste kulturformene vi har.

Lenke til kommentar

Fyller straks 30. Spiller stort sett etter jeg har lagt 2-åringen. Gått en del i cs og bf 2/3 tidligere, men nå slapper jeg mer av med spille gjennom fallout eller andre sp-spill.

Litt stress å spille dersom ungen ikke sovner raskt, eller våkner hvis jeg roper taktikker. Litt vanskelig å spille med venner når man sitter i naborommet.

Vi er en gjeng på 5-7 stk som er 30+, tidligere spilte litt i konkurranser og fortsatt holder sammen. Har et årlig lan, hvor vi spiller mye, drikker litt øl og tester ut litt hjemmebrygg. Jeg ser ingen grunn til å slutte med dette :)

Lenke til kommentar

31 år og uhelbredelig spilleinteressert. Er for øyeblikket i pappaperm (fra spillingen, ikke fra jobben), frem til dattera har lært å sove fra åtte som storebror ;) . Har Playstation for "flere i stua"-spilling, basically Fifa og Gran Turismo, og stasjonær PC til resten. Går mye i Blizzard-spill, SC2, Heroes of the Storm, Heartstone, D3, samt HL/CS. Liker også å følge SC2 pro scene.

Endret av trulseth
Lenke til kommentar

40 år og også spille gal. Selv så har jeg valgt pose og sekk løsningen. Har bade stasjonær spill pc. (Ga ca 25k for den alt i alt). Og spill Laptop til ca 13k. Unnskyldningen for å kjøpe heter AutoCad. :p For å få lov til å spille av min samboer så kjøpte jeg en ASUS N serie pc til henne. Fikk litt kjeft for at den var unødvendig dyr. Ho hadde jo selvfølgelig klart seg med en pc uten dedikert grafikk. Men etter å ha kjøpt The Sims 4 og noen andre spill til henne, så får jeg plutselig lov til å spille. :new_woot: Jeg spiller for det meste BF4, Assassin`s Creed og nylig også BF Hardline Beta`n. :innocent:

Endret av The_Saint
  • Liker 2
Lenke til kommentar

Fyller 34 i år. Har spilt siden Commodore 64 i 5-6 års alderen.. Så har det gått slag i slag med

Amiga 500, 286, 386, 486, Pentium, Pentium 2, Pentium 4 (Hoppa over 3'ern av en eller anna grunn), Dual Core, Quad Core, Octa Core. Har hatt så sykt mange PC'er det nesten er skummelt.

 

På konsollfronten har vi Nintendo 8bit, PSX, PS2, Xbox og Xbox 360. Har egentlig hoppa av den greia der, men har vel modda samtlige plattformer foruten 8bit'n. Den første Xbox'n står seg som beste maskin for min del, veldig mye pga XBMC og trådløs streaming av film (som i dag høres vanlig ut, men som da var litt kult).

 

Det å spille med eldre folk er helt kanon! Slipper pipestemmene og amatøregenskapene til rage-kids.

Lenke til kommentar

40+ og spilt siden midten av 90-tallet. Mye forskjellig på den tiden, men NHL var populært på vorspiel i studentiden husker jeg. På 2000-tallet ble det mer fps, og da Dice endelig kom med Battlefield 1942 så var følelsen, "Yes!" - det er dette jeg har ventet på. Har stort sett holdt meg til battlefield-serien siden da.

Nå krever familen sitt, men "sniker" meg unna nå og da for å ta noen runder på pc'en. :)

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+3124

40+ og har spilt siden slutten av 90-tallet. Gikk myyye i SoF 2 på begynnelsen av 2000-tallet, deretter har jeg stort sett holdt meg til BF serien. Holder av en liten partisjon med W7 på iMac'en til spilling ved behov.. :)

 

EDIT: Glemte å få med at jeg har fått litt dilla på Titanfall for PC også.. digg spill.. :)

Endret av Slettet+3124
La til litt mere informasjon..
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...