Gå til innhold

AMD Radeon R300-serien/fiji diskusjon og spekulasjon


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

 

Neh, tviler da dette står under known issues:

 

  • [82789] Total War™: Rome II - Choppy gameplay may be experienced

 

 

Joda , så den faktisk , men har erfart at dette er en "generalisering" og at det ikke er dumt å prøve , noen ganger har man fått en fiks som gjelder sitt kort som øker ytelsen mens de andre kortene vil slite i samme spillet.

 

Har lastet ned så skal teste om en liten stund så får vi se om det fikser problemene mine i alle fall.

Lenke til kommentar

 

definitivt. det yter stort sett bedre enn 980, spesielt om du øker powerlimit med 50% slik at du får holdt den på 1000mhz lengst mulig.

Er nano raskere enn gtx 980 @ 1500 mhz tro?

 

Ingen kjører vel stock :p

 

 

Så du mener flesteparten overklokker sine kort opp til 1500 og forventer både lang levetid og lite støy?

Tror den "flesteparten" er en minoritet jeg Nizzen.

Lenke til kommentar

 

 

definitivt. det yter stort sett bedre enn 980, spesielt om du øker powerlimit med 50% slik at du får holdt den på 1000mhz lengst mulig.

Er nano raskere enn gtx 980 @ 1500 mhz tro?

 

Ingen kjører vel stock :p

Så du mener flesteparten overklokker sine kort opp til 1500 og forventer både lang levetid og lite støy?

Tror den "flesteparten" er en minoritet jeg Nizzen.

Når de fleste 980 drar opp til 1400+ på stock volt, så ja :)

Lenke til kommentar

 

 

Går ikke an å klokke Nano eller?

Kanskje 20 mhz :p

 

Måtte lese meg opp på dette, men de har visst klart hele 50!!

Problemet er at kortet thottler, selv på 100% vifte

Går i "ubrukelig" kategorien

 

 

Nano er et "nisje" produkt som er ment å brukes på svært små pc'er , det er et svært kraftig kort til f.eks stue pcen som er koblet til en stor skjerm. Har man derfor en Tv som koster 250.000 og har 4K oppløsning er det jo kanskje greit med noe som faktisk kan dra nytte av den oppløsningen uten at hele stua høres ut som et jetfly.

 

Men har man en større pc er det jo soleklart at det finnes bedre alternativer ( Pris / ytelse er dog ganske grei på disse kortene nå ) som man får bedre ytelse ut av , men igjen så har ikke Nvidia akkurat så mange kort som de kan konkurrere med Nano med i forhold til ytelse i forhold til dimensjoner på kortet.

 

Og joda , man kan sikkert kjøpe seg en skjerm til en annen pris som støtter 4k ( Finnes gode skjermer i prisklassen 10k til 25k ) og som har bedre "ms" og derfor egnet til gaming , skjermen ovenfor var bare ment litt ilustrativt.

Lenke til kommentar

Nano er vel mer et LAN kort? Til gaming i 4K så er det bare Panasonic som har TV'er med DisplayPort inngang. Adapteren fra DP til HDMI2.0 vil så vidt jeg forstår legge til input-lag. Og det er høyest uønsket i gaming. Da er det bare Nvidia skjermkort som er aktuelle denne generasjonen...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...