Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Bleh, kompis maset så mye at jeg kjøpte det.

 

Så er det såklart uspillbart.

 

Veksler mellom 5 og 100+ fps kontinuerlig når jeg snur meg. Om jeg har alt på laveste eller høyeste har nesten ingenting å si.

 

Her er det bare å holde seg unna til det kommer patcher. Eller ta sjangsen og håpe at sin konfigurasjon er en av de som funker.

 

Men i den lille timen jeg spilte så var spillet kvalmende likt Far Cry 3. Nesten så jeg ikke så forskjell på spillene. Far Cry 3 hatet jeg. Likte Dead Island mer enn det jeg har sett hittil av Dying Light.

Lenke til kommentar

Jeg er egentlig møkklei alt som har med zombier å gjøre, bortsett fra Walking Dead fra Telltale, men valgte å gi dette en sjangse pga. freerunninga som appelerer veldig til meg. Sannelig viste det seg å være det lureste valget jeg har gjort i spillsammenheng på ganske lenge for dette var vanvittig morro! Jeg syns det audiovisuelle/stemningen og gameplay er spot on og plottet er også helt greit.

 

Jeg fikk faktisk ett lite adrealinrush i går når jeg dreiv å sneik meg rundt i byen på nattid for å gjøre en av oppdragene du bare kan gjøre på natt, for så å bli oppdaget av "volatiles" (nasty zombie), som ledet til en vanvittig flukt gjennom, over, under og gjennom alt som var av hus, broer og terreng. Endte til slutt med å rote meg inn i en blindvei pga. mørket og ble mildt sagt kvestet av horden som kom hakk i hel.

 

Uansett, slik spillglede er det sjelden jeg kjenner på!

Endret av NrNine
  • Liker 2
Lenke til kommentar

Skulle tro Rockstar Games hadde laget dette. Aldri vært et så gjennomført spill på flere år. Amazing gameplay både som survivor og hunter. Helt åpen verden og kan invadere andre spillere. Spillbarheten er beste jeg har spilt på lenge. Dette er egentlig Left 4 Dead i en svær åpen verden med Mirrors Edge gameplay.

Anbefales sterkt.

Lenke til kommentar

Skulle ikke tro at så lite "kjent" selskap som polske Techland klarte å lage noe så bra, i motsetning til de store spill selskapene som lager så mye søppel. Får da bare håpe at EA eller Ubisoft ikke kjøper dem opp, så de kan fortsette å lage gode spill :) Spillet tar bare 16gb lagringsplass, og det er så stort, bra grafikk, bra lyd at man skulle tro at det skulle ta over 60gb.

Endret av Iceman22
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Glad for at Techland klarte å forbedre rykte sitt med Dying Light, og tenker egentlig kun på at pc porten var bra.

Var redd for at den skulle være like dårlig som Dead Island.

Så langt var det verd pengene, selv om jeg kanskje blir litt dårlig av parkour men betyr bare at jeg bør ta litt oftere pauser :p

Lenke til kommentar

Vel, jeg har så RÆVA framerate at jeg kan ikke snu meg uten at det tar 10 sekunder å loade det som var bak meg. Tilogmed menyene stopper opp i flere sekunder. Totalt uspillbart for min del. Glad jeg ikke kjøpte det.

Da må du ha særdeles dårlig hardware. Spiller det på en 2 år gammel slapp PC som kjører det på mellom 50-60 fps konstant.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-NIoHlfL

Min 970 og 4670 klarer ikke stabilt 60 fps. Straks jeg går opp på et høyt tak kan fps falle ned til 40-50 selv om gpu'en kun belastes 50-60%. Slik ustabil fps gjør spillet uspillbart for meg, så min anbefaling er å holde seg langt unna pc-versjonen av spillet.

Lenke til kommentar

Ligger på rundt 80 fps på takene med GTX980. Da med 1440 oppløsning i tillegg. Alt makset ut av view distance og alt. Hadde jeg spilt på normal 1080 oppløsning skulle jeg klart 100fps.

Men jeg har ingen flaskehalser i systemet. Har i7-4770k @ 4.2ghz samt 2x SSD i Raid0.

Kommer nok mer og mer optimisering etterhvert tenker jeg, er jo ikke sånn at man MÅ ha et sånt oppsett.

Lenke til kommentar

Min 970 og 4670 klarer ikke stabilt 60 fps. Straks jeg går opp på et høyt tak kan fps falle ned til 40-50 selv om gpu'en kun belastes 50-60%. Slik ustabil fps gjør spillet uspillbart for meg, så min anbefaling er å holde seg langt unna pc-versjonen av spillet.

 

Nå er det jo blitt kjent at 970 er ikke så bra som en skulle ha det til men bla minne problemer etc. Sjekk her for å sette opp spillet http://www.geforce.com/whats-new/guides/dying-light-graphics-and-performance-guide

 

Selv hadde jeg valgt å spille med fall ned til 40-50 fps over fall ned til under 30fps på konsoll utgaven any day... :p

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...