Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hadde jeg ikke visst bedre hadde jeg vært sikker på at dere pratet om Borderlands :p

Er det fargekoder på våpnene her også og samme type loot bonanza? :)

Og hvordan er RPG elementene her, skill tree etc?

Skill treet er delt opp i tre retninger. Istedenfor å måtte velge hvilket av treene du skal sette skillpoints på, så levler du tre forskjellige egenskaper; Power, Agility og Survivor. Disse har hvert sitt tre, og levler opp uavhengig av hverandre.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Installerte nettopp mobilappen.. Så får vi se om den er noe tess.. Followers på mission når man ikke gamer? Jatakk. :)

Men ja, fikk også nettopp skillen hvor man knuser hodene.. Våpnene mine holder mye lenger nå.... :p

Edit:

Korek Machete er effektiv, selv om den er ødelagt....

Endret av Caddy
Lenke til kommentar

Føles som jeg har spilt spillet i over 50 timer og enda er bare 20% på storyen står det. Jeg ville vært totalt fornøyd om spillet hadde endt nå, ville gitt det 10/10 uansett. Det her må være beste spillet i 2015 ved siden av GTA V til PC kanskje. Alt fra spillbarheten som er så ufattelig deilig, måten man kan være kreativ på med parkouren føles så utrolig herlig.

Mirrors Edge 2 utviklerne tipper jeg sitter i tenkebåsen nå pga dette spillet. Måten du må se på kanter der du kan klatre opp og at du må treffe biltak eller hoppe nedi en grop med søppelsekker osv for å dempe fallet. Alt føles så naturlig ut. Storyen syns jeg er utrolig fengende også, vanvittig bra karakterer og multiplayeren som er egentlig helt sømløst er også spennende. (Andre kan invadere deg om natten f.eks, gjør det enda mer skremmende)

 

Sagt det før og må si det igjen, sykt SYKT bra spill.

Endret av Avean
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Jeg føler det på samme måte Avean, selv om jeg kun har spilt bittelitt i forhold til deg.

Følelsen jeg har idet jeg slår på spillet har jeg ikke hatt på lenge. :)

 

Det er riktignok et par ting med lyden som irriterer vettet av meg:

 

For det første, er det flere som ikke får frem dialogene i form av "lyd" her? Jeg har måtte slå på subs kun for å få med meg storyen, men rekker sjelden å lese altt før det er vekk. (XboxOne)

 

For det andre, Når man bruker "vision-greia", den som får collectibles til å lyse opp - Basslyden som kommer når man bruker denne er helt drøy i forhold til resten av lydspekteret og er meget forstyrrende for div. naboer, selv når jeg har lyden lavt på.

Om jeg setter på meg øreklokker på normalt lydnivå spraker det til hver eneste gang...Jeg tror faktisk den lyden har sprengt de..

Lenke til kommentar

Jeg føler det på samme måte Avean, selv om jeg kun har spilt bittelitt i forhold til deg.

Følelsen jeg har idet jeg slår på spillet har jeg ikke hatt på lenge. :)

 

Det er riktignok et par ting med lyden som irriterer vettet av meg:

 

For det første, er det flere som ikke får frem dialogene i form av "lyd" her? Jeg har måtte slå på subs kun for å få med meg storyen, men rekker sjelden å lese altt før det er vekk. (XboxOne)

 

For det andre, Når man bruker "vision-greia", den som får collectibles til å lyse opp - Basslyden som kommer når man bruker denne er helt drøy i forhold til resten av lydspekteret og er meget forstyrrende for div. naboer, selv når jeg har lyden lavt på.

Om jeg setter på meg øreklokker på normalt lydnivå spraker det til hver eneste gang...Jeg tror faktisk den lyden har sprengt de..

Opplever ikke noen av de problemene faktisk. Verken på anlegget eller via headset. Dialogene kan virke litt lave i forhold til resten av lyden av og til da.

 

Har på subs jeg uansett, leser teksten og så trykker jeg B for å skippe til neste linje. Så går samtalene litt raskere. Enkelte samtaler er litt "meh", mens noen er veldig morsomme.

"When mama happy, eeverybody happy" :D

Lenke til kommentar

http://dyinglight.gamepedia.com/Weapons

 

Glede seg til DLC? :)

Lenke til kommentar

http://dyinglight.gamepedia.com/Weapons

 

 

 

 

Glede seg til DLC? :)

Bare hvis de dobler antall zombies. Kommer til å bli for lett

Lenke til kommentar

Bare hvis de dobler antall zombies. Kommer til å bli for lett

Når man har 4-5 Volatiles rett i hælene er det ikke spesielt lett, men de vanlige Zombiene er ikke spesielt vanskelige, men har opplevd å bli sittende fast i klynger flere ganger. i "Old Town" er det også mange "Virals" som dukker opp, selv om man ikke lager støy.
Lenke til kommentar

Jeg føler det på samme måte Avean, selv om jeg kun har spilt bittelitt i forhold til deg.

Følelsen jeg har idet jeg slår på spillet har jeg ikke hatt på lenge. :)

 

Det er riktignok et par ting med lyden som irriterer vettet av meg:

 

For det første, er det flere som ikke får frem dialogene i form av "lyd" her? Jeg har måtte slå på subs kun for å få med meg storyen, men rekker sjelden å lese altt før det er vekk. (XboxOne)

 

For det andre, Når man bruker "vision-greia", den som får collectibles til å lyse opp - Basslyden som kommer når man bruker denne er helt drøy i forhold til resten av lydspekteret og er meget forstyrrende for div. naboer, selv når jeg har lyden lavt på.

Om jeg setter på meg øreklokker på normalt lydnivå spraker det til hver eneste gang...Jeg tror faktisk den lyden har sprengt de..

Samme "sliter" jeg med. Vibrer jo i hele huset hver gang jeg trykket på den tasten.

Subben står vel på 5% eller noe, mer eller mindre det laveste hakket jeg kan velge.

Lenke til kommentar

Hva er poenget med penger ingame egentlig? Bruker masse tid å looter penger men til hvilken nytte? Greit man kan kjøpe noen bra våpen som koster mye $$$, men de finner man gratis rundt omkring andre steder, f.eks i låste politibiler. Pleier å kjøpe medic bare (2x om gangen), siden de konsumeres mye av. Hva skal man med resten? Hadde vel vært bedre om det hadde f.eks. kostet penger å låse opp skills i treet så man faktisk får motivasjon til å plukke opp penger.

Endret av Iceman22
Lenke til kommentar

Hva er poenget med penger ingame egentlig? Bruker masse tid å looter penger men til hvilken nytte? Greit man kan kjøpe noen bra våpen som koster mye $$$, men de finner man gratis rundt omkring andre steder, f.eks i låste politibiler. Pleier å kjøpe medic bare (2x om gangen), siden de konsumeres mye av. Hva skal man med resten? Hadde vel vært bedre om det hadde f.eks. kostet penger å låse opp skills i treet så man faktisk får motivasjon til å plukke opp penger.

 

Ja og er og eigentlig litte fristande syns eg og bruka masse penga på ett våpen som vare berre ei litto stond.. Altså like att våpen blir lett ødelagt, men har ikkje kjøpt ett våpen berre fonnet rondt i verden. Har police rifle osv med full ammo uten og ha kjøpt...

Lenke til kommentar

okey okey...jeg fikk min første løpetur ute i mørten i hovedoppdrag nr.2 der jeg skulle hente airdrops.. :huh: ..

ble selvfølgelig fotfulgt av en drøss med "Nightmares" som hadde lommelykt-vision...ikke noe koselig i det hele tatt..lol.. :huh:

 

Er det slik hver eneste gang det er natt eller var disse styggingene :hm: litt ekstra til stede kun fordi de viste seg frem for første gang? I så tilfelle blir det jo en uendelig løpetur hver gang :hm: man har oppdrag om natta...og jeg har 2stk nå som begge skal gjøres på natta... :huh:

 

Likte meg mye bedre i dagslys hvor jeg kunne kose meg litt vil jeg si... :huh:

 

 

redd... :huh:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...