Gå til innhold

Anbefalte innlegg

okey okey...jeg fikk min første løpetur ute i mørten i hovedoppdrag nr.2 der jeg skulle hente airdrops.. :huh: ..

ble selvfølgelig fotfulgt av en drøss med "Nightmares" som hadde lommelykt-vision...ikke noe koselig i det hele tatt..lol.. :huh:

 

Er det slik hver eneste gang det er natt eller var disse styggingene :hm: litt ekstra til stede kun fordi de viste seg frem for første gang? I så tilfelle blir det jo en uendelig løpetur hver gang :hm: man har oppdrag om natta...og jeg har 2stk nå som begge skal gjøres på natta... :huh:

 

Likte meg mye bedre i dagslys hvor jeg kunne kose meg litt vil jeg si... :huh:

 

 

redd... :huh:

Jeg får alltid et rush når jeg er ute om nettene, og ser at den røde pilen bare kommer nærmere og nærmer meg. Mens jeg løper for harde livet ^^

 

Du får lage deg noen nightvision potion.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg får alltid et rush når jeg er ute om nettene, og ser at den røde pilen bare kommer nærmere og nærmer meg. Mens jeg løper for harde livet ^^

 

Du får lage deg noen nightvision potion.

 

 

Så det er slik hele tiden altså... :huh: ...det satt en liten brems på spillet for min del...hater å bli jaga på den måten, åsså hele tiden da...regner jo med det er mye nattoppdrag fremover..(?)

 

Rush ja, men det får være måte på...begynner å fryse jeg da, selv om peisen fyrer tett oppunder 30C i stua :confused: ..

 

Hva gjør man med dem da? bare springer??...får man gjemt seg da, når de først har sett deg en gang??

Lenke til kommentar

hehe...ok, takk

Tenker nok at det oppdraget skulle være litt ekstra stressende jeg, det var jo 4-5stk innenfor mini-map hele tiden så det var jo ikke mulig å gjøre noe som helst :ohmy:

 

Skal si de vet hvordan de lager "mørke" i dette spillet :wee:

 

Lar Nightmares seg drepe eller fører et forsøk til at det dukker opp flere = certain death?

Endret av Countryman
Lenke til kommentar

hehe...ok, takk

Tenker nok at det oppdraget skulle være litt ekstra stressende jeg, det var jo 4-5stk innenfor mini-map hele tiden så det var jo ikke mulig å gjøre noe som helst :ohmy:

 

Skal si de vet hvordan de lager "mørke" i dette spillet :wee:

 

Lar Nightmares seg drepe eller fører et forsøk til at det dukker opp flere = certain death?

Ikke noe problem å drepe de! Det jeg pleier å gjøre om det er kun en i umiddelbar nærhet, er at løper bort og skrur på UV-lykten slik at den blir svekket, og så slår jeg 2-3 slag med det beste våpenet jeg har, før jeg skrur på UV-lykten og gjør det samme igjen. Tar 2-3 ganger før de er døde! Sjelden de "får sagt ifra" til de andre i området.

Lenke til kommentar

Om du ikke velger å gjøre story-missions vil du aldri komme i noen cutscenes og kan kun free-roame om det er det du er interessert i. Men man er nødt til å følge story missions for å få unlocket andre del av kartet. Alle cutscenes kan som regel hoppes trykke seg raskt igjenom hvis man vil.

Lenke til kommentar

Ikke noe problem å drepe de! Det jeg pleier å gjøre om det er kun en i umiddelbar nærhet, er at løper bort og skrur på UV-lykten slik at den blir svekket, og så slår jeg 2-3 slag med det beste våpenet jeg har, før jeg skrur på UV-lykten og gjør det samme igjen. Tar 2-3 ganger før de er døde! Sjelden de "får sagt ifra" til de andre i området.

Har prøvd å bare bruke våpen samt å dytte dem ned fra taket fra en taktisk posisjon men det kommer bre flere og flere og man blir til slutt overveldet med den metoden. men den funker dersom man står rett ved en safe zone slik at man kan hoppe inn der om man begynner å miste kontroll. Men er det noe som vet om man kan utrydde et område eller vil det bare komme uendelig flere etterhvert som de "roper på hverandre"?
Lenke til kommentar

Bare for å legge til det som Vice sa.

Så er det vel bare to brett og det første er hele området mulig å leke seg på, det er ikke noen deler av det kartet som er låst på noen måter. Samme gjelder på det andre stedet, men der må du gjøre story missions for å få tilgang til. Etterpå kan du hoppe mellom de to brettene.

 

Edit

Jeg har klart å drepe de volitiles eller hva de kalles (de som kommer om natten), men det er ikke enkelt, selv med lykten og jeg bruker et våpen som har ca 800 dmg.

Endret av -Léon-
Lenke til kommentar

Det går fint å drepe Volatiles, har tatt knekken på flere med 400-500 våpen kombinert med sparking/dytting ned fra bygninger. Med skills som øker damage for hvert treff samt flest mulig slag mot hodet skal de egentlig ikke ha særlig mye. Problemet er som sagt at det kommer flere og flere fra alle retninger til slutt.

Lenke til kommentar

Ok takk folkens, tror jeg skal prøve å la vær å drepe de dyra der med det første uansett jeg... :huh: ...trodde forøvrig de het "Nightmares"? de ble ihvertfall presentert som det i cut-scenen, og jeg syntes beskrivelsen passet utrolig godt.. :huh: ...

 

Gleder meg veldig til å spille en time eller to senere ikveld for å se hvordan nattspillet utvikler seg. Må si den løpeturen i går satt en støkk i meg...hihi...også av et spill da...livredd.. :huh:

Endret av Countryman
Lenke til kommentar

Er det bare jeg som har ræva ytelse i dette spillet?

Kjører 1920x1080 og har prøvd det meste av instillinger.

 

Med følgende instillinger får jeg 22fps når jeg står og ser ned ei gate:

Vsync

High Texture Quality

og resten ON/Max (dvs ALT på max).

Slår jeg av Vsync får jeg ca 30fps og setter jeg texture quality til medium får jeg ca 33fps.

Alle de andre instillingene ser ut til å ha 0 effekt på FPSen...

Har en 1090T (@ 3.73GHz, 2750Mhz NB somethingsomething), Asus 290X OC (1100/5900), 16GB RAM og SSD osv.
Greit nok at CPUen er litt gammal, men burde da gå ann å få det til å gå litt bedre enn dette.

Endret av PantZman
Lenke til kommentar

View distance er det som krever mest i spillet, så hvis du har satt den på max er det ikke rart du har så lav fps. Sett den til max 50% så blir ting bedre, og du vil ikke merke stor forskjell i bilde.

Takk for tipset. Hadde seff glemt å skru ned View Distance.

 

Fant også ut at Field of View har noe å si på ytelsen.

 

Så det jeg har lært til nå for å få mest mulig ytelse:

Vsync: OFF

View Distance: Low

Texture Quality: Medium (Low eksisterer ikke?)

Field of View: Low

Lenke til kommentar

 

Ikke noe problem å drepe de! Det jeg pleier å gjøre om det er kun en i umiddelbar nærhet, er at løper bort og skrur på UV-lykten slik at den blir svekket, og så slår jeg 2-3 slag med det beste våpenet jeg har, før jeg skrur på UV-lykten og gjør det samme igjen. Tar 2-3 ganger før de er døde! Sjelden de "får sagt ifra" til de andre i området.

Har prøvd å bare bruke våpen samt å dytte dem ned fra taket fra en taktisk posisjon men det kommer bre flere og flere og man blir til slutt overveldet med den metoden. men den funker dersom man står rett ved en safe zone slik at man kan hoppe inn der om man begynner å miste kontroll. Men er det noe som vet om man kan utrydde et område eller vil det bare komme uendelig flere etterhvert som de "roper på hverandre"?

 

Gjør det enkelt, ikke løp om natten. Jeg "sover" frem til morgenen igjen hver gang. Litt for nåia om natten for min del, men GUD får ett rått spill. Klapp på skulderen til Techland.

Lenke til kommentar

Gjør det enkelt, ikke løp om natten. Jeg "sover" frem til morgenen igjen hver gang. Litt for nåia om natten for min del, men GUD får ett rått spill. Klapp på skulderen til Techland.

 

 

Jepp, men litt kjedelig å gå glipp av natt-delen i spillet og. Det er jo 2 forskjellige spill, natt og dag.

 

Jeg fikk bare spilt en halvtime igår, snek meg i vei oppe på noen tak på vei til oppdragsmålet, og vips så ble det dag :) ...ble veldig gla da jeg så alle de vanlige zombiene komme til syne igjen.

 

Jeg vil tørre å påstå at nattmodusen er litt overdrevet. altså, måtte de sette inn en sånn slemming med lommelyktsyn på hver eneste cm2 på kartet? kunne fjernet ihvertfall et par av dem.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...