Gå til innhold

Det gode med İslam.


Anbefalte innlegg

Det er mange som hater İslam. De som hater İslam burde lære seg litt om religionen først. İslam gjør menneskene bedre på flere måter.

 

alkohol: er alkohol noe bra? Hva med alle de barna som har alkoholikere som foreldre? Alle de som har problemer? De som dør av for mye rusing? İslam holder deg vekk fra dette.

 

Gambling: Er gambling noe bra? Hva med alle de som gambler bort alt der de har? Avhengig av å miste penger. Jeg kjenner en som har en bror som spilte bort alt og mistet kona og huset og alt (I norge). De pengene du kaster bort kan du bruke til å hjelpe noen. İslam holder deg unna.

 

Selvmord: İslam stopper dette og. De som er lei av livet sitt og tror at selvmord vil løse problemene deres. De som mister sine nære fordi de tok selvmord av en eller annen grunn. İ İslam er dette forbudt og muslimene tror at der er et liv etter døden. Så hvis en muslim tar selvmord så vet han/hun at det ikke vil ende så bra i neste liv. Livet på jorda er kort uansett så man trenger ikke å ta selvmord. İslam holder deg unna.

 

 

Familieproblemer: hva med alle de norske som skilles? Er det noe bra? Nærmere 10000 skilsmisser. Alle de barna som må gjennom dette. İslam holder deg unna.

 

Veldedighet: Hver muslim må gi penger til de fattige.

 

Tyveri og alt annet: muslimene er redde for gud og vet at de vil bli straffet hvis de gjør noe galt. Så da tør de ikke å stjele.

 

Her er det noen som eksperimenterer noe i Dubai som er en muslimsk by: Would You Steal In Dubai? Social Experiment:

Ingen stjeler. De tør ikke og er redd for gud.

 

Sett på samme type experiment som ble gjort i europa og det gikk ikke så bra.

 

Så İslam er ikke bare dårlig.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet-GlDE6z

Selvmord: İslam stopper dette og. De som er lei av livet sitt og tror at selvmord vil løse problemene deres. De som mister sine nære fordi de tok selvmord av en eller annen grunn. İ İslam er dette forbudt og muslimene tror at der er et liv etter døden. Så hvis en muslim tar selvmord så vet han/hun at det ikke vil ende så bra i neste liv. Livet på jorda er kort uansett så man trenger ikke å ta selvmord. İslam holder deg unna.

 

 

Familieproblemer: hva med alle de norske som skilles? Er det noe bra? Nærmere 10000 skilsmisser. Alle de barna som må gjennom dette. İslam holder deg unna.

Jeg kan nevne et par hundre som har vist meg noe annet angående selvmord.

 

Tror du virkelig det er bedre å være i et dødt ekteskap fullt av nedtrykkelse og vold?

Lenke til kommentar

 

 

 

 

Tror du virkelig det er bedre å være i et dødt ekteskap fullt av nedtrykkelse og vold?

 

Den muslimske mannen med skjegg bryr seg da ikke om slikt. Kvinnen i islam skal tuktes. Det er en del av ideologien. Man tar da ikke en kvinne i hånden, eller spiser sammen med henne. Se bare på muslimer i bil. Kvinnen sitter bak, så sitter det en bror, fetter, eller kamerat ved siden av. Kvinnens plass i islam er å innrette seg etter mannen. Denne menneskefiendtlige ideologien er skapt for oss mannfolk. Dem som ikke ser det, de er blinde. Men man kan selvsagt finne positive ting om nazisme, kommunisme, sosialisme osv. Alle grufulle ideologier har også noe positivt med seg. Men det veier lite opp mot det menneskesyn disse ideologier har.

  • Liker 4
Lenke til kommentar

Egentlig forfriskende å lese et innlegg som forsvarer islam. Vanskelig å ikke være enig i utsagnet "Så İslam er ikke bare dårlig."

 

Jeg tror absolutt islam muligens kan bidra til en sunnere alkoholkultur her i landet-som-lukter-av-spy-og-urin-hver-helg.

 

Men jeg kan ikke like islam bare fordi religionen har noen gode regler.

Lenke til kommentar

Det er mange som hater İslam. De som hater İslam burde lære seg litt om religionen først. İslam gjør menneskene bedre på flere måter.

 

alkohol: er alkohol noe bra? Hva med alle de barna som har alkoholikere som foreldre? Alle de som har problemer? De som dør av for mye rusing? İslam holder deg vekk fra dette.

 

Gambling: Er gambling noe bra? Hva med alle de som gambler bort alt der de har? Avhengig av å miste penger. Jeg kjenner en som har en bror som spilte bort alt og mistet kona og huset og alt (I norge). De pengene du kaster bort kan du bruke til å hjelpe noen. İslam holder deg unna.

 

Selvmord: İslam stopper dette og. De som er lei av livet sitt og tror at selvmord vil løse problemene deres. De som mister sine nære fordi de tok selvmord av en eller annen grunn. İ İslam er dette forbudt og muslimene tror at der er et liv etter døden. Så hvis en muslim tar selvmord så vet han/hun at det ikke vil ende så bra i neste liv. Livet på jorda er kort uansett så man trenger ikke å ta selvmord. İslam holder deg unna.

 

 

Familieproblemer: hva med alle de norske som skilles? Er det noe bra? Nærmere 10000 skilsmisser. Alle de barna som må gjennom dette. İslam holder deg unna.

 

Veldedighet: Hver muslim må gi penger til de fattige.

 

Tyveri og alt annet: muslimene er redde for gud og vet at de vil bli straffet hvis de gjør noe galt. Så da tør de ikke å stjele.

 

Her er det noen som eksperimenterer noe i Dubai som er en muslimsk by: Would You Steal In Dubai? Social Experiment:

Ingen stjeler. De tør ikke og er redd for gud.

 

Sett på samme type experiment som ble gjort i europa og det gikk ikke så bra.

 

Så İslam er ikke bare dårlig.

 

Det er jo ingenting av dette man trenger islam til. Alt dette kan gjøres uten islam. At tro (i dette tilfellet islam) kan gjøre det slik at du opplever mindre av enkelte utfordringer, på samme måte som at det kan skape problemer for deg, er velkjent.

Lenke til kommentar

Det er mange som hater İslam. De som hater İslam burde lære seg litt om religionen først. İslam gjør menneskene bedre på flere måter.

 

alkohol: er alkohol noe bra? Hva med alle de barna som har alkoholikere som foreldre? Alle de som har problemer? De som dør av for mye rusing? İslam holder deg vekk fra dette. De rett og slett bare DREPER de som ruser seg.

 

Gambling: Er gambling noe bra? Hva med alle de som gambler bort alt der de har? Avhengig av å miste penger. Jeg kjenner en som har en bror som spilte bort alt og mistet kona og huset og alt (I norge). De pengene du kaster bort kan du bruke til å hjelpe noen. İslam holder deg unna. De DREPER deg så ja, de holder deg unna.

 

Selvmord: İslam stopper dette og. De som er lei av livet sitt og tror at selvmord vil løse problemene deres. De som mister sine nære fordi de tok selvmord av en eller annen grunn. İ İslam er dette forbudt og muslimene tror at der er et liv etter døden. Så hvis en muslim tar selvmord så vet han/hun at det ikke vil ende så bra i neste liv. Livet på jorda er kort uansett så man trenger ikke å ta selvmord. İslam holder deg unna. Her DREPER de deg igjen, så da slipper man å ta selvmord.

 

 

Familieproblemer: hva med alle de norske som skilles? Er det noe bra? Nærmere 10000 skilsmisser. Alle de barna som må gjennom dette. İslam holder deg unna. De DREPER deg om du skiller deg, så ja, de holder deg unna.

 

Veldedighet: Hver muslim må gi penger til de fattige. Men gjør det ikke.

 

Tyveri og alt annet: muslimene er redde for gud og vet at de vil bli straffet hvis de gjør noe galt. Så da tør de ikke å stjele. Feil, de får høyre hand kutta av om de stjeler.

 

Her er det noen som eksperimenterer noe i Dubai som er en muslimsk by: Would You Steal In Dubai? Social Experiment:

Ingen stjeler. De tør ikke og er redd for gud. Feil igjen, de er redde for menneskene som tror på guden sin og som vil DREPE de om de gjør noe MENNESKENE synes er galt.

 

Sett på samme type experiment som ble gjort i europa og det gikk ikke så bra. Så flott.

 

Så İslam er ikke bare dårlig. Neida, de skaper mye krig som driver opp oljeprisene og Norge tjener mer på olje.

Sånn, ganske enkelt svart... :)

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Du skal få for forsøket, men tror nok veldig mange begynner å få denne masende, undertrykkende, selvhøytidelige, menneskefiendtlige og perverse ideologien langt opp i vrangstrupen og er nær ved å spy bare de hører snakk om den.

Ikke at kristendommen er så mye bedre. De ønsker jo blant annet å drepe homofile og folk som er utro. Ytringsfrihet er heller ikke en del av religionen, og den har ingenting imot slaver.

Endret av PgUp
Lenke til kommentar

Så İslam er ikke bare dårlig.

 

Selvom jeg drikker svært lite, så kan vel alkohol være positivt så lenge det er med moderasjon

 

Gambling er ulovlig i Norge afaik, og er ikke noe problem her heller

 

Selvmord: denne ser ut til å ha tolkningsrom

 

Familieproblemer: ja i islam så er det så klart ulovlig å skille seg, i og med at jentene blir tvunget inn i ekteskapene så kan det ikke være gå an å bare bryte dem

 

De to siste tinga er jeg temmelig sikker på at er vrøvl

Lenke til kommentar

 

Du skal få for forsøket, men tror nok veldig mange begynner å få denne masende, undertrykkende, selvhøytidelige, menneskefiendtlige og perverse ideologien langt opp i vrangstrupen og er nær ved å spy bare de hører snakk om den.

 

Ikke at kristendommen er så mye bedre. De ønsker jo blant annet å drepe homofile og folk som er utro. Ytringsfrihet er heller ikke en del av religionen, og den har ingenting imot slaver.

Slaver? İslam er imot slaver! Hørt at når Muhammed (fred være med ham) skulle besøke en by så frigjorte han slavene og slave eierne gjemte noen av slavene sine for at profeten ikke skulle finne ut av det.

 

Slaver er haram. VELDIG haram.

 

De skitne araberne følger ikke İslam men de følger sandreligionen. Araberne er ikke de beste muslimene. Dere kommer bare med eksempler som har noe med arabere å gjøre. Jeg er ikke araber og jeg kapper ikke av hodene til folk men jeg er muslim.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-7WVSGN

Familieproblemer: hva med alle de norske som skilles? Er det noe bra? Nærmere 10000 skilsmisser. Alle de barna som må gjennom dette. İslam holder deg unna.

Typisk Islam å kritisere norske familier når de er tomme for argumenter... Alle de som skilles? Nærmere 10000 skilsmisser, hvor er det du har statistikken din fra? Islamnet? lol.

 

hvert eneste muslimsk land undertrykker menneskerettigheter, samt dreper de som trosser religionen. Religion of peace my ass.

Lenke til kommentar

 

 

Du skal få for forsøket, men tror nok veldig mange begynner å få denne masende, undertrykkende, selvhøytidelige, menneskefiendtlige og perverse ideologien langt opp i vrangstrupen og er nær ved å spy bare de hører snakk om den.

Ikke at kristendommen er så mye bedre. De ønsker jo blant annet å drepe homofile og folk som er utro. Ytringsfrihet er heller ikke en del av religionen, og den har ingenting imot slaver.

Slaver? İslam er imot slaver! Hørt at når Muhammed (fred være med ham) skulle besøke en by så frigjorte han slavene og slave eierne gjemte noen av slavene sine for at profeten ikke skulle finne ut av det.

 

Slaver er haram. VELDIG haram.

 

De skitne araberne følger ikke İslam men de følger sandreligionen. Araberne er ikke de beste muslimene. Dere kommer bare med eksempler som har noe med arabere å gjøre. Jeg er ikke araber og jeg kapper ikke av hodene til folk men jeg er muslim.

 

«Dere skal ikke gjøre urett, men det skal heller ikke gjøres urett mot dere.» Koranen, 2:279)

 

Bare der har du som muslim feilet.

 

Vil man følge Islam så kan man gjøre dette, her retter du mot en hel folkegruppe som du mener er skitne?

 

Sorry at jeg retter mot deg, men ser du selvironien? Jeg tar i utgangspunkt på at du startet denne tråden pga du føler at mange hater Islam pga lite kunnskap?

  • Liker 2
Lenke til kommentar

 

Ikke at kristendommen er så mye bedre. De ønsker jo blant annet å drepe homofile og folk som er utro. Ytringsfrihet er heller ikke en del av religionen, og den har ingenting imot slaver.

 

 

Kristendommen var ikke bedre, men den har vi temmet. Muslimer vil også ta livet av homofile, slik nazister også ønsker, samt jøder. Så islam har gode venner der ute på ytterste høyre, eller venstre?

Lenke til kommentar

 

 

Du skal få for forsøket, men tror nok veldig mange begynner å få denne masende, undertrykkende, selvhøytidelige, menneskefiendtlige og perverse ideologien langt opp i vrangstrupen og er nær ved å spy bare de hører snakk om den.

Ikke at kristendommen er så mye bedre. De ønsker jo blant annet å drepe homofile og folk som er utro. Ytringsfrihet er heller ikke en del av religionen, og den har ingenting imot slaver.

Slaver? İslam er imot slaver! Hørt at når Muhammed (fred være med ham) skulle besøke en by så frigjorte han slavene og slave eierne gjemte noen av slavene sine for at profeten ikke skulle finne ut av det.

 

Slaver er haram. VELDIG haram.

 

De skitne araberne følger ikke İslam men de følger sandreligionen. Araberne er ikke de beste muslimene. Dere kommer bare med eksempler som har noe med arabere å gjøre. Jeg er ikke araber og jeg kapper ikke av hodene til folk men jeg er muslim.

 

Så fint at denne gjøken av en profet var i mot slaveri. Tenk om han kunne holdt sine skittene fingre unna unger også. For denne tullingen dere kaller profet, var jo pedofil. Det sier litt om mennesker som støtter seg til pedofile svin.

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...