Gå til innhold

Den Store Samsung Galaxy S6 Tråden


  

249 stemmer

  1. 1. Skal du Kjøpe Samsung galaxy S6?

    • Ja! :)
    • Nei! Det er ikke verdt det!
    • Jeg venter til den går ned i pris ;)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hadde en funksjon på s5'en hvor jeg kunne legge til at hvis jeg f. eks. holdt inne 1 tallet så kom det opp en tekst som jeg hadde valgt. Veldig kjekk når man skal skrive inn lange epost adresser eller personr, men husker ikke hvordan jeg la det inn og finner det ikke eller. Noen som vet?

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Innstillinger, språk og inndata, samsung-tastatur og tekstsnarveier..

Ikke helt denne funksjonen jeg lette etter. Med den du viser til kommer teksten opp som ett forslag som jeg så må trykke på, eller den blir automatisk valgt hvis jeg trykker mellomrom. På S5'en så kunne jeg holde inne 1 tallet f.eks i ett sekund og da kom teksten opp uten at jeg trengte å gjøre noe mer. Mulig denne funksjonen er fjernet?

Endret av Nianen
Lenke til kommentar

 

 

 

Nei, gidder ikke kjøpe ny når den er nesten helt lik den forrige.

Hva mener du her?

Var det svar...på noe?

 

At S6 ikke er så stor forbedring fra S5

 

S6 synes jeg er meget bra, hadde ikke den eksistert så hadde ikke valgte blitt en S5 for min del.

 

Enig. Er vel heller at S5 var en flopp i forhold til S4.

Så kom S6 med betydelige oppgraderinger.

Jeg frykter også at S7 blir et mellomstadie.

Lenke til kommentar

 

 

 

 

Nei, gidder ikke kjøpe ny når den er nesten helt lik den forrige.

Hva mener du her?

Var det svar...på noe?

At S6 ikke er så stor forbedring fra S5
S6 synes jeg er meget bra, hadde ikke den eksistert så hadde ikke valgte blitt en S5 for min del.
Enig. Er vel heller at S5 var en flopp i forhold til S4.

Så kom S6 med betydelige oppgraderinger.

Jeg frykter også at S7 blir et mellomstadie.

Frykter ikke for S7, da min S6 fungerer perfekt.

Lenke til kommentar

S7 ser ut til å være en kraftig forbedret utgave av S6 som fikser alle "manglene" til telefonen. Større batterikapasitet, minnekort, vanntett. Forhåpentligvis også et oppussa TouchWiz. 

 

+1

 

Å si at minnekort tilhører fortiden er litt for teit. 

 

Dette er frivillig og ikke noe man trenger kjøpe med, men det tilbyr deg billig gratis lagringsplass.

Lenke til kommentar

 

S7 ser ut til å være en kraftig forbedret utgave av S6 som fikser alle "manglene" til telefonen. Større batterikapasitet, minnekort, vanntett. Forhåpentligvis også et oppussa TouchWiz.

+1

 

Å si at minnekort tilhører fortiden er litt for teit.

 

Dette er frivillig og ikke noe man trenger kjøpe med, men det tilbyr deg billig gratis lagringsplass.

Hadde vært med om den ikke hadde TouchWiz i det heletatt, oppdateringer tar for lang tid. Android 6 har vært ute i månedsvis, det er jo ikke bra at det skal ta så lang tid. Jeg syns dette ødelegger mye for en ellers ypperlig mobil, S6 med stock Android uten haugevis med bloat (ikke så ille som Sony, men likevel) er en våt drøm.

Lenke til kommentar

Kjøpte en s6 på tilbud like over nyttår, men har de siste par dagene fått en snodig feil.. I blant når jeg låser opp telefonen (og av og til når den er i bruk) så reagerer ikke touchen og skjermen blir helt dimmet (altså, ser skjermbildet men veldig svak lysstyrke). Fysiske knapper fungerer og det funker å låse opp (bruker fingeravtrykk), men ikke stort annet... Noen som har vært borti dette og/eller vet hva det skyldes? Kan ikke komme på at det er nye apper installert, men har likevel prøvd å avinstallere det jeg ikke "trenger". VELDIG irriterende.

 

Edit: Løser seg som regel ved å vente litt før jeg bruker telefonen igjen, men i enkelte tilfeller kan dette være veldig ubeleilig. 

Endret av Anech!
Lenke til kommentar

 

Hadde vært med om den ikke hadde TouchWiz i det heletatt, oppdateringer tar for lang tid. Android 6 har vært ute i månedsvis, det er jo ikke bra at det skal ta så lang tid. Jeg syns dette ødelegger mye for en ellers ypperlig mobil, S6 med stock Android uten haugevis med bloat (ikke så ille som Sony, men likevel) er en våt drøm.

 

 

Er ikke bare touchwiz som har skylden for trege oppdateringer.

Stock android krever en rekke tilpasninger for å fungere på forskjellige telefoner, feks. drivere for å fungere.   Samsung har også masse MDM tilpasninger som ikke eksisterer i stock android + Knox (sikkerhetspakke).

 

Personlig syns jeg touchwiz er en klar forbedring fra stock android.  Det VAR dårlig på tidlige Galaxy versjoner (S1 og S2), men syns det virker veldig bra nå.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...