Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Hun vil slå opp, men elsker meg og vil ha meg i livet i all fremtid


Anbefalte innlegg

Gjest Bruker-182691

 

Til trådstarter: hører gjerne fra deg her i tråden åssen det gikk med praten og hvor dere er nå.

 

Selv har jeg vært litt i samme situasjon som deg siste halvåret; selv om kjæresten sier hun elsker meg og er veldig glad i meg, sier hun sliter med å se for seg noen framtid med meg, noe som er utrolig sårende, og sliter på alle planer mer enn 2 uker fram i tid... jeg ønsker jo å bli gammel med henne, og er vi sammen hver dag, krangler ikke og har sex innimellom, men usikkerheten er noe som sliter noe enormt på oss begge...

2 ting er jeg sikker på dersom det blir slutt: 1 - det er hvertfall ikke jeg som skal gjøre det slutt og må flytte ut, 2 - all kontakt må brytes tvert. Jeg vil være kjærester, ikke venne/ha kontakt, noe som er kjempevanskelig fordi vi har så mange felles venner.

 

Ser at alle som skriver i tråden at her er det bare å stikke å tenke på nytt, men jeg forstår deg hvertfall hvor vanskelig det er å ønske å fortsette når den andre ikke vil......

 

Anonymous poster hash: 3ea9b...6cd

 

 

En liten avstikker,

 

Jeg innså plutselig at jeg ikke lengre så noe fremtid sammen med kjæresten min i ett år. Jeg slo opp tvert og brøt all kontakten fordi jeg følte hun fortjente å glemme meg og komme seg videre i livet. Det gikk bra tror jeg.

Endret av Bruker-182691
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...