Gå til innhold

Dette krever The Witcher 3 av PC-en din


Anbefalte innlegg

 

 

Wow sier jeg i forhold til diskplassen spillet nå begynner å kreve , 40Gb er en god del.

Men heldigvis så har jeg bra nok maskin til å kunne spille dette uten nevneverdige problemer.

 

Kan dog være at en del brenner seg på minnemengden , mange som har trodd i mange år at 4Gb minne holder i massevis...

I all hovedsak er det lyden som tar plassen, det vil nok ikke være et urimlig anslag å si at 20-25gb av de 40gb er ukomprimert lyd. :>

 

 

Høres ut som bortkastet plass.

 

AtW

 

Den diskusjonen har vel vi hatt et par ganger. :)

Men jeg kan si meg enig i at det er noe mer bortkastet plass her enn i enkelte andre spill!

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

8gb ram? Wow, ja, de fleste har det, men at man trenger 8gb ram til bare et spill virker veldig overkill, selv i 2015. Du skal ikke mange år tilbake før 8 GB ram var kun for de som drev med heavy videoredigering.

 

Det er nok fordi konsollene har 8 gb tilgjengelig nå. De kunne sikkert klart seg med mindre, men hvorfor ikke bruke det hvis det er tilgjengelig? Det er vel det samme som gjelder for lagringsplass.

Lenke til kommentar

 

8gb ram? Wow, ja, de fleste har det, men at man trenger 8gb ram til bare et spill virker veldig overkill, selv i 2015. Du skal ikke mange år tilbake før 8 GB ram var kun for de som drev med heavy videoredigering.

 

Det er nok fordi konsollene har 8 gb tilgjengelig nå. De kunne sikkert klart seg med mindre, men hvorfor ikke bruke det hvis det er tilgjengelig? Det er vel det samme som gjelder for lagringsplass.

 

Joda, for all del, alt blir jo ganske mye heftigere med massive landskap, hundrevis av npc og alt det der, og så lenge prisen er såpass lav og konsollene har det så har du jo rett. Mulig det er bare jeg som kunne vært god for N64 fortsatt ^^

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...