Gå til innhold

Har noen større avatar enn andre?


Anbefalte innlegg

Heisann!

 

Jeg mener bare at jeg ser enkelte (dvs de fleste andre enn meg!) ha et større bilde i profilen sin (avatar) med dette nye forumet! Jeg er lovlydig borger og kjører bilder på 50x50, men jeg ser de fleste har bilder på om lag 100x100 piksler i stedet... KAN det være at vi faktisk får lov til det nå? Det hadde vært flott siden jeg har masse kule bilder ... av meg selv ... som er kule å ha som avatar. Øhh.. og de ser litt crappy ut i 50x50.

 

TAKK!

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Skjønner at DesertGlow ikke fikk sideteksten til sin nye logo lesbart i 50*50. Derfor ble det 80*80.... eller? he-he.

 

For min del.. Pokker! da må jeg til å lage ny logo tilpasset nye krav. Greit nok da min logo trenger litt mere oppløsning. Fargen min koliderer litt med hw.no fargene også.

Lenke til kommentar
Hm, gikk fra 50 (pixler), til 80, 70 og nå 80 igjen?

Blir litt forvirret her jeg.. Har det stoppet på 80 nå, og det blir det fast?

80 er fast nå

din var jo veldig fin da!

 

Men dere sa at det gamle forumet var begynt og gå tregt,ville ikke alle forum vert raskere uten avtar?

 

Desuten er det synd at folk bytter dem så ofte,jeg forbinder ofte en avtar med et navn(nick) så det er litt dumt.

Lenke til kommentar
Er faktisk noen som har animert avatar.

Jaha? Synd for de er fortsatt ikke lovlige. Send PM til en mod/admin hvis du ser animerte ;)

Viste heller litt barmhjertighet mot stakkaren som hadde animert avatar, og sendt ham en PM. Bedre at han retter seg etter en forsiktig kommentar, enn at han får fjernet rett til å bruke avatar for evig...

Lenke til kommentar
Er faktisk noen som har animert avatar.

Jaha? Synd for de er fortsatt ikke lovlige. Send PM til en mod/admin hvis du ser animerte ;)

Viste heller litt barmhjertighet mot stakkaren som hadde animert avatar, og sendt ham en PM. Bedre at han retter seg etter en forsiktig kommentar, enn at han får fjernet rett til å bruke avatar for evig...

Ah, så du tror at vi bare fjerner med en gang? Å nei du, vi er nok mennesker vi også ;) Jeg pleier så sende en veldig hyggelig PM hvor jeg ber brukeren vennligst endre avatar, og jeg vet jeg ikke er alene om det blant moderatorer og admins.

Lenke til kommentar
Er faktisk noen som har animert avatar.

Jaha? Synd for de er fortsatt ikke lovlige. Send PM til en mod/admin hvis du ser animerte ;)

Viste heller litt barmhjertighet mot stakkaren som hadde animert avatar, og sendt ham en PM. Bedre at han retter seg etter en forsiktig kommentar, enn at han får fjernet rett til å bruke avatar for evig...

Ah, så du tror at vi bare fjerner med en gang? Å nei du, vi er nok mennesker vi også ;) Jeg pleier så sende en veldig hyggelig PM hvor jeg ber brukeren vennligst endre avatar, og jeg vet jeg ikke er alene om det blant moderatorer og admins.

Han har ihvertfall skiftet avatar nå

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...