Gå til innhold

Har noen større avatar enn andre?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Det skulle vært lov med enda større, nå får jeg bare med det viktigste på drømmedama ;)

HVORFOR i XXX FY FOR ET SPRÅK XXXX får DU ha din avatare og Krishell blei banna 2månede for sin. DIN viser MER en Krishells sin. Noen moddis som kan forklare meg dette?

 

jeg er bare kul ;)

 

Dessuten bidrar jeg med mye bra ;)

Lenke til kommentar

Ikke heng deg opp i andre. Kos deg å ha gøy her på forumet. Mange morsomme diskusjoner å ta del i. Du vil møte mange som er av ulik mening enn din egen. Slik er livet. Du ser fort om personen bidrar med noe, eller om han bare lager kvalm.

 

Husk kardemommebyloven her på forumet.

 

 

PS: syns du avartaren min er ille har du ikke vært på hjemmesiden min :p

Lenke til kommentar
Vært på forumet siden det kom men ikke giddi svart på så mye før nå i det siste.

En anne "kardemommeby lov" er vell "behandle andre som du selv vil bli behandla"

Da syntes jeg det er frekt og la deg slippe unna i forhold til Krishell

For å være helt ærlig skjønner jeg ikke hvorfor du er ute etter meg?

 

Støter avartaren min deg ? Har tanken slått deg at kompisen din fikk ferie av andre grunner, mens den som ble oppgitt var bare et forsøk på å skåne han?

Du skal stå på bra før du får ferie fra forumet.

 

Men hvis du blar litt i tilbakemeldinger forumet, kan du jo ta en nærmere titt på

 

Stenging av tråder

og

Triggerhappy mods

 

Hvis du syns noen er urettferdig behandlet for du ta opp slike saker der. Det hjelper deg lite da å angripe dine medforumbrukere. Jeg er ikke skyld i at kompisen din fikk ferie, mest sannsynlig var han skyld i det selv.

Lenke til kommentar

FInnes ikke ute etter deg, hvor har du det i fra? Ute etter en forklaring for krishell fra en moderator men går ikke ann få en skikkelig en. Avtaren var støtende sa de men din er jo mye mer støtende en hans. DET er jeg ute etter, ikke deg

Edit: får legge meg nå. så får jeg se om det er noen moderatorer som har svart meg :grine:

Lenke til kommentar
Vært på forumet siden det kom

Tror ikke det nei:

 

Kristoffer18

Finn alle innlegg skrevet av dette medlemmet · Legg til i kontaktlisten

 

Aktivitetsstatistikk

Antall innlegg: 24

( 0.00% av alle innleggene i forumet )

Innlegg per dag: 1.6

Registrert: 21/10/2003

 

Det er en fordel å holde seg til fakta ihvertfall når det er så lett gjennomskuelig som her ;)

Lenke til kommentar
Er faktisk noen som har animert avatar.

Jaha? Synd for de er fortsatt ikke lovlige. Send PM til en mod/admin hvis du ser animerte ;)

Viste heller litt barmhjertighet mot stakkaren som hadde animert avatar, og sendt ham en PM. Bedre at han retter seg etter en forsiktig kommentar, enn at han får fjernet rett til å bruke avatar for evig...

Ah, så du tror at vi bare fjerner med en gang? Å nei du, vi er nok mennesker vi også ;) Jeg pleier så sende en veldig hyggelig PM hvor jeg ber brukeren vennligst endre avatar, og jeg vet jeg ikke er alene om det blant moderatorer og admins.

jasså? jeg hev inn en animert avatar på overklokking.no forumet (visste ikke da at det ikke var lov :p), og der ble jeg fratatt retten for avatar uten forvarsel :p

Lenke til kommentar
Leve ytringsfriheten selv for dem og det vi ikke liker.

Mega off topic, beklager... Kunne bare ikke la være.

 

Merk at 'dine' ikke referer til han jeg siterer, og jeg ilegger ikke vedkommende disse meningene over hodet.

 

Folk må skilne mellom juridisk ytringsfrihet og generell ytringsfrihet. Du kan springe inn på et kristent forum og rope høyt om satan og de kan med sin fulle rett hive deg ut uten at jeg anser det som et slag mot ytringsfriheten. Kunne de derimot få deg fengsla ville det stilt i et annet lys.

Ytringsfrihet betyr ikke at jeg må høre på dritt jeg er i mot. Jeg kan gå bort slik at jeg slipper å høre på det, eller hvis det uttrykkes på mitt forum: kaste deg ut og be deg messe ditt budskap en annen plass. Ingen kan tvinge HW.no til å bruke penger og ressurser til å spre nazistisk materiale (eller annet de ikke vil forenes med).

 

Og ja, leve ytringsfriheten :)

Lenke til kommentar
Makan..

Dette er jo nesten på kanten til flaming, uten gjeldende person til stede. går ikke ann.

Har nå brukt nicket Goebbels her på forumet i halvannet år omlag, og ca 5 år utenfor det, uten at jeg har blitt så til de grader stemplet som i denne tråden, blitt omtalt som både idiot og nazist..  Et nick på et forum bør vel for alt i verden ikke nødvendigvis gjenspeile den politiske/ideologiske oppfatningen min, den kan, men den bør det heller ikke..

på den annen side så er det nok av nick/avatarer her på forumet som flørter med satanisme/kommunisme og andre ideologier og hvorfor skal da de skli umerket forbi? jaggu diskriminering.. hva skal da tillates? kristne holdninger? (hvor mye ugagn har ikke de stelt istand oppigjennom?) skal alt annet feies under et teppe, og late som om de ikke eksisterer?, neppe, er nok ikke slik det fungerer.. og for ikke å snakke om hvor farlig det er.

 

Vil bare poengtere hvorfor jeg har Goebbels som nick, og nå etterhvert som avatar..

Skrev en større oppgave om Joseph Goebbels på skolen en gang, og ble fascinert over denne mannens intelligens og dyktighet på sitt område (vet du ikke hva det er, så slå opp i historieboka di).. En mann som jeg ble særdeles imponert over og dermed tok dette nicket for en 5 år siden ca.. Det må nok ikke bety at jeg er nazist av den grunn, ei heller at jeg støtter ideologien/handlingene denne mannen tok del i.. og om jeg så skulle gjøre det, så er det en privatsak..

 

Mvh

Goebbels

Du mener vel det er greit om man kaller seg Adolf Hitler med bilde av ham,

så lenge man kan begrunne det med at man feks. beundrer Hitlers forfatterevner eller bart ...osv

ab absurdo(latin)

 

Det er vel ganske uinteressant hvorfor du har slik en fasinasjon for en av historiens mest kjente Nazister. Som du selv sier behøver det jo ikke ha et fnugg av sannhet i seg.

"...ei heller at jeg støtter ideologien/handlingene denne mannen tok del i.. og om jeg så skulle gjøre det, så er det en privatsak.."

Er vel ikke noen privatsak å fronte en kjent Nazist på hardware.no's forum.

 

"Dette er jo nesten på kanten til flaming, uten gjeldende person til stede. går ikke ann."

Er du så oppslukt av din egen begeistring for denne personen(Goebbels) at du ikke forstår

at det kan virke støtende på andre?

Lenke til kommentar
Leve ytringsfriheten selv for dem og det vi ikke liker.

Mega off topic, beklager... Kunne bare ikke la være.

 

Merk at 'dine' ikke referer til han jeg siterer, og jeg ilegger ikke vedkommende disse meningene over hodet.

 

Folk må skilne mellom juridisk ytringsfrihet og generell ytringsfrihet. Du kan springe inn på et kristent forum og rope høyt om satan og de kan med sin fulle rett hive deg ut uten at jeg anser det som et slag mot ytringsfriheten. Kunne de derimot få deg fengsla ville det stilt i et annet lys.

Ytringsfrihet betyr ikke at jeg må høre på dritt jeg er i mot. Jeg kan gå bort slik at jeg slipper å høre på det, eller hvis det uttrykkes på mitt forum: kaste deg ut og be deg messe ditt budskap en annen plass. Ingen kan tvinge HW.no til å bruke penger og ressurser til å spre nazistisk materiale (eller annet de ikke vil forenes med).

 

Og ja, leve ytringsfriheten :)

Se mitt svar her: http://forum.hardware.no/index.php?showtop...dpost&p=1334948 :yes:

Lenke til kommentar
Vært på forumet siden det kom

Tror ikke det nei:

 

Kristoffer18

Finn alle innlegg skrevet av dette medlemmet · Legg til i kontaktlisten

 

Aktivitetsstatistikk

Antall innlegg: 24

( 0.00% av alle innleggene i forumet )

Innlegg per dag: 1.6

Registrert: 21/10/2003

 

Det er en fordel å holde seg til fakta ihvertfall når det er så lett gjennomskuelig som her ;)

åja, det var jo et kjemte bra eksempel, LEs mitt en gang til, vært her fra starten, fra delphi forumet

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...