Gå til innhold

Mirakler skjer!


Budeia

Anbefalte innlegg

Ja, for det er viktig å være på god fot med den sterkeste bølla på lekeplassen :)

 

Det kan man si. Men ingen ønsker å være på den tapende partens side, og disse folkene har ofte blitt fortalt at Lucifer kommer til å vinne. Når de da opplever at Guds kraft er sterkere, innser de at de har blitt løyet for.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Når jeg opplever at guden din er så svak, så innser jeg har blitt løyet for av alle de kristne.

 

Jeg ønsker å være på den riktige siden uavhengig av hvem som taper eller vinner. Nå er det jo beskrevet ganske tydelig at den siden du holder med uansett aldri kommer til å vinne.

Endret av Abigor
Lenke til kommentar

 

Ja, for det er viktig å være på god fot med den sterkeste bølla på lekeplassen :)

 

Det kan man si. Men ingen ønsker å være på den tapende partens side, og disse folkene har ofte blitt fortalt at Lucifer kommer til å vinne. Når de da opplever at Guds kraft er sterkere, innser de at de har blitt løyet for.

 

 

Innbilningens kraft er sterkere tenker eg vi sier. Hverken gud eller djevelen finnes, hele historien er rett og slett bare elitens løgner og påfunn for å kontrollere folket. Det er kristne, jøder og muslimer som i tusenvis av år har blitt løyet for, og hjernevasket til å tro på religionen. Alle som tror, både på gud og djevelen, tror på løgner.

Endret av Dragavon
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...