Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Alle menn som møter en kvinne lurer på hvordan det er å ligge med henne


Gothminister

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Bruker-95147

 

Du høres ut som en frisk voksen mann. Menn som ikke tenker å ser på damer. De mangler noe viktig i livet. Damer er til for nytelse. God Jul.

 

 

Og den testosteronfylte muslimske mann sier; Og hvis hun ikke vil ligge med meg, tar jeg en "allah akbar" og får henne steinet om så er, for damer er til for å glede mannes libido, finito ..

Lenke til kommentar

 

 

 

 

 

.. Men jeg for min del synes den er vel plagsom og gjorde meg litt sånn "lavpannet", så jeg har trent meg bort fra å reagere på den typen påvirkning.

Du er helt klart inne på noe her. Det kan bli vel «plagsomt» og tenne på alt av rumper og lår i trange klær. Så det er viktig og klare og ta litt avstand. Men gud så privilegert vi menn er som kan nyte synet av flotte former i trange klær, spesielt på trening.

 

 

 

 

Du høres ut som en frisk voksen mann. Menn som ikke tenker å ser på damer. De mangler noe viktig i livet. Damer er til for nytelse. God Jul.

 

Og den testosteronfylte muslimske mann sier; Og hvis hun ikke vil ligge med meg, tar jeg en "allah akbar" og får henne steinet om så er, for damer er til for å glede mannes libido, finito ..

Uff da

Edit: dobbeltpost

Endret av Tvillingsjel
Lenke til kommentar
Gjest Bruker-95147

 

 

 

 

.. Men jeg for min del synes den er vel plagsom og gjorde meg litt sånn "lavpannet", så jeg har trent meg bort fra å reagere på den typen påvirkning.

 

Du er helt klart inne på noe her. Det kan bli vel «plagsomt» og tenne på alt av rumper og lår i trange klær. Så det er viktig og klare og ta litt avstand. Men gud så privilegert vi menn er som kan nyte synet av flotte former i trange klær, spesielt på trening.

 

 

Vel, det er for sent når man har "tent", da har man (i min praksis og forståelse) skapt ett nytt liv/personlighet, som skal leve, eldres, sykne og dø ... Det er denne besværlige prosessen hvor sansene griper etter ord og form, og så grunnet ignoranse legger lag på lag av "verdi" på noe som i seg selv mangler egen "natur", og derfor er en tom illusjon, og gir hele dette merkelige sirkuset kalt "livet" en særlig betydning. Det er slitsomt å følge alle ens egne "skapelser til graven", så derfor må jeg stoppe prosessen før begjæret og grådigheten setter klørne i "meg". Antar dette høres helt sdurrete ut for deg, og forventer ikke noen form for klappsalver, måtte bare skrive det, serru ;)

 

 

 

 

Du høres ut som en frisk voksen mann. Menn som ikke tenker å ser på damer. De mangler noe viktig i livet. Damer er til for nytelse. God Jul.

 

 

Og den testosteronfylte muslimske mann sier; Og hvis hun ikke vil ligge med meg, tar jeg en "allah akbar" og får henne steinet om så er, for damer er til for å glede mannes libido, finito ..

 

Uff da

 

 

Neida, det var ikke ment spesielt for deg, men heller en liten digresjon basert på en kvalifisert fordom om at den muslimske mannen mer enn gjerne legger press på det "svake kjønn", for å få oppfylt sine sære behover, og som kanskje kan være fundert ut fra en annen fantasi og fordom som sier; "damer er "mest" til for nytelse" - noe som jeg slett ikke er helt uenig i, men mener at det igjen er en personlig følelse som man helst holder for seg selv eller kun bekjenner for sine nærmeste.

Lenke til kommentar

"We use a most unfortunate idiom when we say, of a lustful male prowling the streets, that he 'wants a woman'. Strictly speaking, a woman is just what he does not want. He wants a pleasure for which a woman happens to be the necessery piece of apparatus. How much he cares about the woman as such may be gauged by his attitude to her five minutes after fruition (one does not keep the carton, after one has smoked the cigarettes)."

 

- C.S. Lewis, The Four Loves

 

Tatt ut av kontekst får sitatet Lewis' bok til å framstå mer pietistisk enn den er. Han var ikke uten videre imot seksualitet uten kjærlighet. Uansett, å redusere kvinnen til et instrument for mannlig nytelse er ugunstig og objektifiserende. Nå sier jeg ikke at folk i denne tråden gjør det, godt mulig folk poster med litt glimt i øyet. Men hele vårt samfunn har tendenser til dette og da mener jeg at det er greit å prate litt seriøst om temaet også.

Endret av Aiven
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Kan ikke si jeg kjenner meg helt der, faktisk så tenker jeg ikke spesielt på sex når jeg ser en kvinne.. Jeg tenker mest av alt på hvor bra hun ser ut, da med tanke på klær og make-up. At hu faktisk fanger min interesse, å være vakker er fra hjertet men å være pen det er hvordan oppmerksomheten fanges... Siden det sies at menn ikke er vakker eller pen så går de for MUSCLE-MANIA for bygge opp den andre veien.. Og det er jo ikke dumt, men da har man erkjent det.

 

"I am not beautiful nor attractive, therefore I become a BEAST."

 

And the women LOVES IT... Derfor like kvinner muskler, fordi menn erkjenner de er ikke pen eller vakker...

Lenke til kommentar

Spør du meg om fargen på øredobbene til dama vi nettopp passerte, så vet jeg det. Spør du meg hvor jeg skal, kan det hende at jeg må kikke på notatblokken.

Øredobbene ser jeg ikke, men kroppsformen ser jeg! :)

Jeg vurderer om jeg synes menn er kjekke, men sjelden om jeg ville hatt sex med dem.

Nå er det vel ikke hunnkjønnets drifter, som har brakt oss ned fra trærne og frem til det morderne mennesket og dets teknologiske samfunn. Det er det vel testosteron, som på godt og vondt har klart. Og gener forsvinner ikke så lett, selv etter tusner, eller millioner av år. De av hannkjønnet som hadde lite testosteron, brakte ikke sine gener videre. Det er vel bare i et morderne samfunn, at de kan føre sine gener videre.

 

Selv om det finnes hunnkjønn med sterke drifer, så er nok deres instenktive behov noe anderledes. Menns innstinkter går nok på forplantning. Og er det mye testosteron, så gjelder det å forplate mest mulig.

 

Edit: dobbeltpost

Endret av Tvillingsjel
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Det sies at kvinners basalbehov går i retning av å finne en god forsørger, for kvinners tilværelse har stort sett bestått av åtte barn, kombinert med null egen inntekt.

I en slik tilværelse er kvinnen helt avhengig av en dyktig jeger eller sanker, eller pengesanker som forsørger familien.

Dette kan i moderne tid ha resultert i realityprogrammer om hvordan å gifte seg rikt.

Lenke til kommentar
Dessverre er det mange slike jenter som har lært den type adferd.

Er ikke noe galt med driftene mine, for å si det sånn. Det betyr likevel ikke at jeg trenger å tenke på sex med en gang jeg ser en ukjent person. Det kommer etter hvert hvis jeg finner personen attraktiv både utseendemessig og personlighetsmessig.

Endret av Tvillingsjel
Quote-pyramide
Lenke til kommentar

 

Er ikke noe galt med driftene mine, for å si det sånn. Det betyr likevel ikke at jeg trenger å tenke på sex med en gang jeg ser en ukjent person. Det kommer etter hvert hvis jeg finner personen attraktiv både utseendemessig og personlighetsmessig.

 

Vil bare si meg helt enig. Kan lett si om jeg syns en fyr er kjekk/pen/whatever, men det er som sagt forskjell på det og på å "se for seg sex" med den personen.

Endret av Tvillingsjel
Quotepyramide
Lenke til kommentar

Enkelte damer, ja, men ikkje alle. I tillegg trur eg dette er like aktuelt andre veien, dvs. kvinner som ser på menn.

 

Det er kanskje ein del undertrykte lyster der ute, men etter det eg har forstått så er det ikkje noko dramatisk forskjell mellom kjønn her. Menn får nok fleire inntrykk i det daglege frå media, musikk, plakatar osv., men det finnes og mange veltrente menn i lettkledd bekledning der ute.

 

Menneske er opptatt av seksualitet, det er heilt naturleg og noko me er fødd med.

Lenke til kommentar

Det stemmer nok ikke for de fleste i de fleste situasjoner. Jeg tror det begynner å stemme jo mer attraktiv mannen synes dama er og jo mer sannsynlig det er at mannen vil kunne ha sex med henne (i alle fall i hans hode).

 

Det er jo også noen damer som er veldig deilige/seksuelle som jeg tror trekker de flestes tanker på en seksuell måte. Men det er ganske få.

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...
Dessverre er det mange slike jenter som har lært den type adferd.

Lært? Så når jeg må vite litt mer om hva som er mellom ørnene på en mann før jeg finner ut om jeg ville hatt sex med han så betyr det at jeg er blitt opplært til dette?

Endret av Tvillingsjel
Quotepyramide
  • Liker 1
Lenke til kommentar
×
×
  • Opprett ny...