Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Alle menn som møter en kvinne lurer på hvordan det er å ligge med henne


Gothminister

Anbefalte innlegg

Vel, det kan nok diskuteres om vi har utviklet oss slik du påstår. Det vi har er at vi har innført sosiale normer, vi har det jeg kaller en sosial kompetanse. Derfor oppfører de fleste av oss det vi kaller sivilisert. Men vi ser jo at mange ikke gjør det og har en like primitiv adferd som våre forfedre hadde.

 

 

Litt tregt svar det her, men uansett. Tror du på bibelhistorien om adam og eva? At det ble plassert mennesker her på jorda som har forplanta seg uten noe særlig utvikling annet enn det siviliserte samfunn? For det høres litt sånn ut.

Endret av Tvillingsjel
quote-pyramide
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Litt tregt svar det her, men uansett. Tror du på bibelhistorien om adam og eva? At det ble plassert mennesker her på jorda som har forplanta seg uten noe særlig utvikling annet enn det siviliserte samfunn? For det høres litt sånn ut.

 

 

Nå måtte jeg nesten le, men skal ikke. Jeg er behaviorist, det er uforenelig med religiøsitet. Så her har nok du misforstått meg grovt. :)

Endret av Tvillingsjel
quote-pyramide
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Ikke ta det for bokstavelig. Jeg bare spiller litt på påstanden din om at forfedrene våre ikke var noe særlig annerledes enn oss. Et sted på veien gikk vi "ned fra trærne" og utviklet det vi idag kaller bevissthet, refleksjon osv. Det var hele poenget.

Jeg forstår. Jeg skrev, at mennesker slik vi er i dag, ikke har forandret seg stort, siden steinalderen. Hjernen er den samme, armer og bein og organer. Men vi har selvsagt utviklet kunnskapen og miljøet.

Lenke til kommentar

Jeg er veldig veldig glad i sex og er veldig kåt av meg, men foretrekker å ha det i forhold med en jeg er glad i.

Men, det er ditt valg og ikke slik du er skapt. Folks valg, lover og normer i et samfunn, har heller ikke noe med våre gener å gjøre.

 

Uannsett er du O.T., da tråden egentlig handler om hvordan menn (hanndyret) ubevisst/bevisst ser på kvinnekjønnet. Og personlig så plasserer jeg alltid et hunkjønn i "bås". Litt fleipete skrevet, så blir det "tagbar" (mulig sexpartner, kjæreste emne, o.l.) og "ikke tagbar" (i beste fall en venn, men ikke mer). Det tar meg 1 - 3 sekunder å avgjøre, etter at jeg har sett kroppsformen. Vil også pressisere, at jeg i motsettning til "noen" andre, ALDRIG har sex med venner. Men, det er av prinisipp.

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...