Gå til innhold

[CL] Liverpool v Basel

Tunky

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Skrtel som spiss på det siste innlegget. Det sier vel LITT om spissituasjonen. Er det mulig. Laget kan være så godt det vil, men uten målscorere har vi ikke sjangs.

Skrevet

Fryktelig dårlig kamp, jeg gadd ikke se slutten heller. En sånn innstilling til kampene kan ikke forsvares, BR.

Helt sykt å skru av om du er Liverpool-supporter. Ikke langt unna at Henderson scoret på overtid, og at vi gikk videre. Det hadde vært synd å gå glipp av.

Skrevet

Her ikke peiling, men de pressekonferansene jeg har sett av ham i det siste, minner i alle fall meg om Moyes. Unnskyldninger, unnskyldninger og atter unnskyldninger.

Skrevet (endret)

Det røde kortet var en Idiotisk handling, og ikke en idiotisk avgjørelse. Hva tenkte Markovic på? Latterlig

Edit: Itiotisk handling av Markovic altså, viss noen måtte være i tvil.. :)

Endret av Noctua.
Skrevet

Nå er det vel tid for å disse Rodgers for valgene han gjorde før Real Madrid-kampen.

Som om vi hadde tatt poeng i den kampen uansett hvilket lag vi hadde stilt med

Snakker fortsatt om å spare seg ut av Champions League da :) For å komme til Champions League neste sesong.

Latterlig dårlig av Liverpool å ende på kun en seier i denne gruppa, og ryke ut.

Skrevet

Korrekt med rødt. Han slo jo etter. Traff han så vidt, men han må ikke blø neseblod for at det skal være rødt.

Lurer på hva som foregikk i hodet til Markovic. Han var allerede forbi han spilleren og så prøver han å klappe til ham.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...