Gå til innhold

Garderoben

Latias

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

Verken 4 eller 474 er landskoder.

Alle som starter på 4 er tosifret, utenom 420, 421 og 423 (hhv. Tsjekkia, Slovakia, Lichtenstein)

Endret av Knewt
Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

Merkelig. Fikk melding fra +474910496 med teksten

Forrige helg var det ingen av de heldige vinnene som hentet ut sin gevinst. Nå feirer vi at Gumball kommer til Oslo, Norge og har derfor kastet ut 10 000 kroner til 10 heldige kunder. Du har 1 time på deg å logge inn og hente pengene, ellers blir de borte!!

Obviously svindel. "Vinnerne" er stavet feil. Endret av Mr. President™
Skrevet

Herregud a mann, her kan du ikke sitte på gjerdet, 10.000 kroner venter på deg. Glem den skrivefeilen, om alt du må gjøre for å få ti laken er å logge deg inn på side så er du idiot om du lar være. Du har bare en time på deg!!

Skrevet (endret)

Jeg prøvde å ringe, men det går ikke. Trykker på "Ring", får en liten beskjed hvor det står "Betinget viderekobling aktivert" før det legges på. Alt innenfor 2 sekunder.

Endret av Mr. President™
Skrevet

Jeg så den i går før jeg la meg til å sove.

Ikke ofte jeg ikke missliker Scifi/fantasy filmer , selv ikke dårlige, men den der var..... unik.

Det var mildt sagt en kraftig nedtur fra Ex Machina jeg så tidligere på dagen...

Skrevet

Jeg håper du skjønner at det bare er svindel. Sjekk telefonregningen din og se hva den viderekoblingen kostet.

Skjønte selvfølgelig det. Det var litt ironi i de to første postene.

Har sjekket telefonregningen. 0,00kr

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...