Gå til innhold

iPhone 6-eiere klager over at skjermen lett ripes opp


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

 

Setter man på en glass skjerm beskyttelse til snaue 300 kroner. Så vil ikke dette problemet dukke opp.

Med en mobil til over 6000,- skal ikke dette være et problem. Når man putter på en plastfilm over skjermen trekkes kvalitetsfølelsen drastisk ned. Dessuten blir de ripete og stygge etter relativt kort tid og da må man bytte. På levetiden til mobilen går det fort en tusenlapp eller to i beskyttelse, da har mobilen kommet på en prislapp på mellom 6500,- og 10 000,- Det er drøyt mye penger for noe som kan bli ødelagt av et glass med vann.

 

 

Ikke plastfilm, men GLASS film. Spigen leverer kvalitets glassbeskyttelse med coating, altså ikke noe plastikk ræl.

 

Forøvrig enig i att dette ikke bør være nødvendig på en mobil til 6000kr.

 

Har forøvrig ikke vært nødvendig med noe beskyttelse på mine mobiler, med unntak av Sony som leverte sine mobiler med orginal plastikk film, der jeg rev av denne å satte på spigen. Heldigvis sluttet de med dette på Z2.

Endret av FiveInline
Lenke til kommentar

iPhone 6 er min første telefon fra Apple, så har ikke noe sammenlikningsgrunnlag sånn sett, men har opplevd litt riper på skjermen allerede. Går selvfølgelig på at jeg ikke har noe beskyttelse, og at jeg har hatt de i samme lomme som nøkler og mynter uten å tenke meg om. Men samtidig litt irriterende at den ikke tåløer mer... (Ser riktignok ikke for meg at tidligere modeller har hatt godt av kontakt med nøkler i en lomme over lengre tid heller men...)

Endret av blured
Lenke til kommentar

Generelt større overflate, kombinert med at glasset er avrundet i kantene, vil kanskje føre til at det er noe mer utsatt? Ellers så kan det være forskjeller i hvor glassene er produsert (hvilken fabrikk), som har ført til forskjeller. (Evnt så kan det være at det faktisk ikke stemmer med virkeligheten).

Endret av blured
Lenke til kommentar

 

Setter man på en glass skjerm beskyttelse til snaue 300 kroner. Så vil ikke dette problemet dukke opp.

 

Eller kjøp fra ebay til 30kr, evt. 20 pakning med plastbeskyttelse for 10kr

Det er da vitterlig mye forskjell på plastbeskyttelse av den arten du nevner, kontra spigen, copter eller noen av disse skjermene som både kan kuttes med kniv i og slåes med hammer på.. I tillegg sitter dem på like lenge som du har mobilen. i motsetning til de billige plastskjermene.

Lenke til kommentar

 

 

riper dype nok til at de kan kjennes med fingrene, og som også er synlige når telefonen er avslått.

Er det ikke primært når skjermen er avslått at man ser riper?

 

Jeg har sjelden brukt skjermbeskyttere eller deksel på mine mobiler, og de har fått en drøss små riper man kan se om man vinkler de riktig mot lyset - vel og merke med skjermen av. Skrur man skjermen på pleier ripene å bli umerkbare.

Lenke til kommentar

 

Setter man på en glass skjerm beskyttelse til snaue 300 kroner. Så vil ikke dette problemet dukke opp.

 

Med en mobil til over 6000,- skal ikke dette være et problem. Når man putter på en plastfilm over skjermen trekkes kvalitetsfølelsen drastisk ned. Dessuten blir de ripete og stygge etter relativt kort tid og da må man bytte. På levetiden til mobilen går det fort en tusenlapp eller to i beskyttelse, da har mobilen kommet på en prislapp på mellom 6500,- og 10 000,- Det er drøyt mye penger for noe som kan bli ødelagt av et glass med vann.

For noe fjås! Får kjøpt tynn og god beskyttelse på ebay! maks 50 kr, og den ripes ikke opp en gang!

 

Eller, kjøp en telefon med en god skjerm! :-)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...