Gå til innhold

Nordmenn er de verste...


Øyvind Kringstad

Anbefalte innlegg

Jeg satt her og skulle logge inn på nettbanken i morges (Sparebanken Vest). Kansje jeg er litt morgengretten, men for første gang slo det meg at måten de "ber" deg taste inn passordet på er noe ekstrem: "OPPGI" passord!

 

Skulle jeg oversette dette til Engelsk, så hadde det blitt "SURRENDER Ze Password!!!" Fikk meg til å lure på om SPV er tilknyttet Bilderberg Group's nazi røtter. Ikke at jeg er paranoid eller noe. Men så slo det meg jo, nordmenn er de verste på nett! Vi vikinger oppfører oss som fulle striler på nettet. Bare se på Norske game reviews. Vi synes liksom alt i verden er hakket verre enn det alle andre mener om ting. Det er helt klart at vi har for mye penger her til lands. Jeg ler hver gang jeg hører en norris rave om at en annen norris er snobb. Hele Norge er snobbete til tusen.

 

EDIT:

Eller, det er vel heller BankID som er synderen der. Steg 1: SIEG HEIL! "Ok.." Steg 2: SURRENDER Ze code! "Jajaja... frem med enigma." Steg 3: SURRENDER Ze Password! "Det var da som f..."

Endret av Øyvind Kringstad
  • Liker 3
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Ehhh... tror du bør ta en titt i ordboka på hva "oppgi" betyr".

 

 

Oppslagsord Ordbokartikkel

Letter-K-blue-icon.png
oppgi v.
1 angi, gi opplysninger om
o- navn og adresse / farten ble o-tt til 90 km/t
2 avstå fra, gi slipp på
o- all motstand / o- ånden dø / den syke var o-tt av legene betraktet som uhelbredelig

 

Det er nok den første betydningen som gjelder her.

post-68079-0-45644500-1416838271_thumb.png

 

Also, #paintskillz

  • Liker 3
Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...