Gå til innhold

Hvilket p2p program bruker du?


Ueland

Hvilket p2p program bruker du?  

882 stemmer

  1. 1. Hvilket p2p program bruker du?

    • KaZaA
      34
    • KaZaA Lite
      166
    • Grokster
      1
    • Morpheus
      1
    • oDC
      26
    • Torrent Storm
      6
    • WinMX
      36
    • Imesh
      11
    • Bearshare
      3
    • EMULE
      62
    • LimeWare
      4
    • eDonkey
      23
    • Freenet
      0
    • Gnutella
      2
    • Shareaza
      39
    • Direct Connect
      14
    • DC++
      300


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
bruker WinMX til søk etter musikk

bruker Emule moddet av LSD (falt for navnet :lol: ) for sharereaktor ting

bruker Shareaza 1.9.34 på min bærbare

alle P2P programmene kjører på hver sin PC

Syns at G2 er vel så bra som Winmx(hva heter nettverket det bruker) til Musikk.

er emule en bedre edonkey2000 klient en shareaza?(bruker edonkey2000 VELDIG sjeldent)

1.8.9.34 er konge til BitTorrent ettersom siden som jeg bruker(S*P*N*V*) har i det siste hatt problemer med serverene som de kjører trackerene på og da er det greit med et BT klient som ikke trenger trackers :woot::woot::woot:

Har kazaa-lite++ inne på pc-en, men bruker det sjeldent.

Lenke til kommentar
Legg til sharereaza eller hva det heter i avstemningen.

Og Bit Torrent står oppført to ganger.

 

Forresten, både kazaa og kazaa lite kobler seg opp til samme nettverk. Det er bare to forskjellige klienter. Og Bit Torrent er et slikt nettverk som det kobles mange forskjellige klienter opp mot.

 

Enten bør dere har de forskjellige nettverkene, (Kazaa-nettverket, DC-nettverket, BT-nettverket, Morpheus-nettverket osv) eller så bør dere kjøre klienter (Kazaa, kazaa lite, oDC, DC++, BitTorrent, BitTorrent+, BitTorrent Experimental, Shadows BitTorrent, Azereuz, Morpheus, Grokster, Bearshare osv)

 

Så jeg stemmer for at dere lukker pollen og starter en ny, over hvilket nettverk vi bruker. Det er det som er interresant...

Hva er egentlig forskjellen mellom Kazaa og Kazaa Lite?

kazaa Lite er en moddet variant av kazaa. Standard Kazaa er full i spyware og andre uhumskheter, og begrenser antall søk. I Kazaa Lite er dette fjernet, og endel ekstra "features" er lagt til. Skjønner meg ikke på folk som bruker vanlig Kazaa, jeg!

Lenke til kommentar

music-pilot: SoulSeek er enormt, godt å se at andre har fått med seg denne perlen, MEN får du det til å funke nå om dagen? I den siste måneden har jeg bare kommet inn èn gang, noe er fryktelig galt og jeg får abstinens-skjelvinger bare av å skrive om det... noen som kan hjelpe, har vært på soulseek's forum men det bare økte forvirringen...

 

hvis andre vil prøve seg så er url'en www.slsknet.org

 

 

(bruker ellers DC++, i det siste har det gått mye i tegneserier derfra.... ganske fett, hvis man klarer å vende seg til å lese dem på skjermen)

Lenke til kommentar

Til dere som bruker dc++ og får anmodning om å oppdatere klienten deres når dere åpner programmet, tror det gjalt 0,24 (elns).. for all del oppdater, mistet nemlig 130 Gib på det i går kveld... da det var en bug som kunne forårsake disk krasj.. og gjett hvem som ignorerte den mld i et par uker og angrer nå?

pcbang.gif

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...