Gå til innhold

FarCry 4 - fikk idag!


Bytemare

Anbefalte innlegg

Var såpass heldig at komplett sendte meg FarCry 4 til Xone i dag.

 

Vil jo selvsagt spille dette asap, men litt redd for at MS skal banne dem som logger seg på for tidlig.

 

 

Er singel player delen jeg først kommer til å spille, og eventuelt online delen senere hvis den er bra.

 

 

 

Fare for at jeg kan blir bannet og helst bør vente til tirsdagen den 18, som er lanserings datoen ?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Finnes det egentlig noen som har blitt bannlyst for å spille et spill tidlig? Det virker på meg som en slik sak som alle kjenner til, men ingen kan bekrefte. Det er bare 4 dager for tidlig uansett, så jeg har vanskelig for å tro at de vil foreta seg noe som helst. Hvis det er noen her som bryter loven, så er det Komplett, ikke du.

Endret av Cutthroat Bill
Lenke til kommentar

Finnes det egentlig noen som har blitt bannlyst for å spille et spill tidlig? Det virker på meg som en slik sak som alle kjenner til, men ingen kan bekrefte. Det er bare 4 dager for tidlig uansett, så jeg har vanskelig for å tro at de vil foreta seg noe som helst. Hvis det er noen her som bryter loven, så er det Komplett, ikke du.

 

Ja bare så kjipt skulle skje noe. Men dem har sikkert gjort en glipp. Komplett sender ut FarCry og GTA i dag men jeg valgte å hente varen selv på lageret dems. Hadde håpet på GTA først, men ser ut som dem faktisk holder den igjen til den 18. Og glippen dem gjorde var på FarCry sendt på hentebu, og ikke posten.

Lenke til kommentar

 

Finnes det egentlig noen som har blitt bannlyst for å spille et spill tidlig? Det virker på meg som en slik sak som alle kjenner til, men ingen kan bekrefte. Det er bare 4 dager for tidlig uansett, så jeg har vanskelig for å tro at de vil foreta seg noe som helst. Hvis det er noen her som bryter loven, så er det Komplett, ikke du.

 

Ja bare så kjipt skulle skje noe. Men dem har sikkert gjort en glipp. Komplett sender ut FarCry og GTA i dag men jeg valgte å hente varen selv på lageret dems. Hadde håpet på GTA først, men ser ut som dem faktisk holder den igjen til den 18. Og glippen dem gjorde var på FarCry sendt på hentebu, og ikke posten.

 

de kan jo se aktiviteten din neste gang du logger på, se achievements og spilletid og alt

Lenke til kommentar

Har spilt mange spill mange dager før offisiell release (Fikk f.eks. COD:AW 4 dager før release og det fungerte både single- og multiplayer (hvorav på sistnevnte var det mange som allerede spilte det)). Det er ikke noe de banner deg for. Tror heller ikke det finnes noe i retningslinjene for xboxen din at dersom du besitter et spill før release så blir du bannet.

 

Det hadde nok ikke blitt godt tatt imot dersom de bannet folk for dette.

 

Om de tenker å få bukt på problemet så er det mer sannsynlig at de hadde stilt krav om aktivering på nett for så at du ikke fikk startet det før release-datoen (slik som med digitale spill). Men siden dette ikke er gjort så ser jeg heller ingen grunn til at de ser på dette som noe stort problem.

Lenke til kommentar

Takk for alle tilbakemeldinger :) har vært å henta spillet på komplett nå, han som leverte det ut tror jeg ikke registrerte noe som helst heller. Kunne jo vært en siste sjekk der liksom ? :p

Blir jo spennende å teste det i helga, selv om GTA får første pri på tirsdag.

Endret av Bytemare
Lenke til kommentar

Finnes det egentlig noen som har blitt bannlyst for å spille et spill tidlig? Det virker på meg som en slik sak som alle kjenner til, men ingen kan bekrefte. Det er bare 4 dager for tidlig uansett, så jeg har vanskelig for å tro at de vil foreta seg noe som helst. Hvis det er noen her som bryter loven, så er det Komplett, ikke du.

 

Vet ikke hvor lenge før, men det var jo ban-waves for chippede konsoller på 360, der den eneste plausible forklaringen til at de valgte folk for ban var at de spilte spill mye tidligere enn release (og dermed måtte ha en chippet konsoll)

 

AtW

Lenke til kommentar

Microsoft kunne vel detektere om du spilte med backup kopier pga forskjellige responstider på sjekker som ble gjort i firmwaren på drevet.

 

Var forskjell på review kopier og retail også, dessuten hjalp det ikke akuratt på og spille et spill 6mnd før lanseringsdato.

 

men nok offtopic fra meg...

Endret av Booz
Lenke til kommentar

Du blir ikke bannet for å spille noe for tidlig.
Det er butikkenes ansvar å holde spill til release dato.
Det er ikke forbrukers ansvar å vente med å skubbe inn platen til release date.

 

Det finnes faktisk folk rundt om som ikke engang vet release dato på spill.
De bestiller, det kommer i posten, og de spiller. Uansett dato.

 

Spill både single player og online så mye du vil.
Det vil ikke ramme deg som sluttbruker.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...