Gå til innhold

Swansea - Arsenal, 09.11.14 17:00

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

Det var ikke det jeg sa. Jeg sa at Wenger burde ta et taktisk grep sånn at dere ikke taper kampen på at Chambers ikke henger med.

Tro om Wenger ser samme kamp som resten... Endret av Espp
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Wenger suger pikk. For en vits :p

Tja, kan skylde på han, men det Chambers har gjort den kampen her er å oppføre seg som en kjegle. Skal ikke være lov å bli rundet så lett.

Skrevet

Tja, kan skylde på han, men det Chambers har gjort den kampen her er å oppføre seg som en kjegle. Skal ikke være lov å bli rundet så lett.

Generelt sett daaaaa. Arsenal trenger noe nytt. Kommer ingen vei med Wenger lenger. Sagt det lenge nå.

Skrevet

Det er jo derfor ALLE minus Wenger vil at Chambers skal spille stopper.

Skrevet (endret)

Har aldri før kjent et så intenst sterkt ønske om å kaste en stol ut av vinduet mitt som jeg gjør nå. Jeg er beyond forbanna.

Endret av Adrax
Skrevet

Det ville nok vært bedre ja. Merkelig å ha en back som blir rundet så lett. Swansea angriper kun på en side. Det sier vel alt.

Skrevet

Det ville nok vært bedre ja. Merkelig å ha en back som blir rundet så lett. Swansea angriper kun på en side. Det sier vel alt.

Når han først blir rundet er det da ingen problemer for 1.90 høye Bony/Gomis å slå en dverg som Monreal i luften.

Skrevet

Kom igjen nå Swansea, hold ut! 1 poeng istedenfor 4 framfor oss er digg!

Alle storlag av betydning har vært inkompetente i denne runden.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...