Nicklas Skrevet 29. oktober 2003 Skrevet 29. oktober 2003 Hei ! Jeg har en Lexmark Z22 printer... Når jeg skal skrive ut noe så virker det som om den hopper over 1 linje for hver setning... Kassettene er helt nye også ! Vet noen hva dette problemet kan skyldes ? Håper på seriøse svar snarest
Åsmund Skrevet 29. oktober 2003 Skrevet 29. oktober 2003 har du kalibrert skriveren da? skjer det det same med andre printere?
Nicklas Skrevet 29. oktober 2003 Forfatter Skrevet 29. oktober 2003 ehm... Hva er kalibrere ? eller kassettene er ikke akkurat "helt" nye men de fungerte normalt da jeg kjøpte de... dette har bare skjedd etter en stund da jeg ikke har brukt printeren noe særlig .... men har skrivd ut side på side og det blir ikke bedre .... hmm ?????
Slonken Skrevet 30. oktober 2003 Skrevet 30. oktober 2003 Kan det være at patronene dine er tørket inn?? Et lite trix som kan fungere, fyll en kaffikopp m litt lunkent vann, sett patronen oppi koppen noen minutter. Legg så patronen på tørkepapir til den er heelt tørr. Sett inn i skriver og prøv igjen, skriv ut 10-15 sider for å få frem nytt ferskt blekk. Har forsøkt dette på epson og hp patroner og det har fungert godt..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå