Gå til innhold

ANMELDELSE: Dette er det beste spilltilbehøret


Anbefalte innlegg

 

Da anbefaler jeg heller Beyerdynamic DT770 Pro. Bygge- og lydkvaliteten er milevis over de plastklokkene fra Logitech. Det er utrolig hvordan folk har blitt overbevist om at hodetelefonene må ha "5.1" eller en teit mikrofon hengende på for å fungere til gaming, på bekostning av skikkelig lyd.

Å ha 5.1 har reddet meg fra å bli knifed mere enn en ganger i BF3 og 4. Du får ikke fullverdig 5.1 lyd som du gjør fra et hjemmekino anlegg fordi høytalerene sitter så tett, men kan man stille inn bak og front høytalerene individuelt som man kan med mitt Tritton Ax Pro, så kan man skru opp lyden på bak kanalene 2-3 hakk å høre mye bedre hva som skjer bak deg.

 

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Skjønner ikke hvorfor corsair-musene blir trukket så mye fram. Sensoren i en Deathadder har minimalt med innebygd aksellerasjon, noe de fleste andre musene på markedet har. Har hatt en rekke mus de siste årene, men Deathadder 2013 har absolutt vært den mest solide og presise, noe man gjerne alltid ser etter i en mus.

Lenke til kommentar

Jeg har ikke testet denne, men ALLE laser mus jeg har prøvd har ikke klart å holde følge med mine bevegelser ingame cs. Jeg spiller med så lav sens at jeg bare klarer 150-160 grader på en QCK Pro /QCK Heavy musmatte. Dvs 45cm på 150-160 grader. Derfor blir det en del bevegelse når jeg skal snu meg i spill.

 

Generelt sett merker man ikke dette her problemet, men i noen tilfeller hvor jeg skulle snu meg veldig, veldig kjapt. Kanskje jeg ble skutt i ryggen, så er det ingen laser mus jeg har testet som har klart å holde følge. De henger seg og min karakter i spillet "stopper" og rotasjonen blir rett og slett avbrutt i et sekund. - Optisk mus derimot klarer alle disse raske bevegelsene og jeg kan trekke musen frem og tilbake så kjapt hånden min bare klarer og den følger bevegelsen presist.

 

På papiret er laser mus bedre, men de jeg har testet (4 forskjellige fra 4 forskjellige leverandører) har alle hatt dette problemet.

 

Dette gjelder jo bare de som spiller med kjempe, kjempe lav sens og vil hos de fleste ikke merkes....

 

Bare mine erfaringer. Anbefaler derfor ikke laser mus til bekjente.

Lenke til kommentar

Hvor ble det av Beyerdynamic mmx 300 og Qpad qh-1339(begge er helt identiske, bortsett fra logoen)?

Disse er jo kåret på så å si alle review som "best sounding" headsetts. Visstnok skal sennheiseren ikke være langt bak, men den når ikke helt opp til dem heller. Sennheiseren er i beste fall bare en 500 lapp billigere, så hadde vært kjekt om dere testet en av disse også før dere kaller sennheiseren "det beste spilltilbehøret" ;)

Lenke til kommentar

Hvor ble det av Beyerdynamic mmx 300 og Qpad qh-1339(begge er helt identiske, bortsett fra logoen)?

Disse er jo kåret på så å si alle review som "best sounding" headsetts. Visstnok skal sennheiseren ikke være langt bak, men den når ikke helt opp til dem heller. Sennheiseren er i beste fall bare en 500 lapp billigere, så hadde vært kjekt om dere testet en av disse også før dere kaller sennheiseren "det beste spilltilbehøret" ;)

Kjøpte nettopp MMX300 selv, ga 2 tusen for den. Skal vel ikke være verste gamingheadset det.

Lenke til kommentar

 

Hvor får man tak i Modmic til en grei pris? Er på jakt etter et nytt headset nå, og Beyerdynamic DT 770 Pro frister, men det var den mikrofonen da..

Jeg hadde samme problem. Så husket jeg at jeg ikke hadde plugget inn webkameraet...

 

Og når du plugga i web-kameraet poppa det opp et godt tilbud på ModMic?
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Hatt G35 i en del år nå, må vel bli nærmere 4 år. Og har aldri hatt problemer med at det er blitt ødelagt (da hadde jeg jo ikke hatt det ennå, hehe!), at det er varmt eller en del av det andre som det blir klaget op. etter å ha vært med på div. lan og dataparty i di åra, blant annet TG, så holder det fortsatt koken kjempebra!

 

Når det er sagt, så lengter nerden i meg etter noe nytt, og Beyer DT770 frister noe enormt! da selvfølgelig i 80 Ohms versjonen.

Lenke til kommentar

 

 

Hvor får man tak i Modmic til en grei pris? Er på jakt etter et nytt headset nå, og Beyerdynamic DT 770 Pro frister, men det var den mikrofonen da..

Jeg hadde samme problem. Så husket jeg at jeg ikke hadde plugget inn webkameraet...

 

Og når du plugga i web-kameraet poppa det opp et godt tilbud på ModMic?

 

 

Nei, da hadde jeg plutselig mikrofon. Merkelig nok.

Lenke til kommentar

Var veldig fornøyd med Razor Mamba og Naga helt til høyre knapp på Mamba og venstre knapp på Naga bynte å svikte, fant da ut på nettet att dette gjelder mange razor mus. Gikk da til innkjøp av Logitech G502, storfornøyd! Beste spillmusa jeg har hatt, og jeg har hatt en god del! Ellers kan jeg si att Asus rog skjermen er en fryd og spille på, spesielt COD med G-sync.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...