Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Julegave til samboeren!? Hjelp


Anbefalte innlegg

Hei, hvet ikke om dette er rett forum, klarte ikke bestemme meg helt for hvor jeg skulle poste dette. Men jeg har allerede nå begynnt å tenke på Julegave til samboeren min, dette blir våres første jul som et par, og jeg er helt blank på hva jeg kan kjøpe til han ! når jeg spør får jeg bare samme standarsvarene som alltid " snill dame, trenger ikke noe annet enn deg osv" er det noen som har tips til litt kule/utradisonelle ting ? :) jeg tenker klær/ smykke blir så kjedlig :)

 

Takker for tips vist noen har/ evnt erfaringer på hva dere har gitt/fått :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

ja glemte helt ut å skrive hva han liker, han er intressert i gaming for det meste, data og slike ting. Men her har han egentlig allt han trenger. Men han liker og teknikk (radiostyrte helikoptre og slikt) men det og har han mye av :) bil er han bare gjennomsnittet intressert i så jeg hvet ikke hva jeg kunne kjøpt der ?

Lenke til kommentar

Her er hva du gjør, dersom dere har felles økonomi.

Kjøp ham en søt liten presang og så:

Ta et blankt ark og skriv: I år får du en reise til "GamiCon* når som helst og hvor som helst på jord. Jeg håper at vi har råd til å reise sammen, men har vi ikke det - får du reise alene - fordi jeg er glad i deg!.

 

* Et eller annet som virkelig interesserer ham.

Lenke til kommentar

 

Hva skulle det bety?

 

 

Her spilles det på sex, vanilje i sengen. Det kan jo bli noe kjedelig og ensformig i lengden, og man går for røffere sex ala BDSM. Derav utleder jeg at når du er mer fan av karamell, liker du hard behandling. Å få seg en karamell har du vel hørt, likeledes å få en blåveis.

 

Men kanskje min fantasi er helt på vidvanke :O.

Endret av Tvillingsjel
Quote-pyramide
Lenke til kommentar

Her spilles det på sex, vanilje i sengen. Det kan jo bli noe kjedelig og ensformig i lengden, og man går for røffere sex ala BDSM. Derav utleder jeg at når du er mer fan av karamell, liker du hard behandling. Å få seg en karamell har du vel hørt, likeledes å få en blåveis.

 

 

Men kanskje min fantasi er helt på vidvanke :O.

 

 

Kostelig.

Endret av Snorkeling Platypus
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...