Gå til innhold

[LC] Liverpool - Swansea


Tunky

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

 

Har sagt det før at Balotelli trenger en spiss som løper mye mer enn han selv rundt seg. Det har han i Borini.

Det kunne like gjerne ha vært en midtbanespiller som slo et langt innlegg. Balotelli sto bare og ventet på ballen på topp.

 

 

En stor forskjell var at Balotelli faktisk kom seg foran forsvareren i stedet for å ligge bak og aldri få ballen.

  • Liker 3
Lenke til kommentar

Første omgang var veldig lovende. Andre omgang (minus 10 siste minuttene), ikke så bra. Swansea tok over hele kampen og fortjente scoringen de fikk.

 

Det gikk heldigvis bra og det ble litt av et show på slutten der! :p

Deilig å se Balotelli endelig score, og gleden til Lovren var fantastisk! :D

 

Strengt rødt kort, skulle kun vært gult.

Lenke til kommentar

 

Vet ikke om jeg er mest glad eller deprimert.

Skjønner ikke hvorfor du er så negativ. Det er vel bare positivt at reservene får skikkelig kamptrening?

Hadde det nå bare vært reservene.

Alt annet en serie og Europa betyr ingenting, og så lenge vi har en liten sjanse å gå videre der bryr jeg meg ikke om cupene.

 

Nå som det er sagt, var noen positive spillere i dag og i det minste kjekt at vi vant i vanlig spilletid :)

Endret av AllFather
Lenke til kommentar

 

 

Vet ikke om jeg er mest glad eller deprimert.

Skjønner ikke hvorfor du er så negativ. Det er vel bare positivt at reservene får skikkelig kamptrening?
Hadde det nå bare vært reservene.

Alt annet en serie og Europa betyr ingenting, og så lenge vi har en liten sjanse å gå videre der bryr jeg meg ikke om cupene.

 

Nå som det er sagt, var noen positive spillere i dag og i det minste kjekt at vi vant i vanlig spilletid :)

Lovren klarer nok to kamper i uka, spesielt en så rolig kamp som han fikk i dag. Coutinho og Henderson startet ikke på lørdag, så de klarer nok fint å spille to kamper denne uka. Manquillo/Johnson deler kampene ganske i to, så de har nok bra med overskudd. Ellers var det bare benkeslitere som startet.

Lenke til kommentar

Alt annet en serie og Europa betyr ingenting, og så lenge vi har en liten sjanse å gå videre der bryr jeg meg ikke om cupene.

 

Jeg nevnte det i forrige kamp og sier det igjen. Hvorfor tenker folk slik? Ja, serie og Europa er viktigst, men disse cupene betyr jo også noe?!

Bedre å vinne LIgacupen og/eller FA Cupen enn ingenting hvis det går dårlig i Europa.

 

Ja det blir flere kamper, men det vet vi fra før og derfor er det Rodgers sin oppgave å fikse en såpass bred stall slik at vi kan prestere i alle mesterskap.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...