Gå til innhold

Beviser mot måneferdene?

Delvis

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

Hva vi kan gjøre med de menneskeskapte klimaendringene.

Du glemte ulvedebatten.

Hvis man er interessert ; Moonfaker.com

Endret av keelling
  • 2 måneder senere...
Skrevet

Ikke bare sleng ut en video uten å si noe om hva det er der da. Du kan ikke forvente at vi skal se over en time med film for å skjønne hva du snakker om.

• Liker 6
Skrevet

Ikke bare sleng ut en video uten å si noe om hva det er der da. Du kan ikke forvente at vi skal se over en time med film for å skjønne hva du snakker om.

Det minste en kan forvente er at videoen sees før man later som man ikke skjønner den.

Skrevet

Det minste en kan forvente er at videoen sees før man later som man ikke skjønner den.

Gi meg en kort TL;DR om videoen så skal jeg vurdere å se den. Jeg gidder faktisk ikke å sette meg ned en time for å se på noe og lure på hva poenget ditt egentlig er. Selv du burde skjønne det.
  • Liker 2
Skrevet

Gi meg en kort TL;DR om videoen så skal jeg vurdere å se den. Jeg gidder faktisk ikke å sette meg ned en time for å se på noe og lure på hva poenget ditt egentlig er. Selv du burde skjønne det.

Poenget er ikke hva jeg skjønner, men at en som ikke vil skjønne , at det aldri har vært ett menneske på månen..

Skrevet

Poenget er ikke hva jeg skjønner, men at en som ikke vil skjønne , at det aldri har vært ett menneske på månen..

Du er altså ikke interresert i å diskutere videoen du la ut. Bare legge ut ting uten å argumentere. Notert.
  • Liker 3
Skrevet

Hysj, jeg søvnskriver..

Jeg mener det. Du er et voksent menneske, og alt det du skriver om her inne *MÅ* være en form for konspirasjon. Dette tilhører "jeg har akkurat rømt i fra Dikemark"-kategorien. Skjerp deg 

• Liker 4
Skrevet

Du er altså ikke interresert i å diskutere videoen du la ut. Bare legge ut ting uten å argumentere. Notert.

Så la oss diskutere videoen.  Hva synes du om handlinga, eller hva som ble sagt?

Skrevet (endret)

Jeg mener det. Du er et voksent menneske, og alt det du skriver om her inne *MÅ* være en form for konspirasjon. Dette tilhører "jeg har akkurat rømt i fra Dikemark"-kategorien. Skjerp deg 

Dikemark?  Det er jo du som tror at det har vært mennesker på månen!

Her er en link som tar opp flere av alogiene rundt månelandingene:

http://ocii.com/~dpwozney/apollo5.htm

Endret av keelling
Skrevet

Så la oss diskutere videoen.  Hva synes du om handlinga, eller hva som ble sagt?

Jeg veit ikke enda. Du har ikke gitt meg noen grunn til å se den. Jeg venter fortsatt på at du skal fortelle hva den handler om.
  • Liker 4
Skrevet

Jeg veit ikke enda. Du har ikke gitt meg noen grunn til å se den. Jeg venter fortsatt på at du skal fortelle hva den handler om.

Hva er problemet ditt? 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...