Ovidia2 Skrevet 14. oktober 2014 Skrevet 14. oktober 2014 Herlig gatebilde med de to politiene som hovedmotivet .. Hilsen Tove
Gjest member-296438 Skrevet 14. oktober 2014 Skrevet 14. oktober 2014 Godt fanget:-) Lurer på når UP får sånne.......
Kristoffer Møllevik Skrevet 15. oktober 2014 Skrevet 15. oktober 2014 Dagens bilde: Gammelt møter nytt i Vilnius, der moderne politi på Segway settes opp mot de gamle vokterne på pilaren til venstre. Et pent reisebilde som også sier noe om tiden vi lever i. Forbedringsforslag: Det kvadratiske utsnittet er pent, og balansen i bildet er bra, men vi savner litt mer luft i kjøreretningen til politibetjentene. Det er kanskje utelatt på grunn av balansen i bildet?
kfr Skrevet 15. oktober 2014 Skrevet 15. oktober 2014 Morsomt bilde. Men jeg er enig med KristofferM. Litt mer luft til høyre hadde gjort seg.
vandrende Skrevet 15. oktober 2014 Forfatter Skrevet 15. oktober 2014 Dagens bilde: Gammelt møter nytt i Vilnius, der moderne politi på Segway settes opp mot de gamle vokterne på pilaren til venstre. Et pent reisebilde som også sier noe om tiden vi lever i. Forbedringsforslag: Det kvadratiske utsnittet er pent, og balansen i bildet er bra, men vi savner litt mer luft i kjøreretningen til politibetjentene. Det er kanskje utelatt på grunn av balansen i bildet? Takk for oppmerksomheten! Jeg har vurdert annen beskjæring med litt mer luft på høyre sida, (bildet ble tatt med tanke på luft i kjøreretningen og er beskjært kun fra høyre sida), men valgte til slutt strammere kvadratisk format som jeg syns ga bedre balanse mellom elementene i bildet.
Albert Andersson Skrevet 15. oktober 2014 Skrevet 15. oktober 2014 Hei, Vandrende. Gratulerer så mye med "Dagens bilde" ! Vennlig hilsen Albert Andersson.
GroKoDilla Skrevet 20. oktober 2014 Skrevet 20. oktober 2014 Kjekt å ha... ;-) Kanskje omtrent like vanskelig å holde balansen her som på en hest? Godt fanget!!!
Anbefalte innlegg